Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Формування товарної пропозиції в магазині та шляхи її вдосконалення» (ID:20197)

| Размер: 141 кб. | Объем: 47 стр. | Стоимость: бесплатно | Добавлена: 11.12.2007 | Код продавца: 1 |
СодержаниеВступ 3
1. Теоретичні основи формування товарної пропозиції 5
2. Організаційно – економічна характеристика підприємства 13
3. Аналіз формування пропозиції товарів 20
4. Дослідження факторів, що впливають на формування товарної пропозиції 30
5. Шляхи вдосконалення формування товарної пропозиції в магазині 35
Висновки 40
Список використаної літератури 43
Додатки 45

Литература1. Армстронг Г., Котлер Ф. Маркетинг. Загальний курс, 5-те видання.: М.: Инфра-М, 2004. – 566 с.
2. Афанасьев М. П. Маркетинг: стратегия и тактика фирмы - М.: Банки и биржи - 2004. - 215 с.
3. Белявский И. К. Спрос: анализ и управление - М.: Финансы и статистика, - 2003. - 160 с.
4. Бураковський І. С. Теорія міжнародної торгівлі. — К.: Основи, 2003. – 367 с.
5. Володькіна М.В. Економіка промислового підприємства. Навч. посібник. - К.: Центр навчальної літератури, 2004. - 196 с.
6. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник. - К.: Лібра, 2004. -712 с.
7. Гончаров С.М. Маркетинг: Інтерактивний комплекс навчально-методичного забезпечення. – Рівне: НУВГП, 2006. – 387 с.
8. Гончаров С.М. Маркетинг: Навч. посібник. – Рівне: РДТУ, 2003. – 245 с.
9. Гончаров С.М. Основи логістики підприємства: Навч. посібник. — Рівне: РДТУ, 2003. – 458 с.
10. Дегтяренко В. И. Основы логистики и маркетинга - М.: Гардарика, - 2004. - 118 с.
11. Дихтль Е., Хершген Х. Практический маркетинг: Учеб. пособие / Пер. с нем.: М.: Высшая шк.: ИНФРА — М, 2001. – 780 с.
12. Економіка підприємств: Посібник / За ред. П.С. Харіва. – Т.: Економічна думка, 2002. - 450 с.
13. Економіка підприємства: Навч. посіб. / А.В. Шегда, Т.М. Литвиненко, М.П.Нахаба та ін.; За ред. А.В. Шегди. - 2-ге вид., стер. - К.: Знання-Прес, 2002.-355 с.
14. Економіка підприємства: Навч. посіб. / О.В. Ареф'єва, В.Г. Сахаєв, О.В. Ареф'єв та ін.— К.: Вид-во Європ. ун-ту, 2003.— 237 с.
15. Економіка підприємства: Підручник/ За заг. ред. С.Ф.Покропивного. - Вид. 2-е, перероб. та доп. - К.: КНЕУ, 2001. - 528 с.
16. Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Д., Вонг В. Основы маркетинга: Пер. с англ. – 2-е европ. изд. – М.: СПб.: К.: Издательский дом „Вильямс”, 2003. – 593 с.
17. Крикавський Є., Чухрай Н. Промисловий маркетинг: Підручник. 2-ге вид. — Львів: Видавництво Національного університету „Львівська політехніка”, 2004. – 594 с.
18. Маркетинг: Підручник /В.Руделіус, О.Азарян, О.Виноградов та ін.: Ред.-упор. О.Сидоренко, П.Редько. — К.:Навч.-метод. центр ”Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні ”, 2005. – 473 с.
19. Мозговой О. М. Товарная политика и планирование товара в международном менеджменте - М.: Экономика, - 2005. - 324 с.
20. Мостенська Т. Л. Маркетинг: Підручник, К: Лібра, 2005. – 345 с.
21. Новікова І.В. Маркетинг сфери послуг: Навчальний посібник. - К.: Вид-во Європ, ун-ту, 2004. - 72 с.
22. Осовська Г. В. Основи менеджменту. – К.: Кондор; 2003. – 553 с.
23. Павленко А.Ф., Войчак А.В. Маркетинг: Підручник. – К.: КНЕУ, 2003. – 377 с.
24. Полторак В.А. Маркетингові дослідження: Навчальний посібник. - 2-е вид., перероб. і доп; - К: ЦНЛ, 2003. - 387 с.
25. Примак Т.О. Економіка підприємства: Навч. посібник. - 2-ге вид., стереотип. -К.: Вікар, 2002. - 176 с.
26. Райс Э., Траут Д. Маркетинговые войны. – СПБ.: Питер, 2000. – 547 с.
27. Старостіна А.О., Черваньов Д.М., Зозульов О.В. Маркетинг: Навч. посібник. – К.: Знання – Прес, 2002. – 317 с.
28. Федонін О. С. Потенціал підприємства: формування та оцінка К. КНЕУ, 2005. – 234 с.
Просмотр
ПросмотрПросмотреть с сайта...
Скачивание
СкачатьСкачать работу в архиве..
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Формування товарної пропозиції в магазині «Назва» та шляхи її удосконалення
  • Формування товарної пропозиції в магазині та шляхи її вдосконалення
  • Формування товарного асортименту в магазині та шляхи його удосконалення
  • Формування асортименту товарів на роздрібних торгових підприємствах
  • Управління асортиментом та якістю товарів та послуг
  • Організація торгово-технологічного прпоцесу в супермаркеті
  • Комерційна діяльність фірмового магазину
  • Магазини економ класу: види, особливості, ефективність їх функціонування
  • Технологічний процес в магазині та шляхи його вдосконалення
  • Організація та проведення маркетингового дослідження напрямків вдосконалення асортименту туристичного підприємства (бакалавр)
Cгенерировано за 0.074827 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...