Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
4

Тема: «Управління капіталом туристичного підприємства ( на прикладі тур фірми) » (ID:27891)

| Размер: 372 кб. | Объем: 114 стр. | Стоимость: 350 грн. | Добавлена: 10.06.2009 | Код продавца: 2 |
Содержание ВСТУП 3
Розділ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ АКТИВІВ ТА КАПІТАЛУ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Економічна сутність та джерела формування капіталу підприємства 6
1.2. Фінансова структура капіталу підприємства 23
1.3. Визначення вартості капіталу підприємства та напрямки його зростання 31
Розділ 2. ФОРМУВАННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ФІНАНСОВИХ АКТИВІВ ТА КАПІТАЛУ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ «Назва» 46
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства ТОВ «Назва» 46
2.2. Аналіз активів туристичного підприємства 50
2.3. Оцінка фінансової структури та динаміки капіталу туристичного підприємства ТОВ «Назва» 58
Розділ 3. НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ФОРМУВАННЯ АКТИВІВ І КАПІТАЛУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 66
3.1. Зростання рентабельності фінансових активів і капіталу підприємства 66
3.2. Шляхи оптимізації структури капіталу 73
3.3. Оптимізація інвестиційної діяльності 86
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 98
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 104
ДОДАТКИ 110

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Управління капіталом туристичного підприємства ( на прикладі тур фірми) »
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • МОТИВАЦІЯ В СИСТЕМАХ УПРАВЛІННЯ

  • ВПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ФОРМ МОТИВАЦІЇ ПРАЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ

  • МОТИВАЦІЯ ЯК ЗАГАЛЬНА ФУНКЦІЯ МЕНЕДЖМЕНТУ, ЇЇ ВПЛИВ НА ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА

  • Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності турфірми

  • ВИДИ СТИМУЛЮВАННЯ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ

  • МАРКЕТИНГОВІ ПІДХОДИ ДО СТВОРЕННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ.

  • Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «Еліта-тур», готелю «Феофанія», ресторану «Феофанія»

  • Управління оборотним капіталом підприємства

  • Управління поведінкою персоналу (конфлікти і стреси)

  • Підвищення ефективності діяльності менеджера туристичного підприємства по перспективному плануванню

  • АНАЛІЗ ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ


Cгенерировано за 0.016743 секунд

загрузка...