|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
МОТИВАЦІЯ В СИСТЕМАХ УПРАВЛІННЯ
Вступ 3
Розділ 1. Суть і роль мотивації як загальної функції менеджменту 6
1.1. Суть мотивації, її основні елементи 6
1.2. Мотиваційні засоби та їх вплив на ефективність керування людськими ресурсами на прикладі туристичного підприємства
"Подорож-тур" 12
Розділ 2. Дослідження мотивації праці співробітників туристичного підприємства "Подорож-тур" 21
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства "Подорож-тур" 21
2.2. Аналіз використання трудових ресурсів 23
2.3. Діагностика мотиваційних засобів, що застосовуються на туристичному підприємстві "Подорож-тур" 28
Розділ 3. Пропозиції щодо вдосконалення мотивації праці на туристичному підприємстві "Подорож-тур" 34
3.1. Недоліки в мотивуванні працівників 34
3.2. Шляхи поліпшення мотивації праці 40
Висновки 54
Список використаної літератури та джерела 58
Додатки 61
-
ВПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ФОРМ МОТИВАЦІЇ ПРАЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Вступ 3
Розділ 1. Суть і роль мотивації як загальної функції менеджменту 5
1.1. Суть мотивації, її основні елементи 5
1.2. Мотиваційні засоби та їх вплив на ефективність керування людськими ресурсами на прикладі туристичного підприємства
"Подорож-тур" 10
Розділ 2. Дослідження мотивації праці співробітників туристичного підприємства "Подорож-тур" 16
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства "Подорож-тур" 16
2.2. Аналіз використання трудових ресурсів 18
2.3. Діагностика мотиваційних засобів, що застосовуються на туристичному підприємстві "Подорож-тур" 23
Розділ 3. Пропозиції щодо вдосконалення мотивації праці на туристичному підприємстві "Подорож-тур" 29
3.1. Недоліки в мотивуванні працівників 29
3.2. Шляхи поліпшення мотивації праці 31
Висновки 35
Список використаної літератури та джерела 39
Додатки 42
-
МОТИВАЦІЯ ЯК ЗАГАЛЬНА ФУНКЦІЯ МЕНЕДЖМЕНТУ, ЇЇ ВПЛИВ НА ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Вступ 3
1. Суть і роль мотивації як загальної функції менеджменту 6
1.1. Суть мотивації, її основні елементи 6
1.2. Характеристика теорій мотивації 12
1.3. Мотиваційні засоби та їх вплив на ефективність керування людськими ресурсами на прикладі туристичного підприємства
"Подорож-тур" 24
2. Дослідження мотивації праці співробітників туристичного підприємства "Подорож-тур" 33
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства "Подорож-тур" 33
2.2. Аналіз використання трудових ресурсів 41
2.3. Діагностика мотиваційних засобів, що застосовуються на туристичному підприємстві "Подорож-тур" 46
3. Пропозиції щодо вдосконалення мотивації праці на туристичному підприємстві "Подорож-тур" 53
3.1. Недоліки в мотивуванні працівників 53
3.2. Шляхи поліпшення мотивації праці 59
Висновки та пропозиції 73
Список використаної літератури та джерела 77
Додатки 80
-
Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності турфірми
ВСТУП 3
І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕНЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Значення інформації для маркетингової діяльності туристичного підприємства 6
1.2. Маркетингові дослідження як ефективний засіб інформаційного забезпечення маркетингової діяльності туристичного підприємства 8
ІІ. АНАЛІЗ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПРИКЛАДІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА „ВЕНЕЯ” 12
2.1. Загальна характеристика тур фірми „Венея” 12
2.2. Аналіз інформаційного забезпечення маркетингової діяльності тур фірми «Венея» 16
ІІІ. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 27
ВИСНОВКИ 32
Список використаної літератури 34
Об’єкт даної роботи - тур оператор, що здійснює свою господарську діяльність в м. Києві.
Мета роботи – дослідити та проаналізувати сутність та значення інформаційного забезпечення маркетингової діяльності туристичного підприємства на практиці та запропонувати можливі заходи вдосконалення системи інформаційного забезпечення маркетингу для ефективної діяльності та конкурентноздатності підприємства.
Під час роботи було опрацьовано велика кількість джерел, що містить інформацію щодо значення інформації для маркетингової діяльності туристичного підприємства, методики її збору та аналізу, їх сутність, організаційні моменти та етапи проведення. Так, вичерпну інформацію містять праці Ю.Б. Забалдіної у „Маркетинг туристичного підприємства”, Голубкова Е.П. „Маркетинговые исследования: теория, методология и практика”, Броннікової Т.С., Чернявського А.Г. «Маркетинг», Мотишиної М. С. „Методы и модели маркетинговых исследований”
-
ВИДИ СТИМУЛЮВАННЯ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
Вступ 3
Розділ 1. Суть і роль стимулювання праці та мотивації як загальної функції менеджменту 5
1.1. Суть мотивації та стимулювання, їх основні елементи 5
1.2. Стимулюючі засоби та їх вплив на ефективність керування людськими ресурсами на прикладі туристичного підприємства
"Подорож-тур" 9
Розділ 2. Дослідження стимулювання праці співробітників туристичного підприємства "Подорож-тур" 13
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства "Подорож-тур" 13
2.2. Аналіз використання трудових ресурсів 15
2.3. Діагностика мотиваційних засобів, що застосовуються на туристичному підприємстві "Подорож-тур" 18
Розділ 3. Пропозиції щодо вдосконалення стимулювання праці на туристичному підприємстві "Подорож-тур" 23
3.1. Недоліки в мотивуванні та стимулюванні працівників 23
3.2. Шляхи поліпшення стимулювання праці 24
Висновки 28
Список використаної літератури та джерела 31
Додатки 33
-
МАРКЕТИНГОВІ ПІДХОДИ ДО СТВОРЕННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ.
ВСТУП 3
Розділ 1. Поняття туристичного продукту в індустрії гостинності 6
1.1. Туристична послуга та туристичний продукт 6
2.2. Класифікація турів 7
2.3. Життєвий цикл туристичного продукту 9
2.4. Продуктова стратегія туристичного підприємства 11
Розділ 2. Створення туристичного продукту на прикладі діяльності туристичної фірми "Ізраїль-тур" 13
2.1. Обгрунтування створення туристичного продукту - оздоровчого туру до Ізраїлю 13
2.2. Характеристика туристичного продукту та процедура його надання 14
Розділ 3. Заходи щодо просування туристичного продукту 25
3.1. Позиціювання та просування туру 25
3.2. Рекламно-інформаційна підтримка туру 27
ВИСНОВКИ 31
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33
-
Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «Еліта-тур», готелю «Феофанія», ресторану «Феофанія»
Вступ 3
І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «Еліта-тур» 5
1.1.Базова характеристика туристського підприємства «Еліта-тур» 5
1.2. Структура управління туристичним підприємством 5
1.3. основні напрямки туристичного підприємства 8
1.4. Аналіз технологічних процесів в діяльності туристичного підприємства 11
1.5. Технологія формування нового туристського маршруту 20
II. Аналіз технології гостинності на прикладі готелю «Феофанія» 28
2.1. Загальна характеристика підприємства 28
2.2.Аналіз технології готельних послуг 31
2.3.Визначення ріння готельних послуг 36
III. Аналіз технологи ресторанних послуг на прикладі ресторану «Феофанія» 39
3.1. Загальна характеристика підприємства 39
3.2. Технологія надання ресторанних послуг 41
3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 53
Висновки 56
Перелік використаної літератури 58
Додатки 60
-
Управління оборотним капіталом підприємства
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ОБОРОТНИМ КАПІТАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Сутність, склад і структура оборотних коштів 5
1.2. Необхідність і способи визначення потреби в оборотних коштах 8
1.3. Нормування оборотних коштів для створення виробничих запасів 11
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ ОБОРОТНИМ КАПІТАЛОМ ВАТ „АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 13057” 14
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ОБОРОТНИМ КАПІТАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА 21
ВИСНОВОК 25
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27
Додатки, схеми, звітність
Метою є дослідження управління оборотним капіталом підприємств.
