Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Методи дослідження темпераменту » (ID:23715)

| Размер: 67 кб. | Объем: 35 стр. | Стоимость: 180 грн. | Добавлена: 12.08.2008 | Код продавца: 2 |
СодержаниеВСТУП 3
РОЗДІЛ I 4
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ТЕМПЕРАМЕНТУ ТА ОСОБЛИВОСТЕЙ ЙОГО ВЛАСТИВОСТЕЙ 4
1.1. Поняття про темперамент 4
1.2. Фізіологічна і психологічна основи темпераменту 6
1.3. Властивості темпераменту та їх особливості 7
1.4. Характеристика типів темпераменту 10
1.5. Методи діагностичного вивчення темпераменту 13
РОЗДІЛ 2. 18
ДОСЛІДЖЕННЯ ЗВ'ЯЗКУ ТИПУ ТЕМПЕРАМЕНТУ І ОСОБЛИВОСТЕЙ ПОВЕДІНКИ В КОНФЛІКТНІЙ СИТУАЦІЇ 18
2.1 Методика і структура проведення дослідження 18
Дослідження проводилось в школі
2.2. Результати діагностичного дослідження та їх інтерпретація 20
ВИСНОВОК 23
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 24
ДОДАТКИ 27-35

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Методи дослідження темпераменту »
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Характеристика основних типів темпераменту
  • Темперамент і можливості його зміни
  • Теоретичний аналіз проблеми прояву темпераменту підлітків
  • Темперамент особистості і його експериментальне дослідження
  • Диференціальна психологія
  • Вплив спадковості, вікових особливостей, статевих відмінностей на формування властивостей темпераменту
  • Темперамент і характер
  • Тип темпераменту і загальна картина поведінки людини
  • Темперамент в структурі особистості
  • Взаємозв’язок між темпераментом і емпатією
Cгенерировано за 0.118615 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів