-
Формування товарної пропозиції в магазині «Назва» та шляхи її удосконалення
Вступ 3
1. Поняття товарної політики пропозиції та принципи її формування в магазині 5
2. Фактори, що впливають на формування товарної пропозиції 8
3. Показники, що характеризують товарну пропозицію в магазині 10
4. Аналіз товарної пропозиції в магазині «Назва» та практика її формування і удосконалення 12
5. Формування товарної пропозиції у магазині «Назва 20
Висновки 32
Список використаної літератури 35
Додатки 37-51
-
Формування товарної пропозиції в магазині та шляхи її вдосконалення
Вступ 3
1. Теоретичні основи формування товарної пропозиції 5
2. Організаційно – економічна характеристика підприємства 13
3. Аналіз формування пропозиції товарів 20
4. Дослідження факторів, що впливають на формування товарної пропозиції 30
5. Шляхи вдосконалення формування товарної пропозиції в магазині 35
Висновки 40
Список використаної літератури 43
Додатки 45
-
Формування товарного асортименту в магазині та шляхи його удосконалення
Вступ 3
1. Теоретичні основи формування асортименту товару 5
2. Аналіз формування асортименту товарів 17
3. Дослідження організації формування асортименту 26
4. Виявлення недоліків у формуванні товарного асортименту в магазині 33
5. Пропозиції, шляхи удосконалення формування асортименту в магазині 39
Висновки 45
Список використаної літератури 47
-
Управління асортиментом та якістю товарів та послуг
Вступ 3
1. Основна частина 5
1.1. Теоретичне обгрунтування 5
1.1.1. Поняття процесу управління 5
1.1.2. Етапи управління 8
1.1.3. Основні принципи систем управління якістю 10
1.1.4. Поняття про асортимент та порядок формування асортименту
в магазині 11
1.1.5. Управління товарними запасами в магазині 14
1.1.6. Оцінка рівня якості продукції 16
1.1.7. Якість обслуговування покупців 19
1.2. Вітчизняний та закордонний досвід по процесу управління асортиментом та якістю товарів 21
1.3. Характеристика торгового магазину “Еколан” 23
1.4. Формування асортименту в магазині “Еколан” 29
1.5. Управління асортиментом в магазині “Еколан” 32
1.6. Управління якістю в магазині “Еколан” 33
2. Заключна частина 35
2.1. Висновки та пропозиції 35
2.2. Додатки 38
2.3. Література
-
Формування асортименту товарів на роздрібних торгових підприємствах
Зміст
Вступ 3
1 Формування асортименту товарів на роздрібних торгових підприємствах 5
2 Формування асортименту в магазині ТОВ "Монро" і його оцінка 13
2.1 Загальна характеристика підприємства і аналіз показників ефективності його комерційної роботи 13
2.2 Особливості формування асортименту товарів в магазині ТОВ "Монро" 16
2.3 Оцінка товарного асортименту магазина 18
3 Вдосконалення асортименту товарів в магазині ТОВ "Монро" 22
Висновки 27
Список літератури 30
-
Організація торгово-технологічного прпоцесу в супермаркеті
ВСТУП 3
1. Сутність торгово-технологічних процесів в магазині 6
2. Методи визначення ефективності комерційної діяльності торговельного підприємства 12
3. Дослідження організації торгово-технологічних операцій магазину "Назва" 17
4. Напрямки вдосконалення організації торгово-технологічних операцій в магазині "Назва" 33
5. Шляхи удосконалення обслуговування покупців у магазині "Назва" 36
ВИСНОВКИ 40
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 46
ДОДАТКИ 49
-
Комерційна діяльність фірмового магазину
Вступ. 3
1. Роль і задачі комерційної діяльності універсальних
(спеціалізованих) торгових підприємств в ринкових умовах 5
2. Характеристика магазину “Ронекс 2” 7
3. Формування асортименту та вивчення попиту
покупців в універсальному (спеціалізованому) магазині 13
4. Розміщення, показ, зберігання товарів 15
5. Форми продажу і методи обслуговування в
універсальному (спеціалізованому) магазині 17
6. Рекламна діяльність в універсальному (спеціалізованому) магазині 24
7. Висновки і пропозиції 27
Перелік використаної літератури 31
Додатки
-
Магазини економ класу: види, особливості, ефективність їх функціонування
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ МАГАЗИНУ ЕКОНОМ-КЛАСУ 5
1.1. Поняття та характеристика магазинів 5
1.2. Місце магазинів економ-класу в торговельному обслуговуванні населення 14
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ТОРГІВЛІ В МАГАЗИНІ ЕКОНОМ КЛАСУ ТОВ «Назва» 21
2.1. Характеристика магазину 21
2.2. Вивчення попиту та формування асортименту 24
2.3. Організація продажу товарів та обслуговування покупців 32
РОЗДІЛ 3. ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ МАГАЗИНУ ЕКОНОМ-КЛАСУ «Назва» 44
3.1. Автоматизація торгово-технологічних операцій в магазині «Назва» 44
3.2. Напрямки вдосконалення організації торгово-технологічних операцій в магазині «Назва» 46
3.3. Шляхи удосконалення обслуговування покупців у магазині «Назва» 49
ВИСНОВКИ 52
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 59
ДОДАТКИ 62
-
Технологічний процес в магазині та шляхи його вдосконалення
Вступ 3
1.Технологічного процес на підприємствах роздрібної торгівлі як складова комерційної діяльності 4
2. Попередні складові технологічного процесу 5
3. Технологічний процес у магазині 15
4. Шляхи удосконалення технологічного процесу в магазині 25
Висновки і пропозиції 30
Список використаної літератури 32
-
Організація та проведення маркетингового дослідження напрямків вдосконалення асортименту туристичного підприємства (бакалавр)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНОГО АСОРТИМЕНТУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1 Місце товарної політики в структурі маркетингового комплексу туристичного підприємства 6
1.2 Сутність асортиментної політики туристичного підприємства 12
1.3 Методологія маркетингового дослідження напрямків вдосконалення асортименту 15
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «назва» 27
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства «назва» 27
2.2 Аналіз зовнішнього середовища ЗАТ «назва» 31
2.3 Аналіз внутрішнього середовища ЗАТ «назва» 37
3. ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ЗАТ «назва» НА ОСНОВІ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 55
3.1 Аналіз туристичної пропозиції 55
3.2 План вдосконалення асортиментної політики ЗАТ «назва» 62
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 70
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 73
ДОДАТКИ 77-81