Завданням дослідження є:
- аналіз теоретичного матеріалу управління оборотним капіталом підприємства;
- аналіз управління оборотним капіталом на прикладі конкретного підприємства;
- виявлення недоліків в управління оборотним капіталом підприємства;
- розроблення способів удосконалення управління оборотним капіталом.
Предметом дослідження є діяльність підприємства ВАТ „Автотранспортне підприємство 13057”.
Робота складається з вступу, трьох розділів, висновку, списку використаної літератури та додатків.
В першому розділі проведено дослідження теоретичної бази с приводу управління оборотним капіталом підприємства.
В другому розділі проведено аналіз управління оборотним капіталом підприємства ВАТ „Автотранспортне підприємство 13057”.
Третій розділ присвячено удосконаленню управління оборотним капіталом на підприємстві.
Під час написання дослідження було використано наукові праці таких вчених як Бланк І. А., Голов С. Ф., Кожанова Є.П., Коробов М.Я та інші, а також статистичний матеріал підприємства
-
Управління поведінкою персоналу (конфлікти і стреси)
Вступ 3
1. Поняття управління персоналом 5
1.1. Мета, функції, задачі управління персоналом на турпідприємстві 5
1.2. Нормативна база, що регулює трудові відносини на турпідприємстві 9
1.3. Конфлікт та стрес 13
2. Управління поведінкою персоналу на прикладі туристичного підприємства “Готель “Чорноморський”” (м. Одеса) 18
2.1. Коротка характеристика туристичного підприємства “Готель “Чорноморський”” 18
2.2. Аналіз господарської діяльності туристичного підприємства “Готель “Чорноморський”” 20
3. Шляхи удосконалення управління поведінкою персонала на прикладі туристичного підприємства “Готель “Чорноморський”” 30
Висновки та пропозиції 38
Список використаної літератури 40
-
Підвищення ефективності діяльності менеджера туристичного підприємства по перспективному плануванню
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти підвищення ефективності діяльності менеджера туристичного підприємства по перспективному плануванню 5
1.1. Планування особистої праці менеджера 5
1.2. Сутність перспективного планування та його роль в діяльності менеджера туристичного підприємства 21
1.2. Види планів 27
Розділ 2. Аналітичні аспекти досліджуваної теми 30
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства ТОВ «Сакіс» 30
2.2. Аналіз господарської діяльності туристичного підприємства 35
2.3. Аналіз організації системи планування на туристичному підприємстві ТОВ «Сакіс» 46
Розділ 3. Напрями вдосконалення підвищення ефективності діяльності менеджера діючого туристичного підприємства по перспективному плануванню 50
3.1. Система планування на тур підприємстві та її покращення 50
3.2. Підвищення ефективності роботи менеджера по бронюванню на прикладі туристичної фірми «Сакіс» 53
Література 59-61
-
АНАЛІЗ ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5
1.1. Види реклами та їх характеристика 5
1.2. Особливості управління рекламною компанією туристичного підприємства 13
1.3. Реклама турбізнесу в Україні 18
РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТП "САМ" 26
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства "САМ" 26
2.2. Аналіз внутрішнього й зовнішнього середовища підприємства 30
2.3. Аналіз фінансової діяльності підприємства 48
2.4. Стан рекламної діяльності на ТП "САМ" 58
РОЗДІЛ 3 ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ "САМ" 65
3.1. Формування плану рекламних заходів туристичної фірми "САМ" 65
3.2. Обґрунтування видів та типів реклами на прикладі туристичного підприємства "САМ" 70
3.3. Розрахунок необхідного бюджету і ефективності пропонованих заходів. 73
ВИСНОВОК 84
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 87
ДОДАТКИ 91
Cгенерировано за 0.016743 секунд
|