|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
МОДЕЛЬ ТА ПРОЦЕС СИСТЕМАТИЧНОГО НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ
ЗМІСТ
ВСТУП……………………………………………………………………………..... 3
РОЗДІЛ 1. БЕЗПЕРЕРВНЕ НАВЧАННЯ КЕРІВНИХ ПРАЦІВНИКІВ І
ФАХІВЦІВ................................................................................................................... 4
1.1. Організаційне і методичне забезпечення системи навчання кадрів.... 4
1.2. Світовий досвід навчання персоналу...................................................... 9
РОЗДІЛ 2. МОДЕЛЬ ТА ПРОЦЕС СИСТЕМАТИЧНОГО НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ............................................................................................................... 15
2.1. Розробка цілі навчання............................................................................ 15
2.2. Методи навчання персоналу...................................................... ............ 17
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ ТОВ "КОМСЕРВІС"............................................................................................................. 22
3.1. Характеристика ТОВ "КОМСЕРВІС"................................................... 22
3.2. Навчання, перепідготовка, підвищення кваліфікації кадрів підприємства................................................................................................................ 26
ВИСНОВКИ................................................................................................................. 32
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ............................................................. 34
-
Управління персоналом вар 2
1. Дати коротку техніко-економічну характеристику організації (підприємства, установи), на якій студент проходить практику. Навести:
- повну назву організації, галузеву приналежність та форму власності;
- данні про види та обсяги продукції, що виробляються або послуги, що надаються. При аналізі виробничої діяльності показати названі показники в динаміці за останні три роки, зробивши висновки щодо ефективності діяльності організації (підприємства, установи) на ринку.
2. Проаналізувати нормативно-правове забезпечення діяльності служби управління персоналом. Вказати всі законодавчі акти, які використовуються в діяльності служби, з зазначенням випадків та механізму їх застосування.
3. Проаналізувати діяльність служби управління персоналом в організації та проведенні навчання, перенавчання та підвищення кваліфікації персоналу. Навести дані про кількість працівників та форми проведення навчання та підвищення кваліфікації в організації. Оцінити ефективність діяльності служби управління персоналом у забезпеченні підвищення професійно-кваліфікаційного рівня персоналу. Розробити рекомендації щодо вдосконалення діяльності служби управління персоналом в організації підвищення кваліфікації працівників організації.
4. Проаналізувати організацію кадрового діловодства в службі управління персоналом. Описати призначення, склад документів, порядок ведення, використання та зберігання особових справ працівників, карток персонального обліку працівників та спеціалістів. Навести приклади заповнених документів.
-
Організація праці менеджера
1. Документаційне забезпечення менеджера 3
2. Навчання та підвищення кваліфікації персоналу 6
3. Принципи і методи керівництва персоналу 9
4. Структура, функції та основні категорії психології управління 13
Список використаної літератури 20
-
Організація професійного розвитку персоналу
Вступ 3
1. Суть професійного розвитку персоналу та завдання управління ним 5
1.1. Основні поняття та задачі професійного розвитку персоналу 5
1.2. Організація системи професійного навчання персоналу 7
2. Організація професійного розвитку персоналу в туристичній фірмі ТОВ “Інвесттур” 22
2.1. Загальна характеристика служби управління персоналом у туристичній фірмі ТОВ “Інвесттур” 22
2.2. Методи і форми професійного навчання 28
2.3. Підвищення кваліфікації кадрів (персоналу) ТОВ “Інвесттур” 32
3. Удосконалення системи професійного навчання персоналу 34
Висновки 40
Список використаної літератури 43
Додатки 45
-
Підвищення кваліфікації кадрів
ВСТУП 3
Розділ 1. Сучасні підходи до підготовки, перепідготовці і підвищенню кваліфікації кадрів. 3
Розділ 2. Професійне навчання та підвищення кваліфікації на підприємствах в Україні 3
Розділ 3. Зарубіжний досвід по перепідготовці і підвищенню кваліфікації кадрів. 3
Розділ 4. Шляхи удосконалення кадрової роботи на підприємстві 3
4.1. Удосконалення роботи відділу кадрів підприємства 3
4.2. Підвищення кваліфікації управлінських кадрів 3
4.3. Виробничо-економічне навчання кадрів 3
Висновки 3
