Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Маркетингова програма підприємства: структура, зміст, форма » (ID:23889)

| Размер: 134 кб. | Объем: 46 стр. | Стоимость: 160 грн. | Добавлена: 12.08.2008 | Код продавца: 2 |
СодержаниеВступ 3
1 Теоретичний аспект маркетингової програми підприємства 5
1.1 Поняття маркетингової програми підприємства та її складові 5
1.2 Види та класифікація програм маркетингу 10
2 Практичний аспект складання програми маркетингу 12
2.1 Зміст програми маркетингу ТОВ «Назва» 12
2.2 Реалізація програми маркетингу на ТОВ «Назва» 19
3 Пропозиції щодо удосконалення маркетингової програми підприємства 25
Висновки 42
Список літератури 45
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Маркетингова програма підприємства: структура, зміст, форма »
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Зовнішньо - економічна маркетингова діяльність підприємства
  • Основні фонди підприємства як матеріальна база підприємства
  • Застосування принципів та інструментів маркетингу на базовому підприємстві
  • Маркетинг (на прикладі підприємства)
  • Аналіз мікро і макросередовища підприємства
  • Маркетингова стратегічна програма ОАО «Комбінату «Болгарська Роза».
  • Маркетингова стратегія підприємства
  • Маркетинг в банке комерційний банк «Назва» виробничий звіт з практики
  • Тема: Бізнес план магазину хлібо-булочних виробів
  • Бізнес-план (сфера послуг, салон краси)
  • Маркетингова інформація і дослідження
Cгенерировано за 0.156208 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...