Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Маркетингове дослідження ринку: основні напрями та порядок проведення дослідження ринку» (ID:24923)

| Размер: 35 кб. | Объем: 19 стр. | Стоимость: 65 грн. | Добавлена: 12.08.2008 | Код продавца: 2 |
СодержаниеВСТУП 3

1. ПРОЦЕС МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 4

2. ПОСТАНОВКА ПРОБЛЕМИ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 7

3. ПРОЕКТ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 11

4. ВИКОНАВЦІ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 16

ВИСНОВОК 18
ЛІТЕРАТУРА 19
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Маркетингове дослідження ринку: основні напрями та порядок проведення дослідження ринку»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Опис маркетингової діяльності зарубіжної фірми
  • Описати маркетингову діяльність зарубіжної фірми (Зроблено на прикладі Coca-Cola)
  • Дослідження та вибір цільового ринку підприємства туристичної фірми «Лайт»
  • Маркетингове дослідження товару
  • Маркетингові дослідження як інструмент процесу створення нового товару (практична частина курсової)
  • Проведення маркетингового дослідження ринку товарів і послуг власними силами
  • Сутність і значення маркетингових досліджень
  • Маркетингове дослідження або ресторану або готелю на вибір
  • Дослідження ринку: форми та методи
  • Суть, мета і завдання маркетингових досліджень
  • Маркетинговий аналіз діяльності ВАТ "Лісовичок" на ринку кондитерських виробів
Cгенерировано за 0.185968 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...