|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Контрольна робота маркетинг
Вступ 3
1. Розробка та етапи життєвого циклу товарів 4
2. Фактори сегментування ринку промислових товарів 9
3. Обрати будь-яке підприємство та визначити стратегію підприємства на основі факторів ринкового середовища 15
Висновки 20
Список використаних джерел 21
-
Поняття, сутність, ознака, критерії сегментування ринку (на прикладі промислових товарів - кондіционерів)
ВСТУП 3
1. СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ. 5
1.1.ПОНЯТТЯ СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ ТА ЙОГО ЕТАПИ 5
1.2. КРИТЕРІЇ ТА ОЗНАКИ СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ 9
1.3. ВИЗНАЧЕННЯ ФАКТОРІВ СЕГМЕНТУВАННЯ 10
1.4. МЕТОДИ РИНКОВОЇ СЕГМЕНТАЦІЇ 14
1.5. СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ ТОВАРІВ ПРОМИСЛОВОГО ПРИЗНАЧЕННЯ 17
2. СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ СПОЖИВАННЯ КОНДИЦІОНЕРІВ 20
2.1. ВИБІР ТА ОПИС ТОВАРУ 20
2.2. ОЦІНЮВАННЯ ТОВАРУ ПО ПАРАМЕТРАХ 21
2.3. ХАРАКТЕРИСТИКА ТОВАРУ В СПОЖИВАННІ 23
2.4. ХАРАКТЕРИСТИКА РЕЗУЛЬТАТІВ СПОЖИВАННЯ 24
2.5.СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ ПО СПОЖИВАЧАХ І ПО ТОВАРУ 25
2.5.2. СЕГМЕНТУВАННЯ ПО ПАРАМЕТРАХ ПРОДУКЦІЇ 28
2.6. ВИБІР ЦІЛЬОВОГО СЕГМЕНТА РИНКУ 30
3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ СИТУАЦІЇ 32
ВИСНОВКИ 33
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 35
-
Процес товаропостачання і поведінка покупців
Процес товаропостачання на промисловому ринку і його учасники
Закупівельні центри і види здійснення закупівлі промислових товарів
Фактори, що впливають на прийняття рішень про закупівлю промислових товарів
Процес закупівлі промислових товарів для потреб підприємства
Список використаної літератури
-
Процес товаропостачання на промисловому ринку і його учасники
План
ВСТУП
1. Процес товаропостачання на промисловому ринку і його учасники
2. Закупівельні центри і види здійснення закупівлі промислових товарів
3. Фактори, що впливають на прийняття рішень про закупівлю промислових товарів
4. Процес закупівлі промислових товарів для потреб підприємства
5. Характеристика підприємства
Висновок.
Список використаної літератури
-
Проведення маркетингового дослідження ринку товарів і послуг власними силами
Вступ 3
Розділ 1. Основні напрями комплексного дослідження ринку 4
1.1. Фактор мікро та макросередовища, де працює даний підрозділ 4
1.2. Сегментування ринку та позиціювання товарів 7
1.3. Конкурентна спроможність товарів 10
1.4. Методи просування товарів на ринку 11
Розділ 2. Дослідження товарної політики підприємства 14
2.1. Визначення конкурентної спроможності товару (ранговий метод) 14
Висновки 18
Література 22
-
Теорія сегментування ринку в маркетингу і інструментальні методи його проведення
Вступ 3
1. ТЕОРІЇ СЕГМЕНТУВАННЯ ТА КОНСОЛІДАЦІЇ РИНКУ, ЇХ РОЛЬ В МАРКЕТИНГУ 5
2. МЕТОДИ ГРУПУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ 10
2.1.ОСОБЛИВОСТІ ВИДІЛЕННЯ «РИНКОВИХ НІШ» ТА РОБОТИ В НИХ 10
2.2. ОЦІНКА ПРАКТИЧНИХ МЕТОДІВ СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ. 13
2.3. КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ОПТИМАЛЬНИХ СЕГМЕНТІВ 20
3. ВИБІР ЦІЛЬОВОГО РИНКУ ДЛЯ ТОВАРУ. 24
ВИСНОВКИ 35
Перелік використаної літератури 37
Додатки 39
-
Основні юридичні акти, що регулюють діяльність промислових підприємств
Зміст
1 Основні юридичні акти, що регулюють діяльність промислових підприємств 3
2 Сегментація ринку та позиціонування товарів на ринку 12
Використана література 18
-
Основні юридичні акти, що регулюють діяльність промислових підприємств
Зміст
1 Основні юридичні акти, що регулюють діяльність промислових підприємств 3
2 Сегментація ринку та позиціонування товарів на ринку 12
Використана література 18
-
Практичне завдання з маркетингу. Товар - побутова техніка
(Товар - побутова техніка)
Головні ринкові характеристики товару, фірми-виробника і конкурентних товарів. 1
1.Аналіз еластичності попиту за ціною на товар 2
2.Показники та оцінка якості товару 4
3. Критерії та оцінка конкурентоспроможності товару 5
4. Місткість ринку. Сегментування ринку. Визначення цільового ринку 6
5. Аналіз життєвого циклу товару 7
6. Аналіз нововведень, напрямків розробки нових товарів. Генерування ідеї та перевірки концепції нового товару 8
7.Аналіз товарних марок, упаковки 10
Список використаної літератури. 11
-
Контрольна робота з курсу: “МАРКЕТИНГ”
1. Позиціонування товарів та диференціація пропозицій на ринку. 3
Задача 1 11
Задача 1
Назвати, які фактори макросередовища необхідно враховувати виробникам:
• навчальної літератури;
• дизпалива;
• мобільних телефонів.
Проранжувати важливість названих вами факторів для виробника відповідного товару.
Задача 2. 14
Запропоновано такі ознаки: різновид занять, доходи, традиції, освіта, фінансове становище, характер діяльності, густота населення, площа регіону, стиль життя, пошук переваги, статус споживача, географічне положення, галузева належність, вік, стадія розвитку, тип підприємницької діяльності, форма власності, клімат, ступінь потреби у продукті, масштаби діяльності, рівень розвитку технології, кількість працівників, відгуки споживачів, характер діяльності, тип продукції, розмір замовлень.
Обґрунтуйте вибір тих ознак, які можна використати для сегментування ринку: засобів виробництва, посередників, технологій, інформаційного продукту, інтелектуальної власності, промислових послуг.
...
Список літератури 17
Cгенерировано за 0.009690 секунд
|