Список літератури: 3
Розрахункова частина........................................................................................38
-
Організація управління персоналом
ЗМІСТ
Вступ
1. Поняття та класифікація персоналу
1.1 Кількісна характеристика персоналу
1.2 Якісна характеристика персоналу
1.3 Класифікація кадрів по професіях, спеціальностям і рівню кваліфікації
2. Організація управління персоналом
2.1. Організаційно-правові основи управління персоналом
2.2. Мотивація
2.3. Контроль
2.4. Планування, як координація очікуваних результатів і способів їх одержання
3. Система підготовки і перепідготовки кадрів
3.1 Навчання кадрів
3.2 Умови підготовки керівних кадрів
4. Характеристика ТОВ "МКТ"
4.1 Організаційна структура управління ТОВ "МКТ"
4.2 Характеристика трудових ресурсів ТОВ "МКТ"
4.2.1 Аналіз складу і структури персоналу ТОВ "МКТ"
4.3. Концепція розвитку трудових ресурсів ТОВ "МКТ"
4.3.1 Навчання, перепідготовка, підвищення кваліфікації
4.3.2 Підготовка керівних кадрів
Висновки
Список використаної літератури
-
Світовий досвід підбору та управління персоналом та шляхи його використання
Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні основи менеджменту персоналу 5 1.1 Поняття персоналу та його класифікація 5 1.2 Принципи, методи на напрямки формування систем управління персоналом 7 1.3 Основні принципи роботи з персоналом 12 Розділ 2. Світовий досвід формування та підвищення кадрового потенціалу підприємства 15 2.1 Аналіз організації кадрового менеджменту та методик оцінки персоналу на підприємствах Західної Європи, Японії та США 15 2.2 Методи відбору кандидатів на посаду: порівняльна характеристика світової практики 21 2.3 Застосування сучасних форм і методів стимулювання трудових колективів в практиці транснаціональних корпорацій 26 Розділ 3. Особливості формування та напрямки удосконалення системи управління персоналом на основі світового досвіду 35 3.1 Кадрова політика підприємства 35 3.2 Методи, які застосовуються в системі кадрового менеджменту 37 3.3 Організація внутріфірмового навчання та перенавчання персоналу 39 Висновки 44 Список використаної літератури 46
-
Світовий досвід підбору та управління персоналом та шляхи його використання
Вступ 3
Розділ 1. Теоретико-методологічні основи менеджменту персоналу 5
1.1 Поняття персоналу та його класифікація 5
1.2 Принципи, методи на напрямки формування систем управління персоналом 7
1.3 Основні принципи роботи з персоналом 12
Розділ 2. Світовий досвід формування та підвищення кадрового потенціалу підприємства 15
2.1 Аналіз організації кадрового менеджменту та методик оцінки персоналу на підприємствах Західної Європи, Японії та США 15
2.2 Методи відбору кандидатів на посаду: порівняльна характеристика світової практики 21
2.3 Застосування сучасних форм і методів стимулювання трудових колективів в практиці транснаціональних корпорацій 26
Розділ 3. Особливості формування та напрямки удосконалення системи управління персоналом на основі світового досвіду 35
3.1 Кадрова політика підприємства 35
3.2 Методи, які застосовуються в системі кадрового менеджменту 37
3.3 Організація внутріфірмового навчання та перенавчання персоналу 39
Висновки 44
Список використаної літератури 46
-
ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ
ВСТУП 3-6
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7-39
1.1. Основні поняття та завдання професійного розвитку персоналу на підприємстві 7-13
1.2. Кар’єрне зростання як стимул ефективної роботи персоналу 13-22
1.3. Методи, форми та види професійного навчання персоналу на підприємстві 22-39
2. ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ ТОВ “ІНВЕСТТУР” 40-70
2.1. Загальна характеристика туристичної фірми ТОВ “Інвесттур” 40-52
2.2. Системний аналіз персоналу ТОВ "Інвесттур"
як об’єкту управління 52-66
2.3. Діагностика професійного навчання на туристичній фірмі ТОВ "Інвесттур" 66-71
3. УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ “ІНВЕСТТУР” 72-90
3.1. Недоліки в організації професійного навчання персоналу в туристичній фірмі ТОВ "Інвесттур" 72-79
3.2. Розробка програми професійного навчання персоналу на туристичному підприємстві ТОВ "Інвесттур" 79-90
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 91-94
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 94-99
ДОДАТКИ
-
Професійний розвиток і навчання персоналу
План
Професійний розвиток і навчання персоналу
Вступ
1. Необхідність професійного розвитку і навчання персоналу
2. Методи професійного навчання кадрів
3. Етапи процесу навчання
Висновок
Оцінка персоналу
Вступ
1. Поняття оцінки та її цілі
2. Ефективність оцінки результатів діяльності
3. Методика оцінки персоналу
Висновок
Cгенерировано за 0.009768 секунд
|