Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Формування комерційних зв язків торговельного підприємства» (ID:21065)

| Размер: 220 кб. | Объем: 39 стр. | Стоимость: 60 грн. | Добавлена: 22.04.2008 | Код продавца: 3 |
СодержаниеВступ 2
1. Сутність та види комерційних зв’язків торговельних підприємств 4
2. Принципи формування комерційних зв’язків 8
3. Фактори, що впливають на ефективність комерційних зв’язків 14
4. Аналіз комерційних зв’язків підприємства та практики їх формування 20
5. Удосконалення формування комерційних зв’язків підприємства 37
Висновки 61
Список літератури 65

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература1. Азоев Г.Л. Конкуренция: анализ, стратегия и практика. – М.: Центр экономики и маркетинга, 1998. – 207 с.
2. Бланк И.А. Торговый менеджмент. – К.: УФИМБ, 1997. – 408 с.
3. Брыскин В.В. Математические модели маркетинга. – Новосибирск: Наука, 1992. – 156 с.
4. Вітлінський В.В., Наконечний С.Т. Ризик у менеджменті. – К.: Тов. «Борисфен», 1996. – 325 с.
5. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика. – М.: Финпресс, 1998. – 416 с.
6. Даненбург В., Монкриф Р., Тейлор В. Основы оптовой торговли. Практический курс. – СПб.: Нева - Ладога - Онега, 1993. – 212 с.
7. Дашков Л.П., Бризгалін А.В. Комерційний договір: від укладання до виконання. – К.: МПП «Капрал», 1998. – 172 с.
8. Егоров А.Ю. Комплексный анализ в системе маркетинговой деятельности. – М.: Вся Москва, 1994. – 256 с.
9. Коммерческо-посредническая деятельность на товарном рынке: Учеб. пособие / Под ред. А.В. Зырянова. – Екатеринбург: РНФ «Солярис», 1995. – 416 с.
10. Котлер Ф. Маркетинг-менеджмент. – СПб: Питер Ком, 1998. – 896 с.
11. Мазаракі А.А. та ін. Економіка торговельного підприємства: Підручник для вузів / За ред. проф. Н.М. Ушакової. – К.: Хрещатик. 1999. – 800 с.
12. Методические рекомендации по определению эффективности коммерческих сделок / Сост. И.А. Бланк, Н.Н. Ушакова, Л.А.Кукурудза. – К.: Киев, торг.-экон. ин-т, 1993. – 51 с.
13. Москвітіна Т.Д., Черепов В.В. Комерційні зв’язки торговельного підприємства. – К.: КНТЕУ, 2002. – 126 с.
14. Осипова Л. В., Синяева И.М. Основы коммерческой деятельности. Учебник для вузов. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2000. – 623 с.
15. Панкратов Ф.Г., Серегина Т.К. Коммерческая деятельность: Учебник. – М.: Информ.-внедренческий центр «Маркетинг», 2000. – 580 с.
16. Синецкий Б.И. Основы коммерческой деятельности: Учебник. – М.: Юристъ, 1998. – 659 с.
17. Цацулин А.Н. Ценообразование в системе маркетинга. – М.: Филинъ, 1997. – 296 с.
18. Чубаков Г.Н. Стратегия ценообразования в маркетинговой политике предприятия. – М.: Изд-во «Инфра», 1996. – 246 с.
19. Ястремський О.І. Моделювання економічного ризику. – К.: Либідь, 1992. – 176 с.

Дополнительная информация3069
Заказ Заказать Купить «Формування комерційних зв язків торговельного підприємства»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Політика формування і використання прибутку торгівельного підприємства
  • Розробка політики використання прибутку підприємства
  • Управління прибутком торговельного підприємства у контексті забезпечення цільової конкурентоспроможності на регіональному ринку
  • Управління формуванням та використанням прибутку торговельного підприємства
  • Організація закупівель овочевих консервів та їх ефективність (практика)
  • Планування потреби підприємства в формуванні оборотних активів торговельного підприємства
  • Формування колективу торговельного підприємства і управління колективом торговельного підприємства
  • Управління поточними витратами торговельного підприємства
  • Механізми формування доходів
  • Механізми формування доходів
Cгенерировано за 0.234135 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...