-
Розподіл завдань менеджменту персоналу в організації
Зміст
Завдання 1. Загальна характеристика підприємства 3
Завдання 2 14
2.1 Розподіл завдань менеджменту персоналу в організації 14
2.2 Планування та розвиток персоналу на ЗАТ "Київрибторг" 16
2.3 Засоби диференціації індивідуальних трудових доходів 19
2.4 Розробка вимог до претендентів та джерела підбору персоналу 20
Використана література 25
-
Розподіл завдань менеджменту персоналу в організації
Зміст
Завдання 1. Загальна характеристика підприємства 3
Завдання 2 14
2.1 Розподіл завдань менеджменту персоналу в організації 14
2.2 Планування та розвиток персоналу на ЗАТ "Київрибторг" 16
2.3 Засоби диференціації індивідуальних трудових доходів 19
2.4 Розробка вимог до претендентів та джерела підбору персоналу 20
Використана література 25
-
Аналіз нормативно-правового забезпечення менеджменту персоналу
Зміст
Завдання 1 - Загальна характеристика підприємства 3
Завдання 2 16
2.1 Аналіз нормативно-правового забезпечення менеджменту персоналу 16
2.2. Планування потреб у персоналі 17
2.3 Сучасні методи стимулювання персоналу 19
Використана література 25
-
Аналіз нормативно-правового забезпечення менеджменту персоналу
Зміст
Завдання 1 - Загальна характеристика підприємства 3
Завдання 2 16
2.1 Аналіз нормативно-правового забезпечення менеджменту персоналу 16
2.2. Планування потреб у персоналі 17
2.3 Сучасні методи стимулювання персоналу 19
Використана література 25
-
Документальне та інформаційно-аналітичне забезпечення менеджменту персоналу
Вступ 3
1. Сутність і значення інформації у процесі управління персоналом 4
2. Класифікація управлінської інформації і документації та вимоги до неї 5
3. Особливості надходження, утворення і використання інформації в менеджменті персоналу 8
4. Носії, операції та процедури оброблення інформації у процесі менеджменту персоналу 10
5. Системи інформаційного забезпечення менеджменту персоналу 12
Висновок 14
Використана література 15
Додаток 1. Схема інформаційних потоків у системі менеджменту персоналу 16
-
Порівняльна характеристика світових моделей менеджменту (порівнювати з закордонним досвідом менеджменту)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА СВІТОВИХ МОДЕЛЕЙ МЕНЕДЖМЕНТУ 6
1.1. Загальні аспекти менеджменту персоналу в міжнародних організаціях 6
1.2. Особливості зарубіжних технологій управління колективами 10
1.2.1 Північноамериканська модель менеджменту 10
1.2.2. Західноєвропейська модель менеджменту 11
1.2.3. Японська модель менеджменту 14
1.3. Напрямки підтримки розвитку системи управління персоналу в зарубіжних країнах 17
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОДЕЛІ МЕНЕДЖМЕНУ 22
2.1. Умови та фактори формування вітчизняної моделі менеджменту 22
2.2. Становлення корпоративного менеджменту в Україні 26
ВИСНОВКИ 33
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 35
-
Менеджмент персоналу
Завдання 1. Коротка загальна характеристика бази практики. 2 Завдання 2. 8 2.1. Перелік основних нормативно-правових документів, які використовуються в в практиці менеджменту персоналу АТ „ВАБанк” 8 2.2. Планування потреб в персоналі АТ „ВАБанк” 10 2.3. Методи стимулювання персоналу АТ «ВАБанк» 12 2.4. Аналіз професійно-кваліфікаційного рівня працівників 14 Додатки 17
-
Адаптації персоналу: цілі і види
План.
1. Класична школа менеджменту.
2. Адаптації персоналу: цілі і види.
3. Практичне завдання.
-
Оцінювання кваліфікації працівника
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Об'єктивна необхідність та значення оцінювання персоналу 4
2. Процес оцінювання персоналу: сутність, цілі, завдання, елементи 7
3. Система оцінки персоналу та її види. 14
4. Методи оцінювання персоналу 17
5. Атестація персоналу 22
Висновок 25
Список використаних джерел 26
Психологія праці
-
Контрольна робота менеджмент персоналу
1. Чинники стратегії та політики менеджменту персоналу 3
2. Планування трудової кар'єри в організації 8
3. Методи оцінювання персоналу 15
Література 19
-
Профорієнтація та адаптація персоналу організації в сучасній Україні
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Загальні засади менеджменту персоналу в сучасних умовах 6
1.1. Сутність менеджменту персоналу підприємств 6
1.2. Профорієнтація працівників як елемент менеджменту персоналу 18
1.3. Інші методи соціальної підтримки персоналу 29
2. Профорієнтація та адаптація персоналу на підприємстві ТОВ „Фалбі” 38
2.1. Поняття, форми і види профорієнтації та адаптації 38
2.2. Оцінка результатів адаптації працівників на підприємстві ТОВ „Фалбі” 52
2.3. Управління профорієнтацією та адаптацією працівників 66
3. Шляхи вдосконалення менеджменту персоналу на досліджуваному підприємстві 72
3.1. Вдосконалення напрямків профорієнтації персоналу 72
3.2. Шляхи та методи вдосконалення адаптації працівників 85
3.3. Аналіз ефективності вдосконалення менеджменту персоналу 93
Висновки та пропозиції 98
Список використаних джерел 101
Додатки 108
Мета даної роботи – проаналізувати стан організації профорієнтації та адаптації персоналу на підприємстві (ТОВ «Фалбі»), розробити рекомендації по усуненню виявлених недоліків, рекомендації щодо підвищення ефективності розвитку персоналу.
До завдань роботи входить опрацювання теоретичного матеріалу по заданій темі та проведення практичних досліджень:
- визначити сутність і роль профорієнтації та адаптації персоналу;
- описати професійну підготовку та підвищення кваліфікації персоналу по його категоріях;
- з’ясувати економічні аспекти профорієнтації та адаптації персоналу;
- дати сутність оцінювання персоналу;
- дати коротку організаційно-технічну характеристику бази практики;
- проаналізувати фактичний стан профорієнтації та адаптації на підприємстві;
- оцінити ефективність профорієнтації та адаптації персоналу;
- звернути увагу на наявні недоліки в цій роботі;
- виявити, чи впроваджується з даної проблеми зарубіжний досвід;
- дати пропозиції та рекомендації щодо поліпшення організації профорієнтації та адаптації персоналу на підприємстві та підвищення її ефективності.
Об’єктом дослідження є стан досліджуваного підприємства щодо персоналу та його профорієнтації та адаптації.
Предметом дослідження є ефективність профорієнтації та адаптації персоналу в ТОВ «Фалбі» та його мотивація.