Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Мікроекономіка контрольна» (ID:23455)

| Размер: 128 кб. | Объем: 21 стр. | Стоимость: 90 грн. | Добавлена: 12.08.2008 | Код продавца: 2 |
Содержание1. Економічні і бухгалтерські витрати 3
2. Класифікація витрат на постійні і змінні витрати 5
3. Середні і граничні (маржинальні) витрати на одиницю продукції та їх залежність від змін обсягів виробництва 7
4. Графічна модель співставлення динаміки середніх і граничних витрат із змінами обсягів виробництва 8
5. Закономірності зміни витрат у довгостроковому періоді, ефект від масштабу виробництва 10
Розрахунково-аналітичне завдання 13
Вихідні дані наведені в таблиці:
Q p FC VC
0 20,5 135 0
10 19,5 135 180+3Q
20 18,5 135 273+3Q
30 17,5 135 318+3Q
40 16,5 135 351+3Q
50 15,5 135 378+3Q
60 14,5 135 411+3Q
70 13,5 135 459+3Q
80 12,5 135 528+3Q
90 11,5 135 645+3Q
100 10,5 135 819+3Q

Завдання: розрахувати та представити для зручності у вигляді нижченаведеної таблиці вихідні дані та результати розрахунків показників доходів, витрат і прибутку підприємства:
Q - обсяг випуску продукції;
р – ціна 1 од. продукції;
ТR – доход (виручка від реалізації продукції);
АVС – середні змінні витрати на 1 од. продукції;
VС – змінні витрати на весь випуск;
FС – постійні витрати на весь випуск;
ТС – загальні витрати на весь випуск;
АТС – загальні витрати на 1 од. продукції;
МС – граничні (маржинальні) витрати;
МR - граничні (маржинальні) доходи
Q p TR VC FC TC AVC AFC ATC MC MR
2. Представити результати розрахунків у вигляді графічних моделей, що ілюструють залежність від змін обсягів виробництва таких показників:
а) сукупних доходів і витрат на весь обсяг продукції;
б) доходів і витрат на одиницю продукції.
3. На графічних моделях (по п. 2а і 2б) показати критичні точки, що обмежують інтервал прибутковості роботи підприємства. Прокоментувати загальні закономірності змін доходів, витрат і прибутків підприємства при зростанні обсягів виробництва (продаж).
4. Керуючись правилом максимізації прибутку та використовуючи для зручності графічну модель (по п.2б) визначити обсяг виробництва, при якому підприємство може отримувати максимальний прибуток. Розрахувати суму доходів, витрат і прибутку підприємства при обсязі виробництва, визначеному згідно з правилом максимізації прибутку.
5. Розрахувати значення цінової еластичності попиту при обсязі виробництва, визначеному в п.4 прокоментувати можливі зміни обсягу попиту (продаж) та доходів від реалізації при зміні ціни на 1% при отриманому значенні цінової еластичності попиту.
6. Проілюструвати на графічній моделі та прокоментувати мінімально припустимі рівні ціни, які доцільно застосовувати фірмі з метою збільшення обсягів продаж при стратегії лімітую чого ціноутворення.
7. Проілюструвати на графічні моделі та прокоментувати закономірності встановлення обсягів виробництва на досконало конкурентному ринку за аналогічних умов ринкового попиту і витрат на одиницю продукції.

Список використаних джерел 21
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Мікроекономіка контрольна»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Статистичні таблиці: загальні поняття, види, правила побудови, оформлення
  • Оптимум споживача: економічна, графічна та аналітична інтерпретація
  • Способи підвищення використання оборотних коштів
  • Контрольна з культури України
  • Мікроекономіка та ринок. Собівартість продукції і шляхи її зниження
  • Предмет та методологія мікроекономіки
  • Контрольна робота «Статистика»
  • Предмет економічної науки. Проблеми вибору і обмеженості.
  • Предмет економічної науки. Проблеми вибору і обмеженості.
  • контрольна з алгебри
  • контрольна з англійської
Cгенерировано за 0.112322 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...