Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Відповіді на питання, білети, шпора з маркетингу» (ID:26537)

| Размер: 103 кб. | Объем: 41 стр. | Стоимость: 150 грн. | Добавлена: 31.03.2009 | Код продавца: 2 |
Содержание1. Суть та еволюція концепції маркетингу.
2. Принципи та цілі маркетингу.
3. Завдання та функції маркетингу.
4. Класифікація та особливості основних видів маркетингу.
5. Суть, мета, предмет та об'єкт маркетингових досліджень.
6. Основні завдання та принципи маркетингових досліджень.
7. Структура маркетингових досліджень.
8. Алгоритм процесу маркетингових досліджень.
9. Види маркетингових досліджень.
10. Організаційні форми проведення маркетингових досліджень.
11. Особливості маркетингових досліджень в умовах вітчизняного ринку.
12. Первинна та вторинна маркетингова інформація: переваги та недоліки.
13.Особливості збору та інтерпретації маркетингової інформації.
14. Джерела маркетингової інформації.
15.Маркетингові інформаційні системи та системи підтримки рішень.
16. Цільовий ринок підприємства та критерії його відбору.
17.Місткість ринку: суть, види та методи розрахунку.
18.Ринкова частка підприємства: сутність, види, методи розрахунку.
При визначенні місткості ринку можливі два підходи:
19.Суть ринкового сегментування та агрегування.
20.Дослідження конкурентного середовища: суть та методи.
21. Різновиди організаційних структур маркетингу на підприємстві.
22.Чинники, що впливають на організаційну структуру маркетингу
підприємства.
23.Взаємодія служби маркетингу з підрозділами підприємства.
24.План маркетингу: його зміст та основні види.

25.Маркетингова товарна політика: суть та структура.
26.Конкурентоспроможність товару та етапи її визначення.
27.Показники конкурентоспроможності товару.
28.Концепція життєвого циклу товару: сутність та зміст.
29. Етапи життєвого циклу товару та їх характеристики.
30.Суть поняття "новий продукт" та його роль в маркетинговій діяльності підприємства.
31. Алгоритм планування продукції та характеристика основних його етапів.
32.Товарна марка: суть та види.
33.Ціна в системі маркетингового комплексу.
34.Маркетинговий алгоритм розрахунку ціни.
35.Цінова еластичність попиту: суть, види та методи визначення.
З6. Основні цілі ціноутворення та їх взаємозв'язок з цілями маркетингу.
37.Зовнішні ціноутворюючі чинники: класифікація та характеристики.
38.Види маркетингових цінових стратегій та їх характеристики.
39.Функції учасників каналів розподілу.
40.Основні характеристики каналів розподілу.
41. Економічна природа конфліктів у каналах розподілу.
42.Побудова каналів розподілу на засадах франчайзінгу.
43.Класифікація посередницьких підприємств та організацій.
44.Інтенсивний розподіл: суть та умови застосування.
45.Селективний розподіл: суть та умови застосування.

46.Ексклюзивний розподіл: суть та умови застосування.
47.Чинники, що впливають на вибір каналу розподілу.
48.Сутність, цілі та завдання маркетингових комунікацій.
49.Поняття рекламування товару у контексті маркетингових комунікацій. Планування рекламної діяльності виробника.
50.Основні поняття, цілі та завдання процесу стимулювання продажу товарів. Комунікативна та економічна ефективність стимулювання продажу товарів.
51. Планування заходів стимулювання продажу товарів.
52.Робота з громадськістю: суть, основні поняття та значення для системи маркетингових комунікацій.
53.Реклама на місці продажу: суть поняття та місце в комплексі маркетингових комунікацій.
54.Прямий маркетинг: його сутність та місце в комплексі маркетингових комунікацій. Сучасні технології прямого маркетингу.
55.Організація виставок та ярмарків: їх місце у комплексі маркетингових комунікацій.
56.Персональний продаж товарів і послуг, його місце в комплексі маркетингових комунікацій. Психологічні основи комунікацій в процесі персонального продажу.
57.Багаторівневий маркетинг: його специфіка, переваги та недоліки.
58.Товарна упаковка і її місце в комплексі маркетингових комунікацій. Сучасна маркетингова концепція упаковки товарів.
59.Особливості організації служби маркетингової політики комунікацій.
60.Розробка та опрацювання плану маркетингових комунікацій підприємства чи організації.
61.Визначення ефективності комунікаційних заходів підприємства.
62.Підготовка і проведення круглих столів.
63.Сутність PR та його значення в маркетинговій діяльності підприємства.
64.Кодекси професійної поведінки і етики фахівців PR.
65.Характеристика типових об’єктів PR.
66.Прес - релізи: характеристика, вимоги.
67.Характеристика напрямків діяльності служби PR із співробітниками.
68.Оглядові статті: характеристика, вимоги.
69.Характеристика напрямків діяльності служби PR з пресою.
70. Підготовка і проведення конференцій.
71 .Виховні функції реклами.
72.Порівняльна характеристика реклами та PR.
73.Реклама і мода.
74.Класифікація реклами за типом спонсору.
75.Етапи планування рекламної кампанії.
76.Класифікація реклами за розміром території, що охоплюється.
77. Друкована реклама: переваги та недоліки.
78.Розробка та структура бріфу.
79. Рекламно-інформаційні та спеціалізовані часописи, як рекламоносії.
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Відповіді на питання, білети, шпора з маркетингу»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Білети з політології
  • Питання до іспиту з курсу “Основи права”
  • Соціально-економічна сутність та призначення бюджету держави
  • 90 Питань до державного екзамену з дисципліни "Управління персоналом" для бакалаврів
  • Маркетинг
  • Об’єднання підприємств, їх види в Україні та за кордоном
  • Еволюція концепції маркетингу
  • Місце ціни серед інструментів маркетингу та фактори, що впливають на процес ціноутворення
  • Види трудових договорів і порядок їх укладення
  • Дії водіїв при проїзді регульованих перехресть
  • Дії водіїв при проїзді регульованих перехресть
Cгенерировано за 0.111561 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...