Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Визначення стадій життєвого циклу товарів виробничого підприємства» (ID:20882)

| Размер: 256 кб. | Объем: 37 стр. | Стоимость: 45 грн. | Добавлена: 22.04.2008 | Код продавца: 3 |
СодержаниеВСТУП 2
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ КОНЦЕПЦІЇ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ТОВАРІВ ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА 4
1.1. ПОНЯТТЯ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ТОВАРУ 4
1.2. ЗАЛЕЖНІСТЬ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ ВІД СТАНУ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ТОВАРУ 11
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СТАДІЙ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ТОВАРІВ ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА ВАТ КИЯНИ 17
2.1. МАРКЕТИНГОВА ХАРАКТЕРИСТИКА ДІЯЛЬНОСТІ ВАТ КИЯНИ 17
2.2. ВРАХУВАННЯ СТАДІЙ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ПРОДУКЦІЇ У РОБОТІ ВАТ КИЯНИ 21
ВИСНОВКИ 34
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 37

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература1. Амблер Т. Практический маркетинг / Пер. с англ Под общ. ред. Ю.Н. Каптуревского. – СПб, 1999. – С. 47–59.
2. Амблер Т. Практический маркетинг /Пер. з англ. під загальною ред. Каптурецкого Ю. Н. – СПб: Пітер, 1999., 400 с.
3. Ассель Генрі. Маркетинг: принципи і стратегія: Підручник для вузів. – М.: ИНФРА-м, 1999., 804 с.
4. Басовский Л.Е. Маркетинг: Курс лекций. – М., 1999. – С. 88–108.
5. Вачевський М.В., Долішній М.І., Скотний В.Г. Маркетинг для менеджера. – Стрий, 2003. – С. 46–40.
6. Введення в ринкову економіку А.Я. Лившиц М., ТПО “Квадрат”,2001, 183 с.
7. Войчак А. В. Маркетинговий менеджмент .- К.: КНЕУ, 1998.- 268с.
8. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник для вузів. – К.: Лібра, 2004. – С. 181–225.
9. Дихтль Е., Хершген X. Практический маркетинг: Учеб. пособие / Пер. с нем. Под ред. И.С. Минко. – М.: Высш. шк., 1996. – С. 56–91.
10. Голубков Е.. Контроль маркетингу // Маркетинг. 2004. № 1. 111-120 с.
11. Ильенкова Н. Д. Спрос: анализ и управление под ред. И. К. Белявского.- М.: Финансы и статистика, 2000.- 256с.
12. Калина А.В. та ін. Сучасний економічний аналіз і прогнозування: Посібник. – К.:, 1997., 272 с.
13. Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика: Навчальний посібник. – К.: КНЕУ, 1997. – 156с.
14. Кацадзе Н. Здоровый формализм //Компаньон. 2002 – № 1-2.
15. Ковалёв А. И., Войленко В. В. Маркетинговый анализ .- М.: Центр экономики и маркетинга, 2000.- 256с.
16. Кондратьева А. Проблемы аналізу фінансового стану підприємств в умовах перехідної економіки: // персонал – спецвипуск. –2005. 177-182 с.
17. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент. – СПб.: Пітер Грудка, 1999.,896 с.
18. МакДональд М. Стратегическое планирование маркетинга. – СПб.: Питер, 2000.
19. Моїсєєва Н., М. Конишева. Маркетингова активність як чинник конкурентоспроможності фірми // Маркетинг. 1999. № 6. 22-34с.
20. Основи маркетингу Котлер Ф. пер з англ. М.,”прогресс” 1990, 432 с.
21. Основы маркетинга / Ф. Котлер, Г. Армстронг. Дж. Сондерс, В. Вонг. – 2-е европ. изд. – К. М. СПб., 1998. – С. 520–545.
22. Пешкова Е.П. Маркетинговый анализ в деятельности фирмы. – М., 1996. – С. 48–49.
23. Покропивний С.Ф. Економіка підприємства: Підручник. –в 2 т. – К.:, 1995., 400 с.
24. Росситер Дж. Р., Персі Л. Реклама і просування товарів. – СПб.: Видавництво «Пітер», 2000. 656 с.
25. Симионова Н. Е. Методы анализа рынка .- М.: Экспертное бюро, 2000.- 158с.
26. Скибінський С.В. Маркетинг. Ч.1: Підручник. – Львів, 2005. – С. 596–606.
27. Хруцкий В. Е., Корнєєва І. В. Современный маркетинг: настільна книга по дослідженню ринку: Навчальний посібник. – М.: Фінанси і статистика, 1999., 528 с.
28. Чечеткина Н.. Аналіз і оцінка конкурентоспроможності послуг роздрібних підприємств торгівлі // Маркетинг. 1999. № 2., 37-46 с.
29. Шкардун В., Ахтямов Т. Оценка готовности предприятия к реализации маркетинговой стратегии // Маркетинг. – 2004. – № 3 (58).
30. Статистичні дані Міністерства економіки Про підсумки економічного та соціального розвитку України у 2006 р. http://www.me.gov.ua/






Дополнительная информация2898
Заказ Заказать Купить «Визначення стадій життєвого циклу товарів виробничого підприємства»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Життєвий цикл проекту
  • Визначення стадії життєвого циклу товарів виробничого підприємства
  • Концепції життєвого циклу товару
  • Маркетингові заходи для етапів життєвого циклу товарів
  • Життєвий цикл товару
  • Вплив зовнішніх факторів на ефективність стадій розвитку підприємств
  • Концепція життєвого циклу товару фірми
  • Економіка підприємства. Варіант № 47
  • УПРАВЛІННЯ ЖИТТЄВИМ ЦИКЛОМ ТУРИСТИЧНОГО РЕГІОНУ
  • Цінова стратегія підприємства з урахуванням життєвого циклу товару
Cгенерировано за 0.140118 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...