ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1.ПОНЯТТЯ І ЗНАЧЕННЯ ОПЛАТИ ПРАЦІ 5
1.1. Вартість товару робоча сила. Сутність заробітної плати. 5
1.2. Номінальна і реальна заробітна плата 8
1.3.Сучасні види, форми і системи заробітної плати 10
РОЗДІЛ 2. ЗАКОРДОННИЙ ДОСВІД РЕГУЛЮВАННЯ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ, ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ 16
2.1. Закордонний досвід оплати праці 16
2.2.Закордонний досвід оплати праці керівників. 22
РОЗДІЛ 3. НЕОБХІДНІСТЬ УДОСКОНАЛЮВАННЯ ОПЛАТИ ПРАЦІ 26
ВИСНОВКИ 31
ЛІТЕРАТУРА 33
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Основна частина 4
1.1. Теоретичне обгрунтування проблеми організації мерчендайзингу комерційної діяльності 4
1.1.1. Мерчендайзинг: сутність, передумови виникнення. 4
1.1.2. Основні принципи мерчендайзингу 8
1.1.3. Мета і завдання мерчендайзингу 16
1.2. Закордонний та вітчизнянийдосвід 18
2. Заключна частина 23
Висновки і пропозиції 23
Перелік використаної літератури 24
Додатки 25
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1.ПОНЯТТЯ І ЗНАЧЕННЯ ОПЛАТИ ПРАЦІ 5
1.1. Вартість товару робоча сила. Сутність заробітної плати. 5
1.2. Номінальна і реальна заробітна плата 9
1.3.Сучасні види, форми і системи заробітної плати 11
РОЗДІЛ 2. ЗАКОРДОННИЙ ДОСВІД РЕГУЛЮВАННЯ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ, ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ 18
2.1. Закордонний досвід оплати праці 18
2.2.Закордонний досвід оплати праці керівників. 25
РОЗДІЛ 3. НЕОБХІДНІСТЬ УДОСКОНАЛЮВАННЯ ОПЛАТИ ПРАЦІ 30
3.1.Необхідність і суть реформи оплати праці 30
3.2. Мета і завдання реформи оплати праці 33
3.3.Принципи проведення реформи оплати праці 35
ВИСНОВКИ 42
ЛІТЕРАТУРА 44
ДОДАТКИ 46
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1.ПОНЯТТЯ І ЗНАЧЕННЯ ОПЛАТИ ПРАЦІ 6
1.1. Вартість товару робоча сила. Сутність заробітної плати. 6
1.2. Номінальна і реальна заробітна плата 9
1.3.Сучасні види, форми і системи заробітної плати 11
РОЗДІЛ 2. ЗАКОРДОННИЙ ДОСВІД РЕГУЛЮВАННЯ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ, ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ 17
2.1. Закордонний досвід оплати праці 17
2.2.Закордонний досвід оплати праці керівників. 23
РОЗДІЛ 3. НЕОБХІДНІСТЬ УДОСКОНАЛЮВАННЯ ОПЛАТИ ПРАЦІ 27
3.1.Необхідність і суть реформи оплати праці 27
3.2. Мета і завдання реформи оплати праці 30
3.3.Принципи проведення реформи оплати праці 31
ВИСНОВКИ 38
ЛІТЕРАТУРА 40
ДОДАТКИ 41
Вступ 3
1. Теоретичні й методичні положення теорій управління персоналом 6
1.1. Сучасні теорії мотивації: вітчизняний і закордоннийдосвід 6
1.2. Правове регулювання взаємовідносин з персоналом в Україні 12
2. Особливості управління персоналом в галузі охорони здоров’я 16
2.1. Принципи менеджменту персоналу в закладах охорони здоров’я 16
2.2. Засоби мотивації персоналу в закладі охорони здоров’я 22
Висновки 27
Література 28
ВСТУП 4
1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Організаційно-праовова характеристика 6
1.2. Загальна характеристика системи управління 14
1.3.Ефективність системи менеджменту підприємства 20
2. ОРГАНІЗАЦІЯ СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ 23
2.1. Виробничий менеджмент 23
2.2. Маркетинговий менеджмент 27
2.3. Кадровийменеджмент 31
2.4. Інноваційний менеджмент 34
2.5. Фінансовий менеджмент 37
3. ЗАДАЧІ ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЯМИ ДВАТ "ЛУГАНСЬКГІПРОШАХТ" 41
3.1. Основні поняття інноваційного менеджменту 41
3.2. Сутність інноваційного процесу 42
3.3. Загальна економічна ефективність інновацій 44
ВИСНОВКИ 47
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 49
ДОДАТКИ 52
Форма №1 Баланс 52
Форма №2. Звіт про фінансові результати 55
Вступ 4
1. Теоретичне обґрунтування комерційної діяльності підприємств 6
1.1. Поняття комерційної діяльності, її складові елементи 6
1.2. Принципи та функції комерційної діяльності 9
1.3. Комерційні процеси в роздрібній торгівлі, їх роль та задачі 13
1.4. Впровадження маркетингу в комерційній діяльності 17
1.5. Розвиток комерційної діяльності - вітчизняний та закордоннийдосвід 19
2. Характеристика торгового підприємства "Вест Лайн" 24
3. Організація роздрібного продажу продовольчих і непродовольчих товарів на торговому підприємстві 27
4. Вивчення попиту споживачів та формування товарного асортименту 31
5. Сервісне обслуговування 34
6. Шляхи поліпшення діяльності торгового підприємства 38
Висновки та пропозиції 41
Список використаної літератури 43
Додатки 45
План
Вступ 3
I. Кадровийменеджмент у туристичному бізнесі 6
1.1. Основні види і концепції кадрового менеджменту. Історія і сучасність 6
1.2. Роль людського чинника в діяльності організації 14
1.3. Людина та її поведінка в різних умовах 17
1. ОСОБЛИВОСТІ НАДАННЯ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ 4
1.1. Медичні послуги у розрізі особливостей вітчизняної економіки 4
1.2. Система забезпечення якості медичної допомоги 7
2. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ РОЗВИТКУ СИСТЕМИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я В УКРАЇНІ 14
2.1. Дослідження розвитку медичної галузі в Україні 14
2.2. Концепція розвитку охорони здоров'я населення України 22
3. ЗАКОРДОННИЙ ДОСВІД РЕФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я 32
3.1. Реформування системи охорони здоров’я в країнах Європи 32
3.2. Закордонний досвід медичного страхування 37
ВИСНОВКИ 46
ЛІТЕРАТУРА 47
ДОДАТКИ 49
Метою роботи є дослідження особливостей та тенденцій розвитку вітчизняного ринку медичних послуг з врахуванням закордонного досвіду.
Предметом дослідження виступає ринок медичних послуг в Україні.
Об’єктом дослідження виступає механізм функціонування ринку медичних послуг в Україні.
Інформаційна основа роботи: законодавчі акти, які регулюють механізм розвитку вітчизняного медичного ринку, інформація періодичних видань з проблематики роботи, наукові праці з питань управління ісистемою охорони здоров’я в Україні та за кордоном.
Предмет: менеджмент медицини і фармацевтії
Вступ 3
1. Вітчизняний досвід щодо сертифікації як засобу забезпечення безпеки та якості товарів, робіт, послуг 5
2. Зарубіжний досвід щодо сертифікації 11
3. Міжнародні нормативні акти та системи якості 18
Висновок 21
Список використаних джерел 22
Додатки 24
Cгенерировано за 0.169495 секунд
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.