|
-
АНАЛІЗ ФОРМУВАННЯ ДОХОДІВ ПІДПРИЄМСТВ
Зміст
РЕФЕРАТ 3
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ, ЦІЛІ ТА ІНФОРМАЦІЙНА БАЗА АНАЛІЗУ ФОРМУВАННЯ ДОХОДІВ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. ПОРЯДОК ФОРМУВАННЯ ДОХОДІВ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.2. СУТНІСТЬ ТА ЗАДАЧІ АНАЛІЗУ ФОРМУВАННЯ ДОХОДУ ПІДПРИЄМСТВА 10
1.3. ІНФОРМАЦІЙНА БАЗА АНАЛІЗУ ФОРМУВАННЯ ДОХОДІВ ПІДПРИЄМСТВА 11
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА АНАЛІЗУ ФОРМУВАННЯ ДОХОДІВ ПІДПРИЄМСТВА 14
2.1. АНАЛІЗ СКЛАДУ ТА СТРУКТУРИ ДОХОДІВ ПІДПРИЄМСТВА 14
2.2. АНАЛІЗ ДОХОДІВ ВІД ОПЕРАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 17
2.3. АНАЛІЗ ДОХОДІВ ВІД ФІНАНСОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 20
2.4. АНАЛІЗ ДОХОДІВ ВІД ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 24
2.5. АНАЛІЗ ВПЛИВУ ДОХОДІВ НА ФОРМУВАННЯ ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ 25
РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ АНАЛІЗУ ФОРМУВАННЯ ДОХОДІВ ПІДПРИЄМСТВА 29
3.1. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ПІДПРИЄМСТВА 29
3.2. МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД АНАЛІЗУ ПРИБУТКОВОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 34
3.3. ОРГАНІЗАЦІЯ АНАЛІЗУ ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ В УМОВАХ ФУНКЦІОНУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ КОМП’ЮТЕРНИХ СИСТЕМ 36
ВИСНОВКИ 40
ЛІТЕРАТУРА 42
ДОДАТКИ 44
-
Аналіз надходжень та витрат грошових коштів підприємства
ЗМІСТ
ВСТУП......................................................................................................................3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ АНАЛІЗУ ДОХОДІВ І ВИТРАТ
ПІДПРИЄМСТВА................................................................................5
1.1. Склад і структура доходів підприємства........................................5
1.2. Склад і структура витрат підприємства........................................10
1.3. Система аналітичних показників, інформаційна база і основні методи економічного аналізу доходів і витрат підприємства...........................14
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДОХОДІВ І ВИТРАТ ВААТ „РОСИ БУКОВИНИ”.......19
2.1. Аналіз складу і динаміки доходів ВАТ „Роси Буковини”..........19
2.2. Аналіз складу і динаміки витрат підприємства...........................26
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ДОХОДІВ І МІНІМІЗАЦІЇ ВИТРАТ
ПІДПРИЄМСТВА..............................................................................29
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ...............................................................................35
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.............................................................38
-
Облік доходів від реалізації продукції та аналіз ефективності їх формування
Вступ 3 1. Теоретико-методичні основи обліку формування та аналізу використання доходів торгівельного підприємства 5 1.1. Економічна природа та джерела утворення прибутку торгівельного підприємства 5 1.2. Економіко-правова база прибутку підприємства та його розрахунку 16 1.3. Відображення доходів від реалізації в документальному обліку 28 1.4. Організаційно-економічна характеристика базового підприємства 33 2. Облік доходів від реалізації продукції 39 2.1. Порядок формування, первинний облік доходів та витрат підприємства 39 2.2. Розробка системи фінансового та податкового обліку використання прибутку підприємства 46 2.3. Звітність підприємства про фінансові результати 58 3. Методика аналізу формування та використання доходів торгівельного підприємства 65 3.1. Система економічних показників, інформаційна база та методи економічного аналізу формування та використання прибутку підприємства 65 3.2. Аналіз динаміки загального обсягу прибутку та його складових по підприємству 72 3.3. Методика факторного аналізу прибутку 77 3.4. Аналіз рентабельності продукції та беззбитковості підприємства 80 Висновки 89 Список літератури 92 Додатки 94
-
РОЗРОБКА СИСТЕМИ АНАЛІЗУ І ЗОВНІШНЬОГО АУДИТУ ДОХОДІВ ПІДПРИЄМСТВА
ЗМІСТ
ВСТУП.....................................................................................................................4
РОЗДІЛ 1. СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ДОХОДАМИ ПІДПРИЄМСТВА……6
