|
-
Виробництво і витрати
Вступ 3
1. Витрати фірми як альтернативна вартість 5
2. Виробнича функція фірми 7
3. Типи витрат фірми 9
4. Витрати в короткостроковому та довгостроковому періодах 20
Висновки 26
Список використаної літератури 28
Додаток 1. Баланс ВАТ „...” на 31 грудня 2002 р. 30
Додаток 2. Звіт про фінансові результати ВАТ „...” за 2002 рік 33
-
Закономірності впливу масштабів діяльності на економічні показники підприємства в ринкових умовах
Вступ 3
1. Закономірність динаміки загальних і середніх доходів, витрат та прибутків із змінами обсягів виробництва в короткотермінову та довгостроковому економічних періодах 4
1.1. Рівновага фірми в короткостроковому періоді 6
1.2. Рівновага фірми в довгостроковому періоді 15
2. Позитивний ефект масштабу виробництва та поняття природних монополій 22
3. Економічні і бухгалтерські витрати і прибутки 29
4. Правило вибору підприємством обсягу виробництва і цін при стратегіях максимізації прибутку та лімітуючого ціноутворення 34
Висновок 39
Список використаної літератури 41
-
Ринкова рівновага
1. Ринкова рівновага 3
2. Доведіть відмінності попиту у короткостроковому та довгостроковому періодах 7
Використана література 13
-
Функції фірми та їх відображення у стратегії бізнесу
ВСТУП 3
1. Прибуток як мета діяльності фірми 4
2. Теорії витрат виробництва і прибутків 9
2.1. Витрати у короткостроковому періоді. 16
2.2. Витрати у довгостроковому періоді . 22
3. Функціональні стратегії фірми 29
4. Маркетингова стратегія як одна з функціональних стратегій фірми 33
Висновок. 43
Література 46
-
Витрати виробництва та його елементи
Зміст
Вступ 3
1. Сутність капіталу, його різновиди 4
2. Витрати виробництва та його елементи 12
2.1 Витрати виробництва. Собівартість. 12
2.2 Витрати виробництва у короткостроковому та довгостроковому періодах 18
2.3 Прибуток. Рентабельність 22
3. Оцінка виробництва та шляхи зниження витрат виробництва 26
3.1 Шляхи зниження витрат виробництва 26
3.2 Економічна оцінка ефективності правоохоронних заходів на підставі методу "затрати-прибутки" 28
Висновки 39
Література 42
-
Основи ринкових відносин. Концепція: фірма з позиції праця – вартість – ціна – капітал – монополія – олігополія
Вступ 3
Розділ 1. Процес суспільного виробництва, його зміст, фактори та ефективність 6
1.1 Виробництво як процес суспільної праці 6
1.2 Фактори виробництва, їх поєднання та результативність 8
Розділ 2. Фірма в умовах ринкового господарювання 14
2.1 Фактори і методи ринкового ціноутворення 14
2.2 Особливості підприємницької діяльності й функціонування капіталу в різних сферах економіки 18
Розділ 3. Фірма на монополістичних та олігополістичних ринках 21
3.1 Особливості монополістичної конкуренції. Моделі рівноваги монополістичного конкурента 21
3.2 Характерні риси та особливості поведінки фірм в умовах олігополії 27
Висновок 33
Список використаної літератури 36
Основна мета даної роботи полягає у дослідженні особливостей концепції фірми з позиції: праця – вартість – ціна – капітал – монополія – олігополія.
Предметом курсової роботи є економічні відносини, які виникають в процесі функціонування фірми в ринковому середовищі.
Об’єктом курсової роботи є такі поняття як фірма, праця, вартість, ціна, капітал, монополія та олігополія.
Курсова робота складається з трьох розділів, в яких послідовно аналізується поставлена проблема.
-
Тема: Економічний аналіз монополістичної конкуренції
Вступ 3
1. Сутність та ознаки монополістичної конкуренції 4
2. Аналіз формування монопольно конкурентної галузі в країнах з перехідною економікою 9
3. Аналіз поведінки монопольно конкурентної фірми в короткостроковому періоді 11
4. Аналіз поведінки монопольно конкурентної фірми в довгостроковому періоді 15
5. Аналіз економічної ефективності монополістичної конкуренції 18
6. Нецінова конкуренція 21
Висновки 29
Література 30
-
Задача з економіки
В галузі діє 30 фірм, сукупні витрати фірми дорівнюють . Попит становить величину . Що буде відбуватися в довгостроковому періоді?
В довгостроковому періоді ситуація в галузі буде прямувати до рівноваги.
Обчислимо граничні витрати фірми .
Обчислимо середні витрати фірми .
Для довгострокового періоду справедливе твердження min AC, AC=MC.
Знайдемо обсяг продукції, який повинна випускати фірма та який відповідає даній умові.
-
Аналіз ринку корпусних офісних меблів
1. Загальна характеристика учасників ринку офісних меблів 3
2. Ціни на товар 5
3. Види нецінової конкуренції на ринку 5
4. Асортимент товарів 6
5. Особливості ринку 7
6. Аналіз концентрації та монопольного стану ринку 8
7. Бар’єри та стимули входження на ринок 10
8. Стратегія підприємств-учасників ринку в короткостроковому періоді в 10
9. Стратегія підприємств-учасників ринку в довгостроковому періоді 11
10. Умови досягнення стану рівноваги на ринку 11
11. Еластичність ринкового попиту та пропозиції 12
12. Чинники, які створюють умови для змін у монопольній владі та концентрації у довгостроковому та короткостроковому періоді 12
13. Державне регулювання ринку офісних корпусних меблів 13
14. Антимонопольна політика 13
15. Структура ринку офісних корпусних меблів 13
16. Висновок 14
Список використаної літератури 15
-
Кр по менеджменту організацій
Зміст
Попит і пропонування в короткостроковому та довгостроковому періоді: адаптація попиту та пропонування 3
тести 8
1. Цілком можливо, що причиною падіння ціни на продукт є
2. Теорія споживацького вибору вважає, що споживач намагається максимізувати:
3. Перемінні витрати фірми - це
4. Які з наступних тверджень є вірними?
задача 1 9
У таблиці подана функція загальної корисності, яку отримує споживач від використання деякого товару. Визначте граничну корисність кожної одиниці та побудуйте криву попиту на даний товар. Гранична корисність грошей для споживача - 0,2 ютиля на гривню.
Кількість товару Х,од. Загальна корисність, TU, ютил.
1 10
2 19
3 27
4 34
5 40
задача 2 11
На олігопольному ринку оперують дві фірми, які випускають однорідний товар. Обидві фірми володіють рівними частками ринку і установлюють однакові ціни на товар. Нижче наведена інформація про попит на товар і витрати кожної фірми:______________________________
Ціна/грн./ Обсяг попиту /од./ Обсяг випуску /од./ Загальні витрати /грн./
10 5 5 45
9 6 6 47
8 7 7 50
7 8 8 55
6 9 9 65
а/ Яка ціна буде установлена на ринку, якщо припустити, що кожна фірма, визначаючи ціну на свій товар, впевнена, що її конкурент вибере таку ж ціну?
б/ Якщо зберігається дане припущення, то який обсяг випуску вибере кожна фірма?
в/ Чи з'являться на ринку в довгостроковій перспективі нові фірми?
г/ Чи є в кожній з цих двох фірм стимул назначити ціну на свій товар нижче ціни конкурента? Якщо так, який він
список літератури 13
-
Витрати виробництва
1. Поняття та класифікація витрат виробництва.
2. Витрати в короткостроковому періоді.
3. Витрати у довгостроковому періоді.
4. Виробництво двох видів продукції - економія на масштабах.
Cгенерировано за 0.205318 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|