Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Прогнозування інноваційного розвитку підприємства на ринку товарів та послуг» (ID:20257)

| Размер: 113 кб. | Объем: 73 стр. | Стоимость: 125 грн. | Добавлена: 22.04.2008 | Код продавца: 3 |
СодержаниеВступ 3
Розділ 1. Інноваційна діяльність в сучасних умовах розвитку організації 4
1.1 Особливості підприємницької діяльності в умовах застосування інновації 4
1.2 Особливості інноваційних процесів в Україні. Сутність і основні методи інноваційної політики 18
1.3 Планування інноваційних процесів на підприємстві 21
Розділ 2. Аналіз діяльності підприємства ПП «Англетер» 25
2.1 Загальна характеристика підприємства 25
2.2 Оцінка маркетингового середовища функціонування підприємства 27
2.3 Аналіз передумов інноваційної діяльності на підприємстві 33
Розділ 3. Прогнозування інноваційного розвитку ПП «Англетер» 42
3.1 Сутність інноваційної пропозиції 42
3.2 Прогнозування попиту н ринку та обсягів виробництва інноваційного продукту 46
3.3 Розрахунок показників ефективності інноваційної діяльності 54
Висновки і пропозиції 59
Перелік літератури 61
Додатки 64

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература1. Азоев Г.Л. Конкуренция: Анализ, стратегия и практика. - М.: Центр экономики и маркетинга, 1996.
2. Алексеев А.А., Маркетинговые принципы оптимизации глубины ассортимента продукции. // Маркетинг, №6, 2001
3. Андрушків Б.М., Кузьмін О.Е. Основи менеджменту. - Львів: ”Світ“, 1995 -294с.
4. Ансофф И. Стратегическое управление. Сокр. пер. с англ. – М.:Экономика, 1989.– 519с.
5. Бєлєнький П., Соловйов В., Синишин М. Проблеми розвитку в Україні інноваційного підприємництва //Регіональна економіка, 1997. – №3.
6. Блинов В. И. Математические основы менеджмента: Уч. пособие. - К.: МАУР, 1997. - 68 с.
7. Бовыкин В. Новый менеджмент: управление предприятиями на уровне высших стандартов: теория и практика эффективного управления. - М. : Економика, 1997. - 368 с.
8. Брэддик У. Менеджмент в организации. - М.: ИНФРА-М.,1997. - 344с.
9. Бухалков М.И. Внутрифирменное планирование: Учебник. – М.: ИНФРА–М, 1999. – 392 с.
10. Василенко В.О., Шматько В.Г. Інноваційний менеджмент: Навч. посіб. За ред. В.О.Василенко. – К.: ЦУЛ, Фенікс, 2003. – 440 с.
11. Веснин В. Р. Основы менеджмента: Учебник / Институт международного права и экономики - М. : “Триада, ЛТД”, 1996. - 384 с.
12. Виханский О. С. Стратегическое управление. –М.: Изд-во МГУ, 1995.
13. Виханский О. С., Наумов А. И. Менеджмент: человек, стратегия, организация, процесс: Учебник. - М.: Гардарика 1996. - 154 с.
14. Водачек Л., Водачкова О. Стратегия управления инновациями на предприятии, 1999, 462 с.
15. Гапоненко Н. Инновации и инновационная политика на этапе перехода к новому технологическому порядку // Вопр. Экономики. – 1997. – №9.
16. Герасимчук В. Г. Розвиток підприємства: діагностика, стратегія, ефективність. – К.: Вища шк., 1995.
17. Градов А.П., Кузин Б.И. Стратегия и тактика антикризисного управления фирмой. - Киев: Вища школа, 1996. - 235с.
18. Диксон Д. Е. Совершенствуйте свой бизнес: Пособие и практикум. – М.: Финансы и статистика, 1994.
19. Дорогунцов С., Федорищева А. Науково-технічний прогрес як основа розвитку виробництва і зниження його потенціальної небезпеки // Економіка України. – 1998. – №3.
20. Драккер Л. Ф. Управление, нацеленное на результаты / Пер. с англ. – М. : Техн. шк. бизнеса, 1992
21. Збірник законодавчих та нормативних актів України в сфері науки і науково-технічної діяльності. – К.: Державна комісія з питань реорганізації в галузі науки. – 1996.
22. Инновационный менеджмент: Учебник для вузов/ С.Д.Ильенкова, Л.М.Гохберг, С.Ю.Ягудин и др., 1997, 327 с.
23. Інноваційна складова економічного розвитку: Монографія / НАН України. Ін-т економіки. Відп. ред. Л.К. Безчасний. – Київ, 2000. – 262 с.
24. Інноваційне забезпечення структурної перебудови економіки. Зб. наук. пр. (НАН України. Ін-т економіки Редкол.: Л.К. Безчасний (відп. ред.) та інші. – Київ, 1999. – 152 с.
25. Інноваційні фактори економічного зростання. – К.: Ін-т економ. прогнозування НАН України, 1999.
26. Кирина Л.В., Кузнецова С.А. Стратегия инновационной деятельности предприятия. – Новосибирск, 1995.
27. Макаренко М. В. Махалина М. В. Производственный менеджмент. - М.: Приор, 1998. - 383 с.
28. Мартыненко Н. М. Менеджмент фирмы: Кн. Для предпринимателя: Для студентов эконом. Спец. ВУЗов. - К. : МП “Леся”, 1995. - 368с.
29. Менеджмент организаций: Уч. пособие./ Под ред. 3. П. Румянцевой, Н. А. Саламатина. - М.: ИНФРА-М, 1996. - 428 с.
30. Мескон М.Х., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента: Пер. с англ. - М.:Дело, 1992. - 702 с.
31. Петров А. М. Методология выработки стратегии предприятия. – Спб.: УЭФ, 1992.
32. Питер Т., Уотермен Р. В поисках эффективного управления. Опыт лучших компаний. – М. : Прогресс, 1986.
33. Скворцов Н.Н., Омельченко Л.Н. Диагностика резервов производства. – К.: «Техника», – 1988. – 133 с.
34. Томпсон А., Стрикленд А. Стратегический менеджмент. Искусство разработки и реализации стратегии: Учебник для ВУЗов/ Пер. с англ. под ред. Л.Г.Зайцева и др. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1998. – 576 с.
35. Трисеев Ю.П. Долгосрочное прогнозирование экономических процессов (системные методы). – К.: «Наукова думка», – 1987. – 133 с.
36. Управление исследованиями, разработками и инвестиционными проектами./ Под ред. С. В. Валдайцева. - Сб: Издательство С.-Петербургского университета, 1995. - 208 с.
37. Управление организацией. Учебник / Под ред. А. Г. Поршнева, З. П. Румянцева, Н. А. Саламатина.-М.: ИНФРА - М, 1998. - 667с.
38. Фатхутдинов Р. А. Производственный менеджмент. - М.: ЮНИТИ, 1997. – 337 с.
39. Энтони Дж. Рис. Цели: ситуации и примеры. - М.: Финансы и статистика, 1993.

Дополнительная информация2168
Заказ Заказать Купить «Прогнозування інноваційного розвитку підприємства на ринку товарів та послуг»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Поняття ринку, його функції та закони
  • Товарна біржа в структурі ринку товарів та послуг
  • Товарна біржа в структурі ринку товарів та послуг
  • Роль товарної біржі для ринку споживача товарів та послуг
  • Роль товарної біржі для ринку споживача товарів та послуг
  • Статистика ринку, товарів та послуг
  • Прогнозування інноваційного розвитку підприємства на ринку товарів та послуг
  • Роль ГАТС (генеральної угоди про послуги) у формуванні світової економічної кон’юнктури
  • МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОБЛІКУ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ (ТОВАРІВ, ПОСЛУГ, РОБІТ)
  • Інфраструктура товарного ринку: сутність, функції та роль у функціонуванні економіки
Cгенерировано за 0.136311 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...