Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Контрольна з маркетингу в туризмі » (ID:25456)

| Размер: 65 кб. | Объем: 15 стр. | Стоимость: 75 грн. | Добавлена: 12.08.2008 | Код продавца: 2 |
Содержание1. Опишіть методику маркетингового дослідження конкурентоспроможності турпродукту 3
2. Поясніть сутність кожної із стратегій встановлення ціни на новий товар 7
3. Назвіть основні вимоги, яким повинен відповідати цільовий сегмент підприємства 10
Задача. 13
1. Оцінка стратегічного положення пропозиції фірми «Ідел» на кожному з цільових сегментів.
А. Українські сім’ї, що прагнуть недорогого відпочинку…
Список використаних джерел 15
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Контрольна з маркетингу в туризмі »
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • СУТЬ МАРКЕТИНГУ В ГОТЕЛЬНОМУ, КУРОРТНОМУ ТА ТУРИСТИЧНОМУ СЕРВІСІ
  • ПІДВИЩЕННЯ ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГУ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ В УМОВАХ СТАНОВЛЕННЯ РИНКОВИХ ВІДНОСИН В УКРАЇНІ
  • ПІДВИЩЕННЯ ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГУ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ В УМОВАХ СТАНОВЛЕННЯ РИНКОВИХ ВІДНОСИН В УКРАЇНІ
  • Статистичні таблиці: загальні поняття, види, правила побудови, оформлення
  • Сучасні тенденції розвитку маркетингу туристського підприємства
  • Контрольна робота з маркетингу туризму
  • Оцінка конкурентної спроможності туристичного підприємства
  • Організація та проведення дослідження споживачів туристичних послуг
  • Еволюція концепції маркетингу
  • Способи підвищення використання оборотних коштів
  • Контрольна з культури України
Cгенерировано за 0.144791 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів