Реклама

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!

Курсовая

Тема: «Формування товарної пропозиції в магазині та шляхи її вдосконалення» (ID:20197)

| Размер: 141 кб. | Объем: 47 стр. | Стоимость: 150 грн. | Добавлена: 11.12.2007 | Код продавца: 1 |
Содержание Вступ 3
1. Теоретичні основи формування товарної пропозиції 5
2. Організаційно – економічна характеристика підприємства 13
3. Аналіз формування пропозиції товарів 20
4. Дослідження факторів, що впливають на формування товарної пропозиції 30
5. Шляхи вдосконалення формування товарної пропозиції в магазині 35
Висновки 40
Список використаної літератури 43
Додатки 45

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература 1. Армстронг Г., Котлер Ф. Маркетинг. Загальний курс, 5-те видання.: М.: Инфра-М, 2004. – 566 с.
2. Афанасьев М. П. Маркетинг: стратегия и тактика фирмы - М.: Банки и биржи - 2004. - 215 с.
3. Белявский И. К. Спрос: анализ и управление - М.: Финансы и статистика, - 2003. - 160 с.
4. Бураковський І. С. Теорія міжнародної торгівлі. — К.: Основи, 2003. – 367 с.
5. Володькіна М.В. Економіка промислового підприємства. Навч. посібник. - К.: Центр навчальної літератури, 2004. - 196 с.
6. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник. - К.: Лібра, 2004. -712 с.
7. Гончаров С.М. Маркетинг: Інтерактивний комплекс навчально-методичного забезпечення. – Рівне: НУВГП, 2006. – 387 с.
8. Гончаров С.М. Маркетинг: Навч. посібник. – Рівне: РДТУ, 2003. – 245 с.
9. Гончаров С.М. Основи логістики підприємства: Навч. посібник. — Рівне: РДТУ, 2003. – 458 с.
10. Дегтяренко В. И. Основы логистики и маркетинга - М.: Гардарика, - 2004. - 118 с.
11. Дихтль Е., Хершген Х. Практический маркетинг: Учеб. пособие / Пер. с нем.: М.: Высшая шк.: ИНФРА — М, 2001. – 780 с.
12. Економіка підприємств: Посібник / За ред. П.С. Харіва. – Т.: Економічна думка, 2002. - 450 с.
13. Економіка підприємства: Навч. посіб. / А.В. Шегда, Т.М. Литвиненко, М.П.Нахаба та ін.; За ред. А.В. Шегди. - 2-ге вид., стер. - К.: Знання-Прес, 2002.-355 с.
14. Економіка підприємства: Навч. посіб. / О.В. Ареф'єва, В.Г. Сахаєв, О.В. Ареф'єв та ін.— К.: Вид-во Європ. ун-ту, 2003.— 237 с.
15. Економіка підприємства: Підручник/ За заг. ред. С.Ф.Покропивного. - Вид. 2-е, перероб. та доп. - К.: КНЕУ, 2001. - 528 с.
16. Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Д., Вонг В. Основы маркетинга: Пер. с англ. – 2-е европ. изд. – М.: СПб.: К.: Издательский дом „Вильямс”, 2003. – 593 с.
17. Крикавський Є., Чухрай Н. Промисловий маркетинг: Підручник. 2-ге вид. — Львів: Видавництво Національного університету „Львівська політехніка”, 2004. – 594 с.
18. Маркетинг: Підручник /В.Руделіус, О.Азарян, О.Виноградов та ін.: Ред.-упор. О.Сидоренко, П.Редько. — К.:Навч.-метод. центр ”Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні ”, 2005. – 473 с.
19. Мозговой О. М. Товарная политика и планирование товара в международном менеджменте - М.: Экономика, - 2005. - 324 с.
20. Мостенська Т. Л. Маркетинг: Підручник, К: Лібра, 2005. – 345 с.
21. Новікова І.В. Маркетинг сфери послуг: Навчальний посібник. - К.: Вид-во Європ, ун-ту, 2004. - 72 с.
22. Осовська Г. В. Основи менеджменту. – К.: Кондор; 2003. – 553 с.
23. Павленко А.Ф., Войчак А.В. Маркетинг: Підручник. – К.: КНЕУ, 2003. – 377 с.
24. Полторак В.А. Маркетингові дослідження: Навчальний посібник. - 2-е вид., перероб. і доп; - К: ЦНЛ, 2003. - 387 с.
25. Примак Т.О. Економіка підприємства: Навч. посібник. - 2-ге вид., стереотип. -К.: Вікар, 2002. - 176 с.
26. Райс Э., Траут Д. Маркетинговые войны. – СПБ.: Питер, 2000. – 547 с.
27. Старостіна А.О., Черваньов Д.М., Зозульов О.В. Маркетинг: Навч. посібник. – К.: Знання – Прес, 2002. – 317 с.
28. Федонін О. С. Потенціал підприємства: формування та оцінка К. КНЕУ, 2005. – 234 с.
Заказ Заказать Купить «Формування товарної пропозиції в магазині та шляхи її вдосконалення»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Формування товарної пропозиції в магазині «Назва» та шляхи її удосконалення

  • Формування товарної пропозиції в магазині та шляхи її вдосконалення

  • Формування товарного асортименту в магазині та шляхи його удосконалення

  • Управління асортиментом та якістю товарів та послуг

  • Формування асортименту товарів на роздрібних торгових підприємствах

  • Організація торгово-технологічного прпоцесу в супермаркеті

  • Комерційна діяльність фірмового магазину

  • Магазини економ класу: види, особливості, ефективність їх функціонування

  • Технологічний процес в магазині та шляхи його вдосконалення

  • Організація та проведення маркетингового дослідження напрямків вдосконалення асортименту туристичного підприємства (бакалавр)


Cгенерировано за 0.009960 секунд
загрузка...