Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Маркетингова програма підприємства: структура, зміст, форма » (ID:23889)

| Размер: 134 кб. | Объем: 46 стр. | Стоимость: 160 грн. | Добавлена: 12.08.2008 | Код продавца: 2 |
СодержаниеВступ 3
1 Теоретичний аспект маркетингової програми підприємства 5
1.1 Поняття маркетингової програми підприємства та її складові 5
1.2 Види та класифікація програм маркетингу 10
2 Практичний аспект складання програми маркетингу 12
2.1 Зміст програми маркетингу ТОВ «Назва» 12
2.2 Реалізація програми маркетингу на ТОВ «Назва» 19
3 Пропозиції щодо удосконалення маркетингової програми підприємства 25
Висновки 42
Список літератури 45
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Маркетингова програма підприємства: структура, зміст, форма »
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Зовнішньо - економічна маркетингова діяльність підприємства
  • Основні фонди підприємства як матеріальна база підприємства
  • Застосування принципів та інструментів маркетингу на базовому підприємстві
  • Маркетинг (на прикладі підприємства)
  • Аналіз мікро і макросередовища підприємства
  • Маркетингова стратегічна програма ОАО «Комбінату «Болгарська Роза».
  • Маркетингова стратегія підприємства
  • Маркетинг в банке комерційний банк «Назва» виробничий звіт з практики
  • Тема: Бізнес план магазину хлібо-булочних виробів
  • Бізнес-план (сфера послуг, салон краси)
  • Маркетингова інформація і дослідження
Cгенерировано за 0.148391 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів