-
Рекреаційно-туристичний комплекс України та Закарпаття
ВСТУП 3
1. Рекреаційно-туристичний комплекс України 4
2. Рекреаційно-туристичний комплекс Закарпаття 9
ВИСНОВКИ 11
використанА літературА 12
-
РЕКРЕАЦІЙНІ РЕСУРСИ ТА ТУРИСТИЧНА ІНФРАСТРУКТУРА КАРПАТ
ВСТУП 3
Розділ 1. Характеристика природно-рекреаційного потенціалу Карпатського регіону 5
1.1. Природно-рекреаційний потенціал Закарпатської області 5
1.2. Природно-рекреаційний потенціал Львівської області 10
1.3. Природно-рекреаційний потенціал Івано-Франківської та Чернівецької областей 17
Розділ 2. Курорти Карпатського регіону 19
2.1. Курорти Закарпатської області 19
2.2. Курорти Львівської області 21
2.3. Курорти Івано-Франківської області та Чернівецької областей 25
Розділ 3. Туристична інфраструктура та перспективи розвитку Карпатського регіону 28
3.1. Туристична інфраструктура Карпатського регіону 28
3.2. Перспективи розвитку туризму Карпатського регіону 34
ВИСНОВКИ 37
Список використаної літератури 40
ДОДАТКИ 42
-
РЕКРЕАЦІЙНІ РЕСУРСИ ТА ТУРИСТИЧНА ІНФРАСТРУКТУРА КАРПАТ
ВСТУП 3
Розділ 1. Характеристика природно-рекреаційного потенціалу Карпатського регіону 5
1.1. Природно-рекреаційний потенціал Закарпатської області 5
1.2. Природно-рекреаційний потенціал Львівської області 10
1.3. Природно-рекреаційний потенціал Івано-Франківської та Чернівецької областей 17
Розділ 2. Курорти Карпатського регіону 19
2.1. Курорти Закарпатської області 19
2.2. Курорти Львівської області 21
2.3. Курорти Івано-Франківської області та Чернівецької областей 25
Розділ 3. Туристична інфраструктура та перспективи розвитку Карпатського регіону 28
3.1. Туристична інфраструктура Карпатського регіону 28
3.2. Перспективи розвитку туризму Карпатського регіону 34
ВИСНОВКИ 37
Список використаної літератури 40
ДОДАТКИ 42
-
Організація та проведення маркетингового дослідження конкурентного середовища туристичного регіону (бакалавр)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНІ ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ РЕГІОНУ 5
1.1. Сутність маркетингового дослідження конкурентоспроможності туристичного регіону 5
1.2. Організація маркетингового дослідження туристичного регіону 7
1.3. Методи маркетингових досліджень конкурентоспроможності туристичного регіону 12
РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНОСТІ КАРПАТСЬКОГО РЕГІОНУ У ТУРИСТИЧНІЙ СФЕРІ 18
2.1. Загальна характеристика Карпатського регіону 18
2.2. Аналіз основних маркетингових показників туристичного регіону 22
2.3. Оцінка конкурентоспроможності українських регіонів у туристичній сфері 30
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ І ПРАКТИЧНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ 40
3.1. Стратегії підвищення конкурентоспроможності регіону 40
3.2. Напрями реалізації стратегії 46
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 50
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 52
Додатки 55-62
-
Аналіз сучасного стану гірськолижних комплексів України (на прикладі Карпатського району) і перспективи їх розвитку
Вступ 3
1. Характеристика та поняття гірськолижних комплексів 5
1.1. Історичні передумови: етапи виникнення і становлення гірськолижних комплексів 5
1.2. Характеристика гірськолижних комплексів та умови для їх створення 8
2. Аналіз сучасного стану гірськолижних комплексів Карпатського регіону 13
2.1. Закарпатська область 13
2.2. Івано-Франківська область 16
2.3. Львівська область 18
3. Тенденція розвитку гірськолижних комплексів Карпатського регіону 23
3.1. Проблеми розвитку гірськолижних комплексів 23
3.2. Перспективи розвитку гірськолижних комплексів 25
Висновки 29
Список використаних джерел 30
Додатки 32-37
Мета даної роботи детально проаналізувати сучасний стан гірськолижних комплексів Карпатського району і перспективи їх розвитку.