1.1. Розробка і обґрунтування системи показників формування доходів підприємства...........................................................................................................6
1.2. Економіко-правовий аналіз нормативної бази та огляд спеціальної літератури .............................................................................................................11
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ВАТ “ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ХЛІБЗАВОД” ...................................................................17
2.1. Мета, завдання та основні показники фінансово-господарської діяльності підприємства..........................................................................................................17
2.2. Облікова політика...........................................................................................20
РОЗДІЛ 3. ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ І АУДИТ ДОХОДІВ ПІДПРИЄМСТВА.................................................................................................23
3.1. Система аналітичних показників, інформаційна база і основні методи економічного аналізу............................................................................................23
3.2. Розробка та апробація методики аналізу доходів підприємства...............32
3.3. Основні концепції зовнішнього аудиту доходів підприємства..........................................................................................................35
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ...............................................................................40
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ............................................................45
ДОДАТКИ
-
Методика і організація обліку, аудиту та аналізу доходів від операційної діяльності
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ОБЛІКУ, АУДИТУ ТА ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ ДОХОДІВ ВІД ОПЕРАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 1.1. Економічна сутність доходів від операційної діяльності підприємства 7
1.2. Економіко-правовий аналіз та огляд нормативної бази і спеціальної літератури 15
Висновки за розділом 1 33
РОЗДІЛ 2. УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ОБЛІКУ ДОХОДІВ ВІД ОПЕРАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 35
2.1. Організаційні та технологічні особливості базового підприємства та їх вплив на організацію і методологію обліку доходів від операційної діяльності підприємства 35
2.2. Фінансовий та податковий облік доходів від операційної діяльності підприємства 42
2.3. Облік доходів від звичайної діяльності в системі управління підприємством 58
2.4. Відображення доходів у фінансовій звітності 61
2.5. Трансформація вітчизняної практики до міжнародних стандартів 70
2.6. Організація обліку доходів підприємства на основі інформаційних технологій 81
Висновки за розділом 2 89
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА СИСТЕМИ ЗОВНІШНЬОГО АУДИТУ І АНАЛІЗУ ДОХОДІВ ВІД ОПЕРАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 92
3.1. Система аналітичних показників, інформаційна база та основні методологічні прийоми аналізу 92
3.2. Методика аналізу доходів від операційної діяльності підприємства 99
3.3 Методика зовнішнього аудиту доходів підприємства 107
Висновки за розділом 3 121
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 124
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 130
ДОДАТКИ 135
-
Облік і аналіз доходів і фінансових результатів
Вступ...............................................................................................................................3
Розділ 1. Інструктивне і методичне забезпечення обліку і аналізу
доходів і фінансових результатів.................................................................6
1.1. Інструктивне забезпечення обліку доходів..................................................6
1.2. Завдання обліку і аналізу доходів і фінансових результатів......................8
Розділ 2. Облік доходів і фінансових результатів ЗАТ Ужгородська
швейна фабрика ..........................................................................................14
2.1. Визначення доходів за П(С)БО 15...............................................................14
2.2. Облік доходів від операційної діяльності...................................................25
2.3. Облік фінансових результатів......................................................................41
Розділ 3. Аналіз доходів і фінансових результатів...................................................53
3.1. Методи аналізу доходів і фінансових результатів.....................................53
3.2. Аналіз доходів і фінансових результатів....................................................59
Висновки.......................................................................................................................76
Список використаної літератури................................................................................78
Додатки..........................................................................................................................81
-
Доходи підприємства від фінансової діяльності
Вступ 3
1. Теоретичні аспекти визначення доходів підприємств від фінансової діяльності 6
1.1. Доходи від фінансової діяльності: поняття та сутність 6
1.2. Основні підходи до класифікації доходів 7
2. Економічний аналіз доходів підприємства від фінансової діяльності 13
2.1. Методологічні засади аналізу доходів підприємства 13
2.2. Аналіз основних показників формування доходів 18
2.3. Аналіз фінансового стану підприємства 20
3. Шляхи підвищення рівня доходів від фінансової діяльності 24
Висновки 29
Список використаної літератури 32
Додатки 34
-
Організація і ведення бухгалтерського обліку в ТОВ „Сократ”
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ І. Теоретичні основи обліку доходів підприємств
1.1. Доходи підприємства: політекономічний аспект
1.2. Класифікація доходів в бухгалтерському обліку
1.3. Основні джерела збільшення доходів підприємства
1.4. Погляди вчених на проблеми бухгалтерського обліку та аналізу доходів підприємства
РОЗДІЛ ІІ. Організація і ведення бухгалтерського обліку в ТОВ „Сократ”
2.1. Особливості галузі та місце в ній ТОВ „Сократ”
2.2. Документальне оформлення операцій з доходами підприємства
2.3. Особливості бухгалтерського відображення доходів
2.4. Бухгалтерський облік та аналіз доходів для потреб управління підприємством
2.5. Особливості відображення доходів в звітності підприємства
2.6. Актуальні проблеми бухгалтерського відображення операцій з доходами
РОЗДІЛ ІІІ. Особливості аналізу операцій, пов”язаних з доходами
3.1. Значення, завдання, та етапи здійснення аналізу на підприємстві
3.2. Аналіз структури та динаміки доходів підприємства
3.3. Особливості проведення контролю за отриманням доходу
3.4. Вдосконалення економічної політики формування доходів на підприємстві
РОЗДІЛ IV. Особливості охорони праці в ТОВ „Сократ”
4.1. Загальні положення охорони праці
4.2. Особливості охорони праці в ТОВ „Сократ”
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
-
Оцінка резервів підвищення доходів туристичного підприємства (на прикладі туристичного підприємства Либідь-Київ)
Вступ 2
Розділ 1. Теоретичні засади формування доходів підприємства 3
1.1. Джерела формування доходів підприємства 3
1.2. Фактори, що впливають на динаміку доходів та методи їх кількісної оцінки 12
Розділ 2. Аналіз доходів туристичного підприємства Либідь-Київ 17
2.1. Аналіз джерел формування доходів та факторів їх зростання 17
2.2. Загальна характеристика підприємства за 2006 рік. Основні показники діяльності 27
2.3. Аналіз факторів зростання доходів 30
Розділ 3. Пропозиції щодо резервів підвищення доходів туристичного підприємства 32
Висновки та пропозиції 42
Список використаної літератури та джерел 45
Додатки 47
-
Оцінка резервів підвищення доходів туристичного підприємства (на прикладі туристичного підприємства Либідь-Київ)
Вступ 2 Розділ 1. Теоретичні засади формування доходів підприємства 3 1.1. Джерела формування доходів підприємства 3 1.2. Фактори, що впливають на динаміку доходів та методи їх кількісної оцінки 12 Розділ 2. Аналіз доходів туристичного підприємства Либідь-Київ 17 2.1. Аналіз джерел формування доходів та факторів їх зростання 17 2.2. Загальна характеристика підприємства за 2006 рік. Основні показники діяльності 27 2.3. Аналіз факторів зростання доходів 30 Розділ 3. Пропозиції щодо резервів підвищення доходів туристичного підприємства 32 Висновки та пропозиції 42 Список використаної літератури та джерел 45 Додатки 47
Cгенерировано за 0.069450 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|