|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Інвентаризація та облік товарних втрат на підприємствах роздрібної торгівлі
Вступ 3
1. Економічна сутність та значення ТМЦ в управлінні підприємством 4
2. Інвентаризація, як засіб контролю за збереженням ТМЦ 7
3. Економіко-правовий аналіз нормативної бази та огляд спеціальної літератури 10
4. Організаційно-економічна характеристика підприємства 19
5. Документальне оформлення та порядок проведення інвентаризації 23
6. Визначення результатів інвентаризації та їх відображення в обліку 29
7. Характеристика втрат та їх облік 37
8. Удосконалення процесу інвентаризації, її результатів в умовах ПЕОМ 43
Висновки та пропозиції 47
Список використаних джерел 49
Додаток 1 51
Додаток 2. 52
Додаток 3. 53
Додаток 4 55
Додаток 5 56
Додаток 6 56
Додаток 9 59
Додаток 10 60
-
Інвентаризація та облік товарних втрат на підприємствах роздрібної торгівлі
Вступ 3
1. Економічна сутність та значення ТМЦ в управлінні підприємством 4
2. Інвентаризація, як засіб контролю за збереженням ТМЦ 6
3. Економіко-правовий аналіз нормативної бази та огляд спеціальної літератури 9
4. Організаційно-економічна характеристика підприємства 15
5. Документальне оформлення та порядок проведення інвентаризації 18
6. Визначення результатів інвентаризації та їх відображення в обліку 24
7. Характеристика втрат та їх облік 32
8. Удосконалення процесу інвентаризації, її результатів в умовах ПЕОМ 38
Висновки та пропозиції 42
Список використаних джерел 44
Додаток 1 46
Додаток 2. 47
Додаток 3. 48
Додаток 4 50
Додаток 5 51
Додаток 6 51
Додаток 9 54
Додаток 10 55
-
Контроль і ревізія операцій з товарно-матеріальними цінностями
1. Суть і характеристика ТМЦ. 2
2. Огляд нормативно-правової бази і спец літератури з питань ТМЦ. 5
3. Організаційно економічна характеристика установи (Деснянський районне управління освіти за 3 роки). 7
4. Організаційно інформаційна модель контролю операцій з ТМЦ в закладах освіти. 8
5. Методика аналізу ТМЦ. 16
6. Методика ревізії ТМЦ. 18
Висновки та пропозиції. 25
-
Інвентаризація як метод бухгалтерського обліку, аналізу, контролю та ревізії( на прикладі ДП „....”)
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1 6
ІНВЕНТАРИЗАЦІЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ДОСТОВІРНОСТІ ДАНИХ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ І ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ 6
1.1. Зміст, сутність та значення інвентаризації в бухгалтерському обліку та фінансовій звітності 6
1.2. Законодавчо-нормативна база щодо проведення інвентаризації на підприємствах 17
1.3. Організаційно-економічна характеристика ДП "Володимир-Волинське лісомисливське господарство" 25
1.4. Шляхи вдосконалення діючого законодавства щодо проведені інвентаризації і одержання її результатів 32
РОЗДІЛ 2 36
ОРГАНІЗАЦІЯ ОБЛІКУ І АУДИТУ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ПРОВЕДЕННЯ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ (НА ПРИКЛАДІ ДП „ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКЕ ЛІСОМИСЛИВСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО”) 36
2.1. Облікова політика щодо організації і проведення інвентаризації на ДП „Володимир-Волинське лісомисливське господарство” 36
2.2. Документальний порядок оформлення інвентаризації за результатами перевірки 52
2.3. Бухгалтерський облік результатів проведення інвентаризації 67
2.3.1. Облік лишків товарно-матеріальних цінностей 67
2.3.2. Облік лишків основних засобів 71
2.3.3. Облік лишків нематеріальних активів 73
2.3.4. Облік лишків коштів в касі підприємства 74
2.3.5. Облік нестач і втрат 75
