Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «ПРОГРАМУВАННЯ ВІДЕОЕФЕКТУ» (ID:26366)

| Размер: 352 кб. | Объем: 19 стр. | Стоимость: 100 грн. | Добавлена: 31.03.2009 | Код продавца: 2 |
Содержание1 Постановка задачі 5
Метою курсової роботи є програмування відеоефекту в середовищі Turbo Pascal 7. У якості відеоефекту необхідно зобразити зоряне небо з ракетою, що летить по ньому, при чому колір неба повинен поступово змінюватись.
При написанні графічних програм на Turbo Pascal використовуються стандартні модулі (бібліотеки) Graph і Crt. Ці модулі містять описи стандартних констант, процедур і функцій, використовуваних при роботі з монітором в текстовому і графічному режимах.
Необхідно створити програму, що працює в графічному режимі. При цьому весь екран розбивається на окремі крапки — пікселі. Положення пікселя також задається двома координатами — X і У. Координата X збільшується зліва направо, а координата У — зверху вниз. Кількість пікселів на екрані залежить від типу графічного адаптеру і для поширеного адаптеру VGA складає 640х480.
Підключення модулів CRT і GRAPH до програми здійснюється за допомогою ключового слова Uses - Uses Crt, Graph.
Після підключення цих бібліотек можна використовувати багатий набір процедур і функцій для створення графічних зображень за допомогою геометричних примітивів.
Під час розробки анімаційних програм потрібно створювати ефект пересування графічних об’єктів. Найпростіший спосіб реалізації цього ефекту полягає в тому, щоб намалювати зображення певним кольором, а потім приховати його шляхом повторного малювання в тих самих графічних координатах кольором фону. Наступного разу зображення відтворюється вже в нових координатах. Великі за розміром зображення пересуваються у такий спосіб надто повільно. Значно вищої швидкості, а отже і якості анімації можна досягти за допомогою копіювання зображень у оперативну пам’ять і виведення на екран їх копій у нових графічних координатах. Оскільки копія зображень зберігається в оперативній пам’яті, можливе її багаторазове виведення.

2 Характеристика графічних режимів роботи дисплейних адаптерів 7
3 Блок-схема програми 10
4 Використані методи 14
5 Лістинг програми 17
6 Рекомендації щодо використання програми 19
Список літератури 20

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «ПРОГРАМУВАННЯ ВІДЕОЕФЕКТУ»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Інструментальні комплекси для розробки статичних експериментальних систем
  • Канонічні форми задач лінійного програмування
  • Задачі динамічного програмування
  • Задачі з математичного програмування
  • Контрольна робота _ Математичне програмування
  • Математичне програмування
  • Контрольна робота з математичного програмування. Варіант 4
  • Курсова робота з інформатики
  • Програмування типових алгоритмів, обробка даних
  • Програмування соціально-економічного розвитку регіонів України
Cгенерировано за 0.133151 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів