|
-
Економ аналіз, фінанси підприємства
"Економаналіз діяльності туристичних підприємств" Варіант № 8 3
1. Організація, зміст та методика перспективного аналізу господарської діяльності туристичного підприємства. 3
2. Значення, задачі та джерела аналізу фінансового стану туристичного підприємства. 10
3. Задача. 16
Економаналіз діяльності туристичних підприємств.
Провести аналіз обіговості засобів туристичного підприємства.
Зробити висновки, (у ході аналізу використати дані підприємства на якому працює студент).
Фінанси підприємства 17
Задача 2. 19
Визначити дивідендну віддачу акції. Дані для розрахунку: За акціями AT виплачується дивіденд 5 грн. на одну акцію, 30.06. акція продавалась на фондовій біржі за ціною - 195 грн.; а 2.07. - 190грн.
Література. 21
Додатки 22-26
-
Стратегічне планування економічного розвитку підприємства (на прикладі)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Характеристика процесу стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства 6
1.2. Види стратегій, що застосовуються туристичними підприємствами в сучасних умовах господарювання 16
1.3. Нормативно-правова база, що регулює діяльність туристичного підприємства 25
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ ” 32
2.1. Коротка характеристика туристичного підприємства ТОВ „ ” 32
2.2. Аналіз та оцінка процесу стратегічного планування туристичного підприємства ТОВ „ ” 43
2.3. Економічна стратегія як основа розвитку діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 49
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ ” 55
3.1. Проблеми стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 55
3.2. Заходи щодо удосконалення процесу стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 60
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 65
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 68
ДОДАТКИ 73
-
Удосконалення процесу прийняття управлінських рішень на туристичному підприємстві
ВСТУП 3
Розділ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПРОЦЕСУ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Науково-методичні аспекти прийняття управлінських рішень в діяльності туристичного підприємства 6
1.2. Особливості прийняття управлінських рішень в діяльності туристичного підприємства 17
1.3. Законодавча та нормативна база, що регулює діяльність туристичного підприємства 35
Розділ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “Назва” 42
2.1. Загальна економічна характеристика діяльності туристичного підприємства 42
2.2. Аналіз процесу прийняття управлінських рішень в діяльності туристичного підприємства ТОВ „Назва” 59
2.3. Оцінка ефективності управлінських рішень в діяльності туристичного підприємства„Назва” 82
Розділ 3. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ „Назва” 88
3.1. Проблеми у прийнятті управлінських рішень в діяльності туристичного підприємства „Назва” в умовах кризи 88
3.2. Система підвищення якості прийняття управлінських рішень та її вплив на ефективність діяльності 91
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 98
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 102
ДОДАТКИ 110
-
Система керування документообігом у туристичному підприємстві
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ ДОКУМЕНТООБІГОМ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ 5
1.1. Роль документообігу в системі управління діяльності туристичних підприємств 5
1.2. Система керування документообігом в діяльності туристичних підприємств 8
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ ВЕДЕННЯ ТА КЕРУВАННЯ ДОКУМЕНТООБІГОМ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 14
2.1. Коротка характеристика діяльності туристичного підприємства 14
2.2. Аналіз та оцінка процесу організації документообігу в діяльності туристичного підприємства 23
2.3. Систематизація документів в діяльності туристичного підприємства 32
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ДОКУМЕНТООБІГУ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 36
3.1. Проблеми формування системи документообігу в діяльності туристичного підприємства 36
3.2. Напрямки вдосконалення системи документообігу в діяльності туристичного підприємства 44
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 59
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 64
ДОДАТКИ 69
-
Застосування методів управління на туристичному підприємстві
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МЕХАНІЗМУ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Науково-теоретичні аспекти механізму впровадження методів управління в діяльності туристичного підприємства 6
1.2. Еволюція, сутність та особливості методів управління 15
1.3. Роль керівництва в забезпеченні ефективності застосування методів управління в діяльність туристичного підприємства 24
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МЕХАНІЗМУ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ ТУРОПЕРАТОРА „ ” 36
2.1. Коротка характеристика діяльності туристичного підприємства 36
2.2. Аналіз та оцінка механізму застосування методів управління в діяльності туристичного підприємства 48
2.3. Стратегія розвитку діяльності туристичного підприємства з урахуванням існуючої системи методів управління 66
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ІСНУЮЧОГО МЕХАНІЗМУ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 72
3.1. Проблеми вдосконалення існуючого механізму запровадження методів управління в діяльність туристичного підприємства 72
3.2. Напрямки вдосконалення процесу впровадження методів управління в діяльність туристичного підприємства. 86
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 98
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 102
ДОДАТКИ 111
-
Прогнозування стратегічного розвитку туристичного підприємства ( на прикладі)
ВСТУП 3
Розділ 1. НАУКОВО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ ПРОГНОЗУВАННЯ РОЗВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ 6
1.1. Науково-теоретичні аспекти процесу стратегічного прогнозування розвитку діяльності туристичних підприємств. 6
1.2. Методи та показники оцінки економічного стану діяльності туристичних підприємств. 26
1.3. Нормативно-правове регулювання діяльності туристичних підприємств. 52
Розділ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ПРОГНОЗУВАННЯ ТА СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 60
2.1. Загальна характеристика діяльності туристичного підприємства. 60
2.2. Дослідження процесів стратегічного управління та прогнозування розвитку діяльності туристичного підприємства. 72
2.3. Оцінка впливу економічних прогнозів на ефеетивність діяльності туристичного підприємства. 78
Розділ 3. ПРОБЛЕМНІ АСПЕКТИ ТА НАПРЯМКИ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 95
3.1. Проблеми економічних прогнозів та їх вплив на ефективність стратегічного управління розвитком діяльності туристичного підприємства. 95
3.2. Економічне обгрунтування напрямків стратегічного розвитку діяльності туристичного підприємства. 102
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 112
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 117
ДОДАТКИ 122
-
Розвиток підприємництва та підвищення якості тур продукту (послуг) на прикладі туристичного підприємства (бакалавр)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ (ПОСЛУГ) В УМОВАХ РИНКОВИХ ПЕРЕТВОРЕНЬ УКРАЇНИ
1.1. Основні напрямки підтримки розвитку підприємництва в сфері туризму України 5
1.2. Система якості туристичного продукту (послуг) 19
1.3. Нормативно - правова база, що регулює підприємництво в туризмі та якість туристичного продукту (послуг) в умовах конкурентного середовища 27
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА. ЯКІСТЬ ЯК ОСНОВА ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЙОГО ДІЯЛЬНОСТІ
2.1 Коротка характеристика підприємницької діяльності туристичного підприємства « » 32
2.2 Аналіз та оцінка процесу управління якістю туристичного продукту (послуг) в підприємницькій діяльності туристичного підприємства « » 42
2.3. Вплив системи контролю на підприємницьку діяльність туристичного підприємства « » 46
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА « » НА ОСНОВІ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПОСЛУГ
3.1 Визначення проблем у підприємницькій діяльності туристичного підприємства « » на основі процесу управління якістю 52
3.2 Формування напрямків розвитку підприємницької діяльності на основі підвищення якості туристичного продукту (послуг) 55
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 63
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 65
ДОДАТКИ 68
-
Стратегічне планування діяльності туристичного підприємства (бакалавр)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО – ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СТРАТЕГИЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Сутність та характеристика процесу стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства 6
1.2. Економічна стратегія розвитку діяльності туристичного підприємства 14
1.3. Нормативно – правова база, що регулює діяльність туристичних підприємств в ринкових умовах господарювання 22
РОЗДІЛ 2. ФІНАНСОВИЙ АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "Назва" 31
2.1. Загальна характеристика ВАТ "Назва" 31
2.2. Аналіз фінансового стану та фінансових результатів діяльності ВАТ "Назва" 34
2.3 Економічний прогноз діяльності туристичного підприємства у 2009-2010 рр. 49
РОЗДІЛ 3. 56
ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПЛАНУВАННЯ РОЗВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 56
3.1. Проблеми процесів планування діяльності туристичного підприємства 56
3.2. Напрямки вдосконалення процесів планування діяльности туристичних підприємств 59
ВИСНОВКИ 62
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 66
ДОДАТКИ. 69-84 звітність
-
Проектування організаційної структури туристичного підприємства
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОЕКТУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7
1.1. Сутність організаційної структури управління 7
1.2. Типи організаційних структур туристичного підприємства 11
1.3. Основи проектування організаційної структури туристичного підприємства 22
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 29
2.1. Загальна характеристика підприємства 29
2.2. Організаційна структура управління туристичного підприємства 41
2.3. Недоліки організаційної структури туристичного підприємства 45
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ ПРОЕКТУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА (на базі ТОВ) 47
3.1. Проектування нової організаційної структури туристичного підприємства 47
3.2. Вплив запропонованих змін в організаційній структурі на діяльність туристичного підприємства 52
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 57
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 61
ДОДАТКИ 66-69
-
Аналіз та управління зовнішнім середовищем туристичного підприємства
Вступ 3
1.Суність маркетингового середовища туристичного підприємства 6
1.1.Розвиток туризму України 6
1.2. Поняття мікро- та макросередовища туристичного підприємства 10
1.3. Вплив окремих складових зовнішнього середовища на діяльністьтуристичного підприємства 12
2.Дослідження зовнішнього середовища туристичного підприємства 15
2.1.Інформаційна база дослідження зовнішнього середовища туристичного підприємства 15
2.2. Методи дослідження зовнішнього середовища туристичного підприємства 20
2.3. Аналіз зовнішнього середовища конкретного туристичного підприємства 23
3.Вдосконалення управління зовнішнім середовищем туристичного підприємства 39
3.1.Характеристика сучасних інструментів управління зовнішнім середовищем туристичного підприємства 39
3.2. PR – як інструмент впливу на зовнішнє середовище туристичного підприємства 45
3.3. Реклама та імідж туристичного підприємства в управлінні зовнішнім середовищем 54
Висновки 61
Література 66
Додаток 1. Баланс ЗАТ «Туристичне агентство «...» на 01.01.07 р. 70
Додаток 2. Звіт про фінансові результати за 2006 р. 71
-
Планування показників господарської діяльності туристчних підприємств
Вступ 3
1. Зміст і форми фінансової діяльності туристичного підприємства 4
2. Економічна ефективність діяльності туристичного підприємства 8
3. Планування показників господарської діяльності туристичної організації 10
Висновок 15
Література 16
Cгенерировано за 0.129944 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|