Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Конкурентні стратегії, їх порівняльна характеристика» (ID:20801)

| Размер: 38 кб. | Объем: 35 стр. | Стоимость: 50 грн. | Добавлена: 22.04.2008 | Код продавца: 3 |
СодержаниеВступ 3
1.Сутність, значення та етапи розробки конкурентної стратегії 5
2.Конкурентні корпоративні стратегії та конкурентні стратегії на етапах життєвого циклу 13
3.Конкурентні стратегії сегментації, вибору цільового сегменту та позиціювання та класифікація стратегій за Портером 19
4.Аналіз конкурентної стратегії ТОВ „СЕВ” та її вдосконалення 26
Висновки 32
Список літератури 35

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература1. Ансофф И. Стратегическое управление. - М., 1989.
2. Азарян Е.М., Донець Л.И. Митний маркетинг. - Донецьк: Юго - Схід, 1997. С. 320.
3. Азоєв Г. Л. Конкуренція: аналіз, стратегія і практика. - М.: Центр економіки і маркетингу, 1996.-208 с.
4. Бланк И.А. Торговий менеджмент. - К: Українсько-Фінський інститут менеджменту і бізнесу, 1997.- 408 с.
5. Болт Г. Дж. «Практичний посібник з керування збутом» : Пер. З англ. / Научн. Ред. і авт. Предисл. Ф.А Крутиков. - М. :Економіка, 1991.- 271 с.
6. Градов А. П. Стратегия экономического управления предприятием: Учеб. пособие. - СПб., 1993.
7. Дихтль Е., Хершген Х. Практичний маркетинг: Учеб. Посібник/ пров. З ньому. А.М. Макарова Під ред. И. С. Минко. - М.: Высш. Шк., 1995.- 255 с.
8. Кириленко И. Г., Макаренко П. М., Мірошник Л. Ю. « Ринкова економіка і державне регулювання»: Монографія. - Дніпропетровськ. - Пороги, 1997.- 457 с.
9. Ковальов А. И., Войленко В. В. Маркетинговий аналіз. - М.: 111 с.
10. Коноплев В.Т. « Міжнародний маркетинг».- Донецьк : Південно-Схід, 1998.- 320 с.
11. Крилова Г. Д., Соколова М. И. Практикум по маркетингу: ситуаційні задачі і тест-контроль : Учеб. Посібник / Під ред. акад. А.Н. Романова. - М.: Банки і біржі, ЮНИТИ, 1995.- 240 с.
12. Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Д., Вонг В. Основы маркетинга. — Издательский Дом «Вильямс», 1998.
13. Киреев И. Маркетинг в России и за рубежом. — 2001. — №5.
14. Ламбен Жан-Жак. Стратегічний маркетинг. Європейська перспектива. Пер. с французького. - Спб.: Наука, 1996.-589 с.
15. Моррис Р. Маркетинг: ситуації і приклади : Пер. с англ. - М.: Банки і біржі, ЮНИТИ, 1999.- 192 с.
16. Маркетинг / Під ред. проф. Уткіна Э.А.- М.: Асоціація авторів і видавців «ТАНДЕМ». Видавництво ЭКМОС, 1998.- 320 с.
17. Маркетинг: Підручник / А.Н. Романов, Ю.Ю.Корялогов, С.А. Красильников і ін. Під ред. А. Н. Романова. - М.: Банки і біржі, ЮНИТИ, 1996.- 560 с.
18. Маркетинг в зовнішньоекономічній діяльності підприємства.: М.: Внешторгиздат, 1989.- 152 с.
19. Молчанов Н.Н. Инновационный процесс: организация и маркетинг . — СпбГУ,1995
20. Основи маркетингу : Учеб. Посібник/ Р.А. Крыжановский, И.П. Продиус.- К.: УМК У, 1992.- 164 с.
21. Основи менеджменту і маркетингу : Навчальний посібник/ В. Б. Зубик, А.И. Ільїн, Г.Я. Кожекин і ін. Під общ. Ред. Р. С. Седегова.- Мн.: Высш. Шк., 1995.- 382 с.
22. Онищенко В. П. Проблеми довгострокової зовнішньоекономічної політики України // Економіка України.- 1996. - №2. - С.24-36.
23. Портер М. Стратегія конкуренції. Методика аналізу галузей і діяльності конкурентів/Пер. з англ. - К.: Основи, 1997 - 390 с.
24. Прокушев Е. Ф. Внешнеэкономическая деятельность-Учеб.-практ. пособие. - М., 1998.
25. Песоцкая Е.В. Маркетинг услуг: Краткий курс. — СПб.: Питер, 1999.
26. Фатхутдинов Р.А «Стратегічний менеджмент»: Навчальний посібник. - М.: ЗАТ «Бізнес-школа» Интел-Синтез», 1997.-304 с.
27. Хойер В. Как делать бизнес в Европе. - М., 1991.
28. Чубаков Г.Н Стратегія ціноутворення в маркетинговій політиці підприємства (методичний посібник).- М.: ИНФРА - М, 1995.- 224 с.
Дополнительная информация2814
Заказ Заказать Купить «Конкурентні стратегії, їх порівняльна характеристика»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Контрольна робота з стратегічного менеджменту
  • Поняття економічної стратегії фірми
  • Контрольна робота стратегічний менеджмент
  • Контрольна робота з стратегічного менеджменту
  • Стратегічний менеджмент
  • Стратегії конкуренції в міжнародному бізнесі
  • Стратегія інвестиційної діяльності фірми
  • Конкурентні стратегії глобальних компаній на українському ринку
  • Глобальні стратегії: мінімізація витрат, диференціації, фокусування, інновацій, оперативного реагування
  • Міжнародна концепція продукту. Конкурентні стратегії в міжнародному маркетингу
Cгенерировано за 0.131529 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...