-
Організація менеджменту соціальних послуг на прикладі кінотеатру "Назва"
Вступ 3
Розділ І. Теоретико-методичні ознаки організації праці менеджменту соціальних послуг 6
1.1. Формування менеджменту соціальних послуг 6
1.2. Основні засади менеджменту соціальних послуг 16
1.3. Менеджмент надання соціальних послуг в Україні 33
Розділ ІІ. Аналіз організації надання соціальних послуг у кінотеатрі «Назва» 46
2.1. Кінотеатр «Назва» на ринку кінопрокату 46
2.2. Проекти київської міської ради з розвитку соціальної мережі кінопрокату 60
2.3. Проект «Соціальний кінотеатр» 68
Розділ ІІІ. Шляхи покращення організації менеджменту соціальних послуг 74
3.1. Узагальненя іноземного досвіду менеджменту соціальних послуг 74
3.2. Основні рекомендації щодо покращення системи соціальних послуг в Україні 94
Висновки 101
Список використаних джерел 106
Додаток. Фінансова звітність кінотеатру «Назва» 111
-
Контрольна робота з антикризового управління
Вступ 3
Розділ 1. Вихідна ситуація на підприємстві 5
Розділ 2. Стратегічні цілі санації, цільові
орієнтири та стратегія санації підприємства 17
Розділ 3. Планування санації 18
Розділ 4. Розрахунок ефективності санації 23
Список використаних джерел 25
Додатки 26
На прикладі МП “Автосервіс”
Види діяльності МП “Автосервіс”:
ремонт і технічне обслуговування легкових автомобілів та інших транспортних засобів на замовлення населення;
ремонт легкових автомобілів (без ремонту на замовлення населення);
оптова торгівля недержавних організацій, крім споживчої кооперації;
роздрібна торгівля недержавних організацій, крім споживчої кооперації.
Головним напрямком плану санації на підприємстві є розширення наданих послуг МП “Автосервіс” з метою отримання прибутку.
-
Юридичні факти у соціально обслуговуючих правовідносинах
З М І С Т
Вступ 3
Розділ I. Юридичні факти у соціально обслуговуючих правовідносинах. 4
1.1. Поняття юридичних фактів 4
1.2. Види юридичних фактів, які необхідні для надання соціальних послуг 13
Розділ II. Зміст фактичних складів правовідносин з приводу надання основних видів соціальних послуг інвалідам і особам пенсійного віку. 15
2.1. Факти необхідні для влаштування у стаціонарні соціально-медичні установи 15
2.2. Факти потрібні для виникнення правовідносин по соціальному обслуговуванню непрацездатних громадян за місцем їх проживання 19
Висновки 22
Список використаних джерел 23
-
Юридичні факти у соціально обслуговуючих правовідносинах
З М І С Т
Вступ 3
Розділ I. Юридичні факти у соціально обслуговуючих правовідносинах. 4
1.1. Поняття юридичних фактів 4
1.2. Види юридичних фактів, які необхідні для надання соціальних послуг 13
Розділ II. Зміст фактичних складів правовідносин з приводу надання основних видів соціальних послуг інвалідам і особам пенсійного віку. 15
2.1. Факти необхідні для влаштування у стаціонарні соціально-медичні установи 15
2.2. Факти потрібні для виникнення правовідносин по соціальному обслуговуванню непрацездатних громадян за місцем їх проживання 19
Висновки 22
Список використаних джерел 23
-
Характеристика правових (юридичних) послуг
Вступ 3
1. Загальне поняття соціально-правових послуг 4
2. Основні засади надання соціальних послуг 5
2. Характеристика юридичних послуг різним категоріям населення 7
Висновок 11
Література 12
-
Соціальні послуги що надаються в інтернатних закладах
1. Поняття соціальних послуг 3
2. Види соціальних послуг в інтернатних закладах та форми їх надання 4
3. Соціальні послуги, що надаються в інтернатних закладах для дітей сиріт та дітей позбалених батьківського піклування 7
4. Соціальні послуги що надаються дітям з особливими потребами в інтернат них закладах 12
Список літератури 18
-
Види договорів про надання послуг у новому Цивільному кодексі
Вступ 3
1. Загальна характеристика договорів про надання послуг за новим цивільним кодексом України 6
1.1. Поняття та сутність договору про надання послуг 6
1.2. Укладення договору 12
1.3. Порядок та наслідки розірвання договору про надання послуг 13
2. Види договорів про надання послуг 16
2.1. Договори про надання послуг фактичного характеру 16
2.1.1. Договір перевезення 16
2.1.2. Договір зберігання 24
2.2. Договори про надання послуг юридичного характеру 36
2.2.1. Договір про надання юридичних послуг 36
2.2.2. Договір доручення 39
2.2.3. Договір комісії 41
2.3. Договори про надання послуг як фактичного, так і юридичного характеру 46
2.3.1. Договір транспортного експедирування 46
2.3.2. Договір управління майном 48
2.4. Договори про надання послуг грошово-кредитного характеру 52
2.4.1. Договір страхування 52
2.4.2. Договір позики 60
2.4.3. Договір банківського вкладу 62
2.4.4. Договір факторингу 65
2.4.5. Розрахункові документи 67
3. Проблеми застосування договорів про надання послуг 74
Висновок 83
Список використаних джерел 87-93
Мета і завдання дослідження. Метою дослідження є висвітлення основних підходів поняття договору в сучасному правознавстві, а також характеристика особливостей договору про надання послуг, його видів. Дослідження сучасної судової практики договору.
