Безпека рекламної діяльності
Список використаної літератури
1. Закон України про рекламу (в редакції від 11.07.2003).
2. Заплатинський В.М. Безпека життєдіяльності. - К. 1999.
3. Купчик М.П., Яцюк М.М. Безпека життедіяльності. - К. 2003.
4. Лапін В.М. Безпека життєдіяльності людини. - К. 1999.
5. Шемчук В.В. Комерційна і соціальна реклама. Х. 2002.
Вступ 3
Розділ 1. Теоретико-методологічні основи управління рекламною діяльністю 6
1.1. Сутність і особливості рекламної діяльності за умов вітчизняного ринку 6
1.2. Основні засоби реклами та специфіка їх використання 16
1.3. Особливості застосування Інтернет-технологій в рекламнійдіяльності 20
1.4. Методологічні аспекти організації ефективного рекламного менеджменту 33
Розділ 2. Управління рекламною діяльністю в "..." 38
2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика організації 38
2.2. Аналіз рекламних стратегій "..." 41
2.3. Аналіз системи організації та управління рекламою в організації 50
Розділ 3. Інтернет-технології як одна із складових підвищення ефективності рекламної діяльності "..." 65
3.1. Обґрунтування доцільності використання можливостей мережі Інтернет в рекламнійдіяльності "..." 65
3.2. Розробка програми Інтернет-реклами в "..." 76
3.3. Прогноз ефективності запропонованих заходів 80
Висновки 82
Література 84
Додаток А. Кодекс "..." 88
Додаток Б. Статут "..." 91
Додаток В. Головна сторінка офіційного сайту "..." 100
Додаток Г. Каталог елітних рекламних площадок України 102
Вступ. 3
1. Професійна культура в діяльності туристичної фірми. 5
1.1 Суть і основні засади культури службового етикету. 5
1.2 Оцінка рівня організації культури на підприємстві туристичної галузі. 8
1.3 Особливості ведення ділових переговорів в закордонних країнах. 10
1.4 Ділова культура в рекламнійдіяльності. 20
2. Стан культури підприємницької діяльності туристичної фірми “Оріон”. 25
2.1 Культура службових відносин і спілкування. 25
2.2 Культура одягу. 27
3. Основні проблеми і заходи, щодо вдосконалення культури і етики діяльності підприємницької діяльності туристичної фірми. 29
Висновок. 32
Список використаних літературних джерел. 33
ВСТУП 3
1 ТЕОРЕТИЧНЕ ВИЗНАЧЕННЯ БЕЗПЕКИ ДІЯЛЬНОСТІ 5
1.1 Поняття безпеки підприємницької діяльності 5
1.2 Загрози безпеки підприємництва 7
2. РЕГУЛЮВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 10
2.1 Загальна характеристика 10
2.2 Комп’ютерна безпека 15
3. ЕКОНОМІЧНА БЕЗПЕКА ПІДПРИЄМНИЦТВА. 18
3.1 Загальна характеристика 18
3.2 Технологія захисту від загроз економічної безпеки 22
4 ЗАКОНОДАВЧЕ РЕГУЛЮВАННЯ ФІЗИЧНОГО ТА ТЕХНІЧНОГО ЗАХИСТУ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 25
3.1 Загальний огляд 25
4.2 Розвиток правовідносин в сфері інформаційної безпеки 27
4.3 Розвиток правовідносини в сфері економічної безпеки 31
ВИСНОВКИ 34
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 36
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ДЕРЖАВИ 5
1.1 Зовнішньоекномічна безпека як одна із компонент економічної безпеки країни 5
1.2 Розгляд ланок зовнішньоекономічної безпеки в контексті внутрішньої безпеки 8
Висновки до 1 розділу 16
РОЗДІЛ 2 СИСТЕМА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ 18
2.1 Напрямки зовнішньоекономічної діяльності як системоутворюючі фактори зовнішньоекономічної безпеки України 18
2.2 Експортна безпека 20
2.3 Імпортна безпека 24
Висновки до 2 розділу 26
РОЗДІЛ 3 ЗМІЦНЕННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ ШЛЯХОМ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ ВІДКРИТТЯ ЕКОНОМІКИ 27
Висновки до розділу 3 33
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34
ДОДАТОК А 35
ПЕРЕЛІК ЗОВНІШНІХ НАЦІОНАЛЬНИХ ЕКОНОМІЧНИХ ЗАГРОЗ ЕКОНОМІЧНІЙ БЕЗПЕЦІ УКРАЇНИ 35
Список використаної літератури
1.Охорона праці / За ред. Бедрія Я.І. – К., 2002. – 322 с.
2.Джигерей В. Безпека життєдіяльності. – К., 2000.
3.Желібо Є.П, Заверуха Н.М., Зацарний В.В. Безпека життєдіяльності. – К., 2002.
Cгенерировано за 0.120588 секунд
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.