-
Особливості функціонування засобів розміщення в сучасній туристичній індустрії
Вступ....................................................................................................................3
Розділ 1. Поняття та розвиток засобів розміщення в сучасній
туристичної індустрії.........................................................................6
1.1. Поняття засобів розміщення туристів та їх класифікація..................6
1.2. Сучасний стан розвитку засобів розміщення в туристичній
індустрії України..................................................................................13
Розділ 2. Функціонування готельного комплексу
Славутич-Закарпаття .....................................................................19
2.1. Загальна характеристика та місце розташування Комплексу..........19
2.2. Дослідження номерного фонду: конкурентні переваги....................20
2.3. Характеристика спектру послуг Комплексу......................................22
Розділ 3. Проблеми та перспективи розвитку засобів розміщення
в сучасній туристичній індустрії України......................................25
3.1. Проблеми та песпективи готельного бізнесу в Україні....................25
3.2. Перспективи розвитку індивідуальних засобів розміщення
туристів в сільському екотуризмі........................................................31
Висновки............................................................................................................35
Список використаної літератури.....................................................................38
-
ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ЗАСОБІВ РОЗМІЩЕННЯ В СУЧАСНІЙ ТУРИСТИЧНІЙ ІНДУСТРІЇ
ВСТУП
Вступ....................................................................................................................3
Розділ 1. Поняття та розвиток засобів розміщення в сучасній
туристичної індустрії.........................................................................6
1.1. Поняття засобів розміщення туристів та їх класифікація..................6
1.2. Сучасний стан розвитку засобів розміщення в туристичній
індустрії України..................................................................................13
Розділ 2. Функціонування готельного комплексу
„Славутич-Закарпаття”.....................................................................19
2.1. Загальна характеристика та місце розташування Комплексу..........19
2.2. Дослідження номерного фонду: конкурентні переваги....................20
2.3. Характеристика спектру послуг Комплексу......................................22
Розділ 3. Проблеми та перспективи розвитку засобів розміщення
в сучасній туристичній індустрії України......................................25
3.1. Проблеми та песпективи готельного бізнесу в Україні....................25
3.2. Перспективи розвитку індивідуальних засобів розміщення
туристів в сільському екотуризмі........................................................31
Висновки............................................................................................................35
Список використаної літератури.....................................................................38
-
Особливості функціонування засобів розміщення в сучасній індустрії туризму
ВСТУП 3
Розділ 1. Загальна характеристика засобів розміщення в індустрії туризму 5
1.1. Визначення засобів розміщення туристів 5
1.2. Сучасний стан розвитку засобів розміщення в туристичній індустрії України 8
1.3. Розвиток засобів розміщення в Києві 13
Розділ 2. Функціонування туристичної бази "Воєводіно" 19
2.1. Дослідження номерного фонду та цінової політики туристичної бази "Воєводіно" 19
2.2. Характеристика спектру послуг туристичної бази 23
Розділ 3. Перспективи розвитку засобів розміщення в туристичній індустрії України 29
3.1. Проблеми функціонування засобів розміщення в Україні 29
3.2. Перспективи розвитку засобів розміщення в Україні 31
ВИСНОВКИ 34
Список використаної літератури 36
-
ПОСЛУГИ ЗАСОБІВ РОЗМІЩЕННЯ В ТУРИСТИЧНІЙ ІНДУСТРІЇ
вступ 3
Розділ 1. Поняття та загальна характеристика послуг засобів розміщення в туристичній індустрії 5
1.1. Поняття засобів розміщення туристів та їх класифікація 5
1.2. Особливості надання послуг засобами розміщення 12
1.3. Основні та додаткові послуги засобів розміщення 15
Розділ 2. Послуги готелю "Стартур" 19
2.1. Загальна характеристика готелю "Стартур" та його служб 19
2.2. Процес обслуговування та функції служби прийому та розміщення 23
2.3. Послуги харчування в готелі "Стартур" 25
Розділ 3. Перспективи удосконалення послуг засобів розміщення в туристичній індустрії 27
3.1. Перспективи запровадження нових послуг в готелі "Стартур" 27
3.2. Покращення надання послуг у засобах розміщення 28
ВИСНОВКИ 32
Список використаної літератури 34
ДОДАТКИ 36
-
ВДОСКОНАЛЕННЯ НОМЕРНОГО ФОНДУ ПІДПРИЄМСТВА ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
вступ 3
Розділ 1. Характеристика та класифікація готельного господарства 6
1.1. Поняття засобів розміщення та їх класифікація (зарубіжний досвід) 6
1.2. Класифікація готелів на категорії в Україні 12
Розділ 2. Вдосконалення номерного фонду підприємства готельного господарства "Плай" 19
2.1. Загальна характеристика готелю "Плай" 19
2.2. Характеристика номерного фонду 20
2.3. Заходи щодо удосконалення номерного фонду готелю "Плай" 23
Розділ 3. Проблеми та перспективи розвитку засобів розміщення в сучасній туристичній індустрії України 26
3.1. Проблеми та перспективи готельного бізнесу в Україні 26
3.2. Перспективи розвитку засобів розміщення в Україні 28
ВИСНОВКИ 32
Список використаної літератури 35
ДОДАТКИ 37
-
Виробнича інфраструктура підприємства готельного господарства
вступ 3
Розділ 1. Характеристика готельного господарства 6
1.1. Поняття засобів розміщення та їх виробничої інфраструктури 6
1.2. Класифікація готелів на категорії в Україні 16
1.3. Характеристика готельних послуг по обслуговуванню туристів 22
Розділ 2. Функціонування туристичної бази "Воєводіно" 28
2.1. Дослідження номерного фонду та цінової політики туристичної бази "Воєводіно" 28
2.2. Характеристика спектру послуг туристичної бази 32
Розділ 3. Перспективи розвитку засобів розміщення в туристичній індустрії України 38
ВИСНОВКИ 43
Список використаної літератури 45
-
Класифікація засобів розміщення туристів
ВСТУП 3
1. Класифікація засобів розміщення в туристичній індустрії 4
2. Класифікація готелів 7
ВИСНОВОК 12
використана література 13
-
ВЗАЄМОДІЯ ПІДПРИЄМСТВ ТУРИСТИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ З ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННИМ БІЗНЕСОМ
Вступ 3
Розділ 1. Роль та значення готельно-ресторанного бізнесу в туристичній інфраструктурі 6
1.1. Місце готельно-ресторанного бізнесу в туристичній інфраструктурі 6
1.2. Сутність та значення ресторанного бізнесу для розвитку туризму 11
1.3. Сучасний стан розвитку готельно-ресторанного бізнесу в Україні на сучасному етапі 15
Розділ 2. Аналіз взаємодії туристичних фірм із готельно-ресторанним комплексом "Карпатська зірка" 20
2.1. Загальна характеристика готельно-ресторанного комплексу "Карпатська зірка" 20
2.2. Порядок бронювання номерів (місць), укладання договору на готельне обслуговування та оплати послуг 22
2.3. Порядок надання послуг в готельно-ресторанному комплексі "Карпатська зірка" клієнтам туристичних фірм 25
2.4. Взаєморозрахунки із туристичними фірмами та відповідальність сторін 28
Розділ 3. Перспективи удосконалення розвитку взаємодії підприємств туристичної інфраструктури з готельно-ресторанним бізнесом
30
ВИСНОВКИ 33
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36
-
ВЗАЄМОДІЯ ПІДПРИЄМСТВ ТУРИСТИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ З ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННИМ БІЗНЕСОМ
Вступ 3
Розділ 1. Роль та значення готельно-ресторанного бізнесу в туристичній інфраструктурі 6
1.1. Місце готельно-ресторанного бізнесу в туристичній інфраструктурі 6
1.2. Сутність та значення ресторанного бізнесу для розвитку туризму 11
1.3. Сучасний стан розвитку готельно-ресторанного бізнесу в Україні на сучасному етапі 15
Розділ 2. Аналіз взаємодії туристичних фірм із готельно-ресторанним комплексом "Карпатська зірка" 20
2.1. Загальна характеристика готельно-ресторанного комплексу "Карпатська зірка" 20
2.2. Порядок бронювання номерів (місць), укладання договору на готельне обслуговування та оплати послуг 22
2.3. Порядок надання послуг в готельно-ресторанному комплексі "Карпатська зірка" клієнтам туристичних фірм 25
2.4. Взаєморозрахунки із туристичними фірмами та відповідальність сторін 28
Розділ 3. Перспективи удосконалення розвитку взаємодії підприємств туристичної інфраструктури з готельно-ресторанним
бізнесом 30
ВИСНОВКИ 33
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36
-
Світовий ринок ЗМІ
ЗМІСТ:
Вступ ……………………………………………………………………….3
Розділ І. Загальні аспекти функціонування засобів масової комунікації
1.1. Сутність, характерні риси та функції засобів масової інформації …………………………………………………………………………4
1.2. Умови функціонування засобів масової інформації в Україні та світі ……………………………………………………………………………….6
Розділ ІІ. Аналіз функціонування вітчизняних ЗМІ
2.1. Державна інформаційна політика України ……………………..19
2.2. Сучасний стан та тенденції розвитку ЗМІ в Україні ………………………………………………………………………………….…23
Розділ ІІІ. Особливості світового ринку ЗМІ та перспективи інтеграції України до світової мережі ЗМІ
3.1. Особливості функціонування окремих ЗМІ в закордонних країнах ……………………………………………………………………..……29
3.2. Аналіз можливостей інтеграції українських ЗМІ до світової мережі ЗМІ ………………………………………………………………..........34
Висновок ………………………………………………………………..37
Список використаних джерел…………………………………...……38