2.4. Аудит. Підтвердження достовірності даних бухгалтерського обліку та фінансової звітності за результатами інвентаризації 85
2.5. Автоматизація процесу проведення інвентаризації 90
РОЗДІЛ 3 97
АНАЛІЗ МАЙНА ПІДПРИЄМСТВА ТА ЗОБОВ'ЯЗАНЬ 97
3.1. Аналіз наявності майна підприємства, його вплив на результат діяльності 97
3.2. Шляхи вдосконалення методики проведення інвентаризації активів та зобов'язань 108
ВИСНОВКИ 119
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 123
ДОДАТКИ 129
-
Поняття, сутність, завдання інвентаризації та умови її проведення
Вступ 3
1. Поняття, сутність та види інвентаризації 5
2. Основні завдання інвентаризації та умови її проведення 8
3. Методи проведення інвентаризації 10
4. Етапи та особливості проведення інвентаризації 13
4.1. Інвентаризація розрахунків 14
4.2. Визначення розмірів збитків 15
4.3. Відображення збитків 17
5. Результати інвентаризації 19
Висновки 23
Список використаної літератури 26
Додатки 29
-
Інвентаризація, методи проведення, етапи, особливості
Вступ 3
1. Поняття, сутність та види інвентаризації 5
2. Основні завдання інвентаризації та умови її проведення 8
3. Методи проведення інвентаризації 10
4. Етапи та особливості проведення інвентаризації 13
4.1. Інвентаризація розрахунків 14
4.2. Визначення розмірів збитків 15
4.3. Відображення збитків 17
5. Результати інвентаризації 19
Висновки 23
Список використаної літератури 26
Додатки 29
-
Методика проведення інвентаризації
Зміст
Вступ 3
Розділ 1 Облікове значення інвентаризації 5
1.1 Господарські факти інвентаризації 5
1.2 Нормативне регулювання проведення інвентаризації та її результатів 10
Розділ 2. Методика проведення інвентаризації 12
2.1 Принципи, суб’єкти та об’єкти інвентаризації 12
2.2 Загальна методика проведення інвентаризації 16
2.3 Документування інвентаризації 21
2.4 Інвентаризаційні різниці 27
Розділ 3. Порядок проведення інвентаризації за об’єктами 30
3.1 Інвентаризація основних засобів та нематеріальних активів 30
3.2 Інвентаризація виробничих запасів 33
3.3 Інвентаризація касової готівки та інших грошових документів 34
3.4 Інвентаризація розрахунків в банках 35
3.5 Інвентаризація дебіторської заборгованості 36
3.6 Відображення результатів інвентаризації на рахунках бухгалтерського обліку і в звітності 39
Висновки 46
Список літератури 48
Додатки
-
Інвентаризація як елемент методу бухгалтерського обліку її види значення та порядок проведення
Вступ 3
1. Суть і значення інвентаризації 5
2. Види інвентаризації 8
3. Порядок проведення й оформлення результатів інвентаризації 12
Висновки 17
Список літератури 21
-
Контрольна з інформаційних систем
1. У чому полягає особливість використання інформаційних систем у фінансово-економічних установах? 2
2. Що таке база даних, реляційна база даних в ACCESS? 4
3. Як створити базу даних на основі існуючих шаблонів ACCESS ? 5
4. Як внести зміни до структури існуючої таблиці в ACCESS? 5
5. Що таке запит в ACCESS? 6
6. Що таке форма в ACCESS? 7
7. Що таке звіт в ACCESS? 8
8. Які основні можливості забезпечують користувачеві системи типу "Клієнт-Банк"? 8
9. Як отримати касові обороти банку за будь-який період? 10
10. Що таке балансові та небалансові вихідні форми банку? 10
11. Як перевірити стан небалансових рахунків, субрахунків у банку? 11
12. Як вивести словник рахунка касового обороту на екран, принтер? 12
Література 13
-
"Створення бази даних ""Безалкогольних напоїв"" засобами MS Access"
Вступ 2 І. СУБД MS ACCESS 3 ІI. Архітектура MS ACCESS та побудова БД „Магазин безалкогольних напоїв” 5 ІIІ. Запит і Звіт в MS ACCESS та БД „Магазин безалкогольних напоїв” 18 Висновки 28 Список використаної літератури 29
Cгенерировано за 0.009898 секунд
|