Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Маркетингове дослідження ТОВ „СІТ”» (ID:20964)

| Размер: 149 кб. | Объем: 72 стр. | Стоимость: 175 грн. | Добавлена: 22.04.2008 | Код продавца: 3 |
Содержание1.Аналіз макромаркетингового середовища ТОВ „СІТ” 3
2.Аналіз мікро маркетингового середовища ТОВ „СІТ”6
3.Проведення SWOT- аналізу ТОВ „СІТ” 27
4.Визначення цілей дослідження 33
5.Розробка пошукових питань 39
6.Аналіз джерел вторинної інформації 44
7.Опис методології 47
8.Розробка анкети 51
9.Проведення опитування і розробка результатів 55
Список літератури 70

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСписок літератури

1. Азоев Г.Л. Конкуренция: анализ, стратегия и практика. – М.: Центр экономики и маркетинга. 2002.
2. Азоев Г.Л., Челноков А.П. Конкурентные преимущества фирмы. – М.: ОАО “Типография НОВОСТИ”, 2001.
3. Ансофф Игорь. Новая корпоративная стратегия.- СПб.: Питер Ком, 1999.- 416 с.
4. Белошапка В.А., Загородний Г.В. Стратегическое управление: принципи международной практики: Учебник.-К.:Абсолют-В,1998.-352 с.
5. Забелин П.В., Моисеева Н.К. Основы стратегического управления.-М.:ИВЦ маркетинг , 1997.
6. Кононенко І. Метод експрес – аналізу рівня конкурентоспроможності подукції // Економіка України. – 1998. - №3 .
7. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер. с англ. – М.: Прогресс, 1990
8. Круглов М.И. Стратегическое управление компанией: Учебник для вузов.-М.: Русская деловая литература,1998.-768 с.
9. Малаева Т. Оценка конкурентоспособности фирм. (Методический подход) // Бизнес Информ. 1998. №17- 18
10. Маркова В.Д., Кузнецова С.А. Стратегический менеджмент: Курс лекций.- М.:ИНФРА-М Новосибирск, 1999.- 287 с.
11. Попов С.А. Стратегическое управление: 17-модульная программа для менеджеров. Модуль 4. – М.: Инфра-М, 2000.
12. Портер Майкл Е. Стратегія конкуренції. – К: Основи, 1997.
13. Томпсон А.А., Стрикленд А.Дж. Стратегический менеджмент:Учебник для вузов.-М.:Банки и биржи:ЮНИТИ, 1998.- 576 с.
14. Старостіна А. О. Маркетингові дослідження. — К. М. СПб: Вільямс, 1998.
15. Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Д., Вонг В. Основы маркетинга. — Издательский Дом «Вильямс», 2001.
16. Киреев И. Маркетинг в России и за рубежом. — 2001. — №5.
17. Кардаш В. Я. Маркетингова товарна політика. — К.: КНЕУ, 1997.
18. Кардаш В. Я. Маркетингова товарна політика: Навчально-мето¬дичний посібник для самостійного вивчення дисципліни. — К.: КНЕУ, 2000.
19. В.Я.Кардаш. Маркетингова товарна політика Підр. КНЕУ, 2001.
20. Ламбен Жан-Жак. Стратегічний маркетинг. Європейська перспектива. Пер. с французького. - Спб.: Наука, 2003.-589 с.
21. Моррис Р. Маркетинг: ситуації і приклади : Пер. с англ. - М.: Банки і біржі, ЮНИТИ, 1999.- 192 с.
22. Маркетинг / Під ред. проф. Уткіна Э.А.- М.: Асоціація авторів і видавців «ТАНДЕМ». Видавництво ЭКМОС, 1998.- 320 с.
23. Маркетинг: Підручник / А.Н. Романов, Ю.Ю.Корялогов, С.А. Красильников і ін. Під ред. А. Н. Романова. - М.: Банки і біржі, ЮНИТИ, 2001.- 560 с.
24. Маркетинг в зовнішньоекономічній діяльності підприємства.: М.: Внешторгиздат, 2002.- 152 с.
25. Молчанов Н.Н. Инновационный процесс: организация и маркетинг . — СпбГУ,2001.
26. Основи маркетингу : Учеб. Посібник/ Р.А. Крыжановский, И.П. Продиус.- К.: УМК У, 2000.- 164 с.
27. Основи менеджменту і маркетингу : Навчальний посібник/ В. Б. Зубик, А.И. Ільїн, Г.Я. Кожекин і ін. Під общ. Ред. Р. С. Седегова.- Мн.: Высш. Шк., 2002.- 382 с.
28. Онищенко В. П. Проблеми довгострокової зовнішньоекономічної політики України // Економіка України.- 2001. - №2. - С.24-36.
29. Портер М. Стратегія конкуренції. Методика аналізу галузей і діяльності конкурентів/Пер. з англ. - К.: Основи, 2000 - 390 с.
30. Прокушев Е. Ф. Внешнеэкономическая деятельность-Учеб.-практ. пособие. - М., 2002.
31. Песоцкая Е.В. Маркетинг услуг: Краткий курс. — СПб.: Питер, 1999.
32. Ринкова економіка в 15 книгах. Бьярне Бакка. Малі промислові фірми на міжнародних ринках. Маркетинг. Кн. 5. Осло/ Москва : West International Publishing 1999.-311 с.
33. Саати Т., Кернис К. Аналитическое планирование организации систем / Пер. с англ. - М., 1999.
34. Самостоятельность и управление производственным профилем предприятия / А. П. Градов и др. - М 2000.
35. Турбан Г. В. Внешнеэкономическая деятельность: Учеб. пособие. - Минск, 2001.
36. Тюрин Ю.Н., Макаров А.А. Анализ данных на компьютере . — М.: Финансы и статистика,2003.
37. Фатхутдинов Р.А «Стратегічний менеджмент»: Навчальний посібник. - М.: ЗАТ «Бізнес-школа» Интел-Синтез», 1999.-304 с.
38. Харінгтон Дж. Управление качеством в американских копорациях.-М.: Экономика, 1990 – с. 158.
39. Стаття сайту http://itc.kiev.ua: Владимир Исаев, Евгений Куликов, Артур Оруджалиев. Украинская IT-индустрия-2005.
40. Стаття сайту http://itc.kiev.ua: Леонид Бараш. Мировой рынок IT: основные события и тенденции.

Дополнительная информация2981
Заказ Заказать Купить «Маркетингове дослідження ТОВ „СІТ”»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Маркетингові дослідження як інструмент процесу створення нового товару (практична частина курсової)
  • Суть, мета і завдання маркетингових досліджень
  • Опис маркетингової діяльності зарубіжної фірми
  • Описати маркетингову діяльність зарубіжної фірми (Зроблено на прикладі Coca-Cola)
  • Маркетинг
  • Дослідження ринку: форми та методи
  • Маркетингова інформаційна система
  • Контрольна робота з маркетингу
  • Маркетинг к/р
  • Маркетингове дослідження ринку теплоенергетики (на матеріалах ТЕЦ-5)
  • Маркетингове дослідження консультаційних послуг
Cгенерировано за 0.117383 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...