Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Організація маркетингових досліджень на підприємстві на прикладі Райффайзен Банк Аваль (2-3 частина дипломної роботи)» (ID:20341)

| Размер: 93 кб. | Объем: 65 стр. | Стоимость: 125 грн. | Добавлена: 22.04.2008 | Код продавца: 3 |
СодержаниеРозділ 2. 3
2.1.Маркетингова характеристика Оболонського відділення Райффайзенбанку Аваль 3
2.2.Дослідження клієнтів банку 15
2.3.Аналіз ринку банківських послуг (для фізичних осіб) в Україні 21
Розділ 3.Напрямки вдосконалення проведення маркетингових досліджень в Райфффайзен Банку Аваль 32
3.1.Шляхи підвищення ефективності господарської діяльності Райфффайзен Банку Аваль 32
3.2.Вдосконалення проведення маркетингових досліджень в Райфффайзен Банку Аваль 46
3.2.Розробка рекомендацій по плануванню витрат на проведення маркетингового дослідження в Райфффайзен Банку Аваль 54
Список літератури 65
Додаток



Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература1. Офіційний сайт банку „Райфффайзен Банк Аваль”. http://www.aval.ua
2. Офіційний сайт Національного банку України. www.bank.gov.ua
3. Закон України “Про банки і банківську діяльність” вiд 07.12.2000 № 2121-III // Відомості Верховної Ради (ВВР), 2001, N 5-6, ст.30
4. Закон України «Про Національний банк України» від 20.05.1999 № 679-XIV // Відомості Верховної Ради (ВВР), 1999, N 29, ст.238
5. Інструкція про порядок регулювання та аналіз діяльності комерційних банків, затверджена постановою Правління НБУ від 14.04.1998 за №141.


Дополнительная информация2333
Заказ Заказать Купить «Організація маркетингових досліджень на підприємстві на прикладі Райффайзен Банк Аваль (2-3 частина дипломної роботи)»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Організація маркетингових досліджень на підприємстві на прикладі Райффайзен Банк Аваль (2-3 частина дипломної роботи)
  • Організація та проведення маркетингових досліджень на підприємстві
  • Маркетингові дослідження ринку лізингових послуг
  • Специфіка маркетингових досліджень на споживчому та промислових ринках
  • Маркетингові дослідження ринку фінансових послуг країни
  • Маркетинг
  • Аналіз проведення маркетингових досліджень споживачів
  • Маркетингові дослідження цінової стратегії підприємства
  • Організація маркетингових досліджень на підприємстві
  • Суть, мета і завдання маркетингових досліджень
Cгенерировано за 1.614739 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів