Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Організація маркетингових досліджень на підприємстві на прикладі Райффайзен Банк Аваль (2-3 частина дипломної роботи)» (ID:20341)

| Размер: 93 кб. | Объем: 65 стр. | Стоимость: 125 грн. | Добавлена: 22.04.2008 | Код продавца: 3 |
СодержаниеРозділ 2. 3
2.1.Маркетингова характеристика Оболонського відділення Райффайзенбанку Аваль 3
2.2.Дослідження клієнтів банку 15
2.3.Аналіз ринку банківських послуг (для фізичних осіб) в Україні 21
Розділ 3.Напрямки вдосконалення проведення маркетингових досліджень в Райфффайзен Банку Аваль 32
3.1.Шляхи підвищення ефективності господарської діяльності Райфффайзен Банку Аваль 32
3.2.Вдосконалення проведення маркетингових досліджень в Райфффайзен Банку Аваль 46
3.2.Розробка рекомендацій по плануванню витрат на проведення маркетингового дослідження в Райфффайзен Банку Аваль 54
Список літератури 65
Додаток



Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература1. Офіційний сайт банку „Райфффайзен Банк Аваль”. http://www.aval.ua
2. Офіційний сайт Національного банку України. www.bank.gov.ua
3. Закон України “Про банки і банківську діяльність” вiд 07.12.2000 № 2121-III // Відомості Верховної Ради (ВВР), 2001, N 5-6, ст.30
4. Закон України «Про Національний банк України» від 20.05.1999 № 679-XIV // Відомості Верховної Ради (ВВР), 1999, N 29, ст.238
5. Інструкція про порядок регулювання та аналіз діяльності комерційних банків, затверджена постановою Правління НБУ від 14.04.1998 за №141.


Дополнительная информация2333
Заказ Заказать Купить «Організація маркетингових досліджень на підприємстві на прикладі Райффайзен Банк Аваль (2-3 частина дипломної роботи)»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Організація маркетингових досліджень на підприємстві на прикладі Райффайзен Банк Аваль (2-3 частина дипломної роботи)
  • Організація та проведення маркетингових досліджень на підприємстві
  • Маркетингові дослідження ринку лізингових послуг
  • Специфіка маркетингових досліджень на споживчому та промислових ринках
  • Маркетингові дослідження ринку фінансових послуг країни
  • Маркетинг
  • Аналіз проведення маркетингових досліджень споживачів
  • Маркетингові дослідження цінової стратегії підприємства
  • Організація маркетингових досліджень на підприємстві
  • Суть, мета і завдання маркетингових досліджень
Cгенерировано за 0.157648 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...