|
-
Контрольна робота з диференціальної психології
1. Історія розвитку диференціальної психології 4
2. Методологічні положення різних шкіл диференціальної психології 7
З. Що таке тестологічний напрямок в психології? 8
Творче завдання 10
1. Опишіть етапи розвитку диференціальної психології. 10
2. Зробіть порівняльний аналіз методологічних положень різних шкіл диференціальної психології 15
Список використаної літератури 17
-
Контрольна робота міжнародна економіка
ЗМІСТ
1. Основні етапи становлення і розвитку системи міжнародних організацій 3
1.1. Міжнародні організації, основні поняття 3
1.2. Роль міжнародних організацій в економіці 8
2. Основні риси розвитку економіки розвинутих країн 9
2.1. Класифікація країн за економічним розвитком 9
2.2. Основні риси розвитку 11
2.3. Перспективи становлення і розвитку економіки України 12
Список використаної літератури 15
-
Основні напрямки в психології 20 ст.
Вступ 2 1. Основні етапи історії психології 3 2. Школи, напрямки, концепції у психології ХХ ст. 6 Висновки 12 Список використаної літератури 14
-
Історія розвитку психологічного знання і основні напрямки в психології
Зміст
1.Етапи розвитку психологічного знання 3
2. Основні напрямки в психології 5
Література 10
-
Розвиток психології як науки про свідомість до формування експериментальної психології
Вступ 2
Розділ І. Особливості психології як науки. Значення психологічних знань для людини. 5
1.1. Предмет та об єкт психології. 5
1.2. Методологічні теоретичні та природничі основи психології. Принципи психології. 9
Розділ ІІ. Розділи психології. 16
2.1. Основні розділи психології. 16
2.2. Зв язок психології з іншими науками. 19
Висновки 21
Список використаної літератури 22
-
Інженерна психологія як наука
Вступ 3
Розділ І. Виникнення та становлення інженерної психології як науки 4
1.1 Передумови виникнення інженерної психології 4
1.2 Об’єкт та предмет інженерної психології 10
Розділ ІІ. Завдання та напрямки інженерної психології 13
2.1 Принципи інженерної психології 13
2.2 Завдання інженерної психології 17
Висновок 20
Список використаної літератури 21
-
Інженерна психологія як наука
Вступ 3
Розділ І. Виникнення та становлення інженерної психології як науки 4
1.1 Передумови виникнення інженерної психології 4
1.2 Об’єкт та предмет інженерної психології 10
Розділ ІІ. Завдання та напрямки інженерної психології 13
2.1 Принципи інженерної психології 13
2.2 Завдання інженерної психології 17
Висновок 20
Список використаної літератури 21
-
Вітчизняна психологічна освіта в першій половинні ХХ століття
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНОЇ ПСИХОЛОГІЇ НА ПОЧАТКУ ХХ СТ. 5
1.1. Виникнення психології як науки 5
1.2. Загальна характеристика вітчизняної психологічної школи 8
РОЗДІЛ ІІ. РОЗВИТОК ПСИХОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ В ПЕРІОД КРИЗИ ТА СТАНОВЛЕННЯ 11
2.1. Періодизація кризи психологічної науки 11
2.2. Напрямки наукових шкіл вітчизняної психологічної освіти 17
РОЗДІЛ ІІІ. ХАРАКТЕРИСТИКА ОСНОВНИХ ЕМПІРИЧНИХ МЕТОДІВ ПСИХОЛОГІЇ В ПЕРШІЙ ПОЛОВИННІ ХХ СТОЛІТТЯ 20
3.1. Інтроспекція, як один з основних практичних методів психології 20
3.2. Поняття експерименту у вітчизняній психології 24
ВИСНОВОК 33
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35
-
Розвиток психології
Зміст
Вступ 3
1. Етапи історичного поступу психології 4
1.1. Міфологічний етап 6
1.2. Філософський етап 7
1.3. Науковий етап 10
1.4. Формування засад наукової психології 13
2. Розвиток та напрями психології у XX ст. 16
Висновок 23
Використана література 24
-
Розвиток психології
Зміст
Вступ 3
1. Етапи історичного поступу психології 4
1.1. Міфологічний етап 6
1.2. Філософський етап 7
1.3. Науковий етап 10
1.4. Формування засад наукової психології 13
2. Розвиток та напрями психології у XX ст. 16
Висновок 23
Використана література 24
-
Етапи становлення психології
Зміст
Вступ 3
1. Перший етап. Часи античності - предметом психології є душа. 5
1.1 Взаємозв'язок душі й тіла в поданні древніх 5
1.2 Основні положення про душу в античній психології 6
1.3. Підсумки розвитку античної психологічної думки. 10
2. Другий етап. XVІІ - XІ вв. - предметом психології стає свідомість 11
3. Становлення психології як самостійної науки 16
3.1. Третій етап розвитку психології - психологія як наука про поведінку 16
3.2. Четвертий етап – несвідоме як предмет психології. 18
3.3. Сучасний етап у розвитку психології. Процеси переробки інформації й результати цих процесів як предмет психології. 23
Висновок 27
Список використаної літератури 29
Мета даної курсової роботи - визначити шлях становлення психології як науки. Для вирішення мети курсової роботи, потрібно вирішити наступні завдання:
• вивчити закономірності розвитку знань про психіку.
• розкрити взаємозв'язок психології з іншими науками, від яких залежать її досягнення.
• з'ясувати залежність зародження й сприйняття знань від соціокультурного контексту, від ідеологічних впливів, тобто від запитів суспільства.
• вивчити роль особистості, її індивідуального шляху в становленні самої науки
Розвиток психологічного знання як результату творчої пізнавальної діяльності людини в його цілісності й у його реальній діалектиці на різних етапах культурної еволюції людства становить об'єкт нашого дослідження.
Спроби осмислити процес психологічного пізнання, описати його зміст і структуру (сукупність поглядів, ідей, підходів, напрямків і плинів, категорій і понять), його інституціональні й персональні-особистісні аспекти, а також закономірності й етапи розвитку становлять предмет курсової роботи.
Складність і багатоаспектність психологічного пізнання як об'єкта дослідження, а також безпосередній зв'язок його осмислення з розвитком загальнонаукових поглядів про людину й психологічних ідей, з методологічними й ідейними впливами обумовлюють відповідно різні визначення предмета курсової роботи. У їхній основі - виділені й акцентуємі тими або іншими авторами сторони або аспекти єдиного об'єкта історико-психологічного аналізу.
Хронологічні рамки даного дослідження від античного до сучасного.
Cгенерировано за 0.141231 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|