-
Інформаційні правові системи
План
Вступ 3
1. Інформаційні системи та їх види 4
2. Класифікація автоматизованих інформаційних систем 8
3. Сучасні інформаційні правові системи 14
Висновки 22
Література 23
-
Принципи організацій підрозділів інформаційних технологій для обслуговування інформаційних систем
Вступ 4
Інформаційні технології 6
Інформаційні системи 11
Обслуговування інформаційних систем 13
Захист інформації 18
Висновок. 19
Література. 20
-
Види інформаційних систем, їх призначення та характеристика
Вступ 3
1. Інформація і інформаційні системи. Етапи їх розвитку і типи 4
Основні етапи розвитку ІС 8
2. Класифікація інформаційних систем 9
2.1 Система підтримки фінансових операцій (СПФО) 9
2.2 Управлінські інформаційні системи (УІС) 9
2.3 Системи підтримки ухвалення рішень (СПУР) 10
2.4 Системи автоматизації роботи офісу (САРО) 11
2.5 Система підтримки діяльності апарату вищого менеджменту (СПДАВМ) 12
Висновки 13
Список літератури 14
-
. Впровадження інформаційних технологій в архівну справу: сучасний стан та перспективи
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Інформаційні технології на сучасному етапі 6
1.1. Поняття інформаційної технології 6
1.2. Сучасні технічні засоби, що використовуються для автоматизації інформаційно-управлінської діяльності 7
1.3. Інформаційні системи 10
1.4. Інформаційні технології в освіті 13
Розділ 2. Впровадження інформаційних технологій в архівну справу: сучасний стан та перспективи 15
2.1. Законодавче обґрунтування необхідності інформатизації архівної справи 15
2.2. Інформаційні технології в архівній справі. Сучасний стан і перспективи 19
Висновки 30
Список використаної літератури 32
-
Правові аспекти міжнародних інформаційних систем
Вступ 2 І. Міжнародні інформаційні системи і проблематика їх правового регулювання 4 1.1 Світові інформаційні системи та їх характерні особливості 4 1.2 Спроби правової регуляції міжнародних інформаційних систем 10 ІІ. Україна в процесі правового регулювання правил відносно світових інформаційних систем 16 2.1 Інформаційне право як правова основа регулювання роботи інформаційних систем 16 2.2 Проблематика правового оформлення Інтернету як головної інформаційної системи в Україні 21 Висновок 30 Список використаної літератури 31
-
Інтегрована інформаційна система менеджменту підприємства SAR R/3
Вступ 3
1 Інформаційні системи менеджменту, їх сутність та призначення 5
2 Загальна характеристика автоматизованої системи управління SAP R/3 11
3 Методологія впровадження та проблеми використання системи 19
Висновки 22
Список використаної літератури 24
-
Інформаційне забезпечення менеджменту організацій
ВСТУП 3
1. ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ ПІДПРИЄМСТВА: СУТНІСТЬ, ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ 5
1.1. Розвиток інформаційних систем в часі 5
1.2. Створення інформаційних технологій на підприємстві 9
2. ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ НОВИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ 14
2.1. Інформаційні технології на сучасному підприємстві 14
2.2. Методологія використання інформаційних технологій 21
2.3. Оцінка потреб підприємства в автоматизації управління 23
3. ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ 30
3.1. Стратегія розвитку автоматизованих інформаційних систем на підприємстві 30
3.2. Напрямки вдосконалення інформаційних технологій підприємства 41
ВИСНОВКИ 44
ЛІТЕРАТУРА 45
ДОДАТКИ 47-48
Метою курсової роботи є дослідження теоретичних та практичних основ створення інформаційних систем на вітчизняних підприємствах з врахуванням закордонного досвіду.
Предметом дослідження виступає механізм створення і розвитку інформаційних технологій на підприємстві.
Об’єктом дослідження є інформаційні системи на вітчизняних підприємствах.
Літературна база роботи: нормативно-законодавчі акти України, що регламентують інформаційні відносини в Україні, учбові посібники, підручники з інформаційних технологій, періодичні видання вітчизняних і зарубіжних авторів.
-
Експертні системи та напрями їх розвитку
1. Поняття та застосування експертних систем 2
2. Структура експертної системи 4
3. Вдосконалення та розробка експертної системи для аналізу фінансового стану підприємства 10
Висновок 12
Література 14
Предмет - інформаційні системи в обліку
-
Історія та сучасний стан організації інформаційної діяльності в Україні
Вступ 3
1. Інформаційні технології і інформаційні системи в управлінні. 4
1.1. Класифікація інформаційних технологій і систем. 4
1.2. Взаємозв'язок організацій і інформаційних систем 7
1.3. Види інформаційних систем в організації 10
2. Сучасний стан організації інформаційної діяльності в Україні 13
2.1 Характеристика процесу розвитку інформаційних систем 13
2.2 Характеристика національної системи інформаційних ресурсів 17
3. Державне регулювання інформаційної діяльності в Україні 21
Висновки 29
Список літератури 30
-
Інформація як складова комунікаційного процесу в менеджменті
Вступ 3
1. Інформаційні системи підприємства: сутність, історія розвитку 4
2. Створення інформаційних технологій на підприємстві 9
3. Формування комунікаційної системи на підприємствах 14
Висновок 19
Література 20
-
Аналіз інформаційним менеджером інформаційних потреб в організації
Вступ 3
1. Інформаційні системи підприємства. 4
1.1. Створення інформаційних технологій на підприємстві 4
2. Дослідження розвитку нових інформаційних технологій 7
2.1. Інформаційні технології на сучасному підприємстві 7
2.2. Методологія використання інформаційних технологій 13
2.3. Оцінка потреб підприємства в автоматизації управління 16
Висновки 22
Література 23