Об'єктом дослідження є договір про надання послуг в сучасному цивільному праві як ідеальна форма активності учасників цивільного обороту.
Предметом дослідження є види договорів про надання послуг, дослідження їх характерних особливостей, порядку застосування.
Методологічна основа дослідження. Методологія науки дає можливість наукового пояснення договірних відносин у сфері надання послуг
-
Види та характеристика соціальних виплат та послуг
Розділ І. Порядок призначення та надання соціальних виплат 3
1.1. Система соціального забезпечення України 3
1.2. Умови та порядок призначення окремих видів соціальних виплат 8
1.3. Соціальні пенсії 16
Розділ ІІ. Порядок призначення та надання соціальних послуг 19
2.1. Соціальне обслуговування 19
2.2. Соціальний захист окремих категорій громадян 21
2.3. Соціальне страхування, як вид соціальної послуги 28
Висновок 33
Список використаної літератури 35
-
Організація та надання рієлторських послуг
Вступ 3
Розділ 1 Теоретичні основи організації надання рієлторських послуг 5
1.1. Поняття, сутність та значення надання рієлторських послуг 5
1.2. Характеристика процесу надання рієлторських послуг 10
1.3. Законодавче регулювання процесу надання рієлторських послуг 18
Розділ 2 Дослідження процесу надання рієлторських послуг підприємством ЗАТ «Назва» 23
2.1. Загальна характеристика підприємства 23
2.2. Дослідження процесу надання рієлторських послуг підприємством 24
2.3. Аналіз основних економічних показників діяльності підприємства 28
2.4. Визначення та характеристика факторів, що впливають на організацію процесу надання рієлторських послуг підприємством 31
Розділ 3. Розробка основних напрямків удосконалення процесу надання ріелторських послуг 37
3.1. Основні напрямки удосконалення процесу надання ріелторських послуг в підприємстві 37
3.2. Обгрунтування економічної доцільності запропонованих заходів 38
Висновок 41
Список використаних джерел 44-46
-
Удосконалення обліку, контролю та аналізу надання послуг в системі управління туристичним підприємством
АНОТАЦІЯ 7
ВСТУП 10
РОЗДІЛ 1 Теоретичні проблеми та методологічні основи обліку, контролю та аналізу надання послуг в системі управління туристичним підприємством 15
1.1. Система показників надання туристичних послуг, їх визначення та оцінка 15
1.2. Аналіз нормативно-правового забезпечення та огляд спеціальної літератури з питань надання послуг туристичними підприємствами 26
1.3. Організаційно-економічна характеристика туристичної фірми “Супутник” 36
Висновки до розділу 1 47
РОЗДІЛ 2 Удосконалення системи обліку та контролю з надання послуг туристичним підприємством 49
2.1. Організація та методологія обліку доходів від надання туристичних послуг 49
2.2. Поточний контроль операцій з надання туристичних послуг 63
2.3. Фінансова та статистична звітність з надання туристичних послуг 71
2.4. Порівняльна характеристика П(С)БО і МСФЗ, які регламентують облік доходів та фінансову звітність 82
2.5. Шляхи удосконалення обліку та контролю операцій з надання послуг туристичним підприємством 86
2.6. Комплекс задач та огляд програмного забезпечення з обліку надання послуг в інформаційних бухгалтерських системах 97
Висновки до розділу 2 110
РОЗДІЛ 3 Проектування системи аналізу економічних показників, надання послуг в управлінні туристичним підприємством 112
3.1. Інформаційна база та обґрунтування показників та прийомів економічного аналізу з надання туристичних послуг 112
3.2. Динаміка доходів з надання туристичних послуг ТФ «Супутник» 119
3.3. Факторний аналіз доходів з надання туристичних послуг 124
3.4. Комп’ютерні технології в аналізі надання туристичних послуг в управлінні туристичним підприємством 127
Висновки до розділу 3 131
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 133
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 144
ДОДАТКИ 150