Вступ 2 Розділ І. Розвиток творчихздібностей як проблема педагогічно-психологічної науки 7 1.1 Аналітичний розгляд творчихздібностей 7 1.2 Психолого-педагогічна література про розвиток творчихздібностей 18 Розділ ІІ. Проблематика та методологія розвиткутворчихздібностей учнів та педагогів 27 2.1 Сучасний стан та проблеми розвиткутворчихздібностей 27 2.2 Методи розвиткутворчихздібностей у педагогічно-психологічній практиці 47 Розділ ІІІ. Особливості розвиткутворчихздібностей молодших школярів та формування готовності майбутніх педагогів до їх удосконалення у групах продовженого дня 57 3.1 Творчі здібності молодших школярів та особливості їх розвитку 57 3.2 Підготовка майбутніх вчителів до розвиткутворчихздібностей учнів молодших класів 72 ІV. Експериментальна модель формування та розвитоку творчихздібностей студентів для їх подальшого застосування в розвитку творчості молодших школярів 82 4.1 Організаційно-методичне обгрунтування експериментального дослідження 82 4.2 Особливості проведення експериментального дослідження 89 4.3 Результати експериментального дослідження 90 Висновки 94 Список використаної літератури 102
Вступ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ЗДІБНОСТЕЙ
ЗАСОБАМИ МУЗИЧНОГО ФОЛЬКЛОРУ
1.1. Психолого-педагогічний аспект розвиткуздібностей дітей
дошкільного віку
1.2. Історико-логічний аналіз проблеми розвитку музичного
фольклору
1.3. Класифікація і термінологія дитячого музичного
фольклору
1.4. Дидактична роль фольклору у формуванні особистості дошкільника
РОЗДІЛ 2. ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ РОЗВИТКУ МУЗИЧНИХ
ЗДІБНОСТЕЙ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ
МУЗИЧНОГО ФОЛЬКЛОРУ
2.1. Характеристика музичних здібностей дітей старшого
дошкільного віку
2.2. Організація і керівництво процесу розвитку музичних здібностей старших дошкільників
2.3. Динаміка розвитку музичних здібностей дітей старшого
дошкільного віку
Висновки
Список використаних джерел
Вступ 3
Розділ 1. Розвиток розумових здібностей у дітей дошкільного віку 5
1.1. Характеристика наукових джерел з даного питання 5
1.2. Суть і завдання розумового розвитку старших дошкільників 15
Розділ 2. Роль і місце розвивального навчання в розумовому розвитку старших дошкільників 28
2.1. Особливості розвивального навчання в розумовому розвитку старших дошкільників 28
2.2. Розвиток розумових здібностей дітей дошкільного віку на заняттях 32
Висновки 37
Список використаної літератури 39
Зміст
1. Сенситивність підліткового і раннього юнацького віку для розвитку загальних і спеціальних здібностей. 3
1.1. Поняття загальних і спеціальних здібностей 3
1.2. Проблема розвитку загальних здібностей в підлітковому і юнацькому віці 4
1.3. Формування творчихздібностей 6
2. Порівняйте причини, перебіг та симптоматику криз дорослості і дитинства 9
2.1. Загальні риси криз 9
2.2. Криза новонародженості 10
2.3. Криза 3-х років 11
2.4. Криза 13 років 12
2.5.Криза дорослого віку 14
Список використаних джерел 18
Вступ 3 1. Аналіз наукової літератури щодо особливостей розумового та психологічного розвитку дітей дошкільного віку 5 2. Педагогічні умови розвитку пізнавальних інтересів у дошкільника 11 3. Розвиток творчихздібностей дітей засобами образотворчого мистецтва 15 4. Рівень сформованості здібностей у дітей дошкільного віку (констатуючий експеримент) 19 5. Цілеспрямований вплив на формування здібностей дітей на заняттях і в повсякденному житті (формуючий експеримент) 26 6. Аналіз результатів проведеної роботи 31 Висновки та рекомендації 36 Література 38 Додатки 45
Вступ 3 1. Загальне поняття про здібності та їх види 4 2. Психометричні дослідження статевих відмінностей в пізнавальних здібностях 9 3. Значення біологічних факторів в диференціації здібностей чоловіков та жінок 12 4. Соціально-психологічні чинники в розвиткуздібностей 15 Висновки 18 Література 19
План
ВСТУП 3
ДІАГНОСТУВАННЯ ЗДІБНОСТЕЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 4
МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ ПІЗНАВАЛЬНИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДОШКІЛЬНИКІВ 7
1. Методика «Які предмети заховані в малюнках?»
Оцінка результатів
Висновки про рівень розвитку
2. Методика «Чим залатати коврик?»
Оцінка результатів
Висновки про рівень розвитку
Методика «Запам'ятай і розстав крапки»
Оцінка результатів
Інтерпретація результатів
Висновки дослідження
ВИСНОВОК 15
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 17
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи з питання здібностей дітей 6
1.1. Здібності, обдарованість та інтереси дітей дошкільного віку 6
1.2. Види здібностей. Вплив типології людей на певні здібності 10
Розділ 2. Психологічні основи раннього виявлення здібностей дітей 16
2.1. Діагностичні особливості здібностей дітей 16
2.2. Методики виявлення здібностей дітей дошкільного віку через сприймання 23
Висновок 30
Список використаної літератури 31
Вступ………………………………………………………………………….3
1. Загальні поняття про особливості та умови розвитку підлітків……….5
2. Особливості фізичного розвитку………………………………………...7
3. Трудова та пізнавальна діяльність підлітків……………………………12
4. Прояв творчихздібностей підлітків……………………………………17
Висновок……………………………………………………………………..18
Література……………………………………………………………………19
Cгенерировано за 0.097352 секунд
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.