Джерельна база курсової роботи складає 25 джерел і охоплює спеціальну літературу по гірськолижному туризму, а також путівники, статистику та джерела інтернет, зокрема: енциклопедія «Географічна енциклопедія України» , «Горные лыжи с самого начала», підручник «Карпатський рекреаційний комплекс» , електронні джерела бібліотеки Вернадського.
-
Характеристика туристичного потенціалу Закарпатської області
Вступ 3 Розділ І. Характеристика природних умов Закарпатської області 5 1.1. Загальна оцінка географічного розташування області 5 1.2. Природно-ресурсний потенціал Закарпаття 7 1.3. Характеристика річкового потенціалу регіону 9 Розділ ІІ. Рекреаційно-туристичний комплекс області 13 Розділ ІІІ. Методичні засади організації водного туризму 18 Розділ ІV. Аналіз водного спортивного туристичного маршруту у регіоні 27 Висновки 39 Список використаної літератури 42
-
ВИКОРИСТАННЯ ОБЄКТІВ ПРИРОДНО-ЗАПОВІДНОГО ФОНДУ КАРПАТ У ТУРИСТИЧНО-ЕКСКУРСІЙНІЙ ГАЛУЗІ
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРИРОДНО – ЗАПОВІДНОГО ФОНДУ 4
2. СУЧАСНИЙ СТАН ПРИРОДНО-ЗАПОВІДНОГО ФОНДУ КАРПАТ 7
2.1. Загальна фізико-географічна характеристика регіону. 7
2.2. Напрямки розвитку туристично-екскурсійної галузі Карпатського регіону. 11
2.3. Національні парки Карпат. 19
2.4. Перспективи розвитку туристично-екскурсійної галузі Карпатського регіону. 25
ВИСНОВКИ 33
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35
Додаток А 37
-
Природно-ресурсний потенціал Норвегії
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ ПРИРОДНО-РЕСУРСНОГО ПОТЕНЦІАЛУ 5
РОЗДІЛ 2. СУЧАСНИЙ СТАН ВИКОРИСТАННЯ ПРИРОДНО-РЕСУРСНОГО ПОТЕНЦІАЛУ НОРВЕГІЇ 13
2.1. Промисловість 13
2.2. Сільське господарство 24
2.3. Рекреаційно-туристичний комплекс 29
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ 35
ВИСНОВКИ 40
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 45
ДОДАТКИ 47
-
Склад і значення комплексу сфери послуг в Україні
План
Вступ 3
1. Житлово-комунальний комплекс України 4
2. Комплекс побутового обслуговування України 6
3. Комплекс торгівлі і громадського харчування 7
4. Комплекс зв’язку 8
5. Туристично-рекреаційний комплекс 9
Висновки 12
Література 13
-
Напрями ефективного інвестування в туристичну галузь України
Вступ 3
Розділ І. Інвестиційна діяльність в туристичній індустрії 5
1.1. Загальна характеристика розвитку туризму 5
1.2. Потенційні ресурси і джерела інвестицій 12
1.3. Комерційна спроможність інвестиційних проектів 15
1.4. Інвестиції у визначні пам'ятки 19
Розділ ІІ. Напрямки інвестування в туристичну галузь України 28
Розділ ІІІ. Шляхи вирішення та перспективи розвитку туристичної індустрії та інвестиційної діяльності в регіонах України 34
Висновки 38
Додатки 40
Список використаної літератури 43-44
Метою роботи є визначення проблем, які перешкоджають надходженню інвестицій у розвиток туристичної галузі, вивчення можливостей залучення довгострокових капіталовкладень у рекреаційно-туристичний комплекс регіону, а також спроба визначити, якому з фінансових інструментів (кредитуванню чи інвестуванню) слід давати перевагу в умовах розвитку ринку рекреації на прикордонних територіях. Водночас одне із завдань роботи — пошук інших джерел фінансових ресурсів, які могли б виступити альтернативою названим вище.
Предметом роботи є дослідження проблеми інвестування туристичної галузі, а об’єктом виступає – стан ефективного інвестування в Україні та його основні напрями