Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «ПРОГРАМУВАННЯ ВІДЕОЕФЕКТУ» (ID:26366)

| Размер: 352 кб. | Объем: 19 стр. | Стоимость: 100 грн. | Добавлена: 31.03.2009 | Код продавца: 2 |
Содержание1 Постановка задачі 5
Метою курсової роботи є програмування відеоефекту в середовищі Turbo Pascal 7. У якості відеоефекту необхідно зобразити зоряне небо з ракетою, що летить по ньому, при чому колір неба повинен поступово змінюватись.
При написанні графічних програм на Turbo Pascal використовуються стандартні модулі (бібліотеки) Graph і Crt. Ці модулі містять описи стандартних констант, процедур і функцій, використовуваних при роботі з монітором в текстовому і графічному режимах.
Необхідно створити програму, що працює в графічному режимі. При цьому весь екран розбивається на окремі крапки — пікселі. Положення пікселя також задається двома координатами — X і У. Координата X збільшується зліва направо, а координата У — зверху вниз. Кількість пікселів на екрані залежить від типу графічного адаптеру і для поширеного адаптеру VGA складає 640х480.
Підключення модулів CRT і GRAPH до програми здійснюється за допомогою ключового слова Uses - Uses Crt, Graph.
Після підключення цих бібліотек можна використовувати багатий набір процедур і функцій для створення графічних зображень за допомогою геометричних примітивів.
Під час розробки анімаційних програм потрібно створювати ефект пересування графічних об’єктів. Найпростіший спосіб реалізації цього ефекту полягає в тому, щоб намалювати зображення певним кольором, а потім приховати його шляхом повторного малювання в тих самих графічних координатах кольором фону. Наступного разу зображення відтворюється вже в нових координатах. Великі за розміром зображення пересуваються у такий спосіб надто повільно. Значно вищої швидкості, а отже і якості анімації можна досягти за допомогою копіювання зображень у оперативну пам’ять і виведення на екран їх копій у нових графічних координатах. Оскільки копія зображень зберігається в оперативній пам’яті, можливе її багаторазове виведення.

2 Характеристика графічних режимів роботи дисплейних адаптерів 7
3 Блок-схема програми 10
4 Використані методи 14
5 Лістинг програми 17
6 Рекомендації щодо використання програми 19
Список літератури 20

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «ПРОГРАМУВАННЯ ВІДЕОЕФЕКТУ»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Інструментальні комплекси для розробки статичних експериментальних систем
  • Канонічні форми задач лінійного програмування
  • Задачі динамічного програмування
  • Задачі з математичного програмування
  • Контрольна робота _ Математичне програмування
  • Математичне програмування
  • Контрольна робота з математичного програмування. Варіант 4
  • Курсова робота з інформатики
  • Програмування типових алгоритмів, обробка даних
  • Програмування соціально-економічного розвитку регіонів України
Cгенерировано за 0.151247 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...