Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Психологічні вивчення аномалій особистості у дітей та підлітків з ознаками затримки психічного розвитку» (ID:18827)

| Размер: 298 кб. | Объем: 125 стр. | Стоимость: 200 грн. | Добавлена: 27.07.2007 | Код продавца: 3 |
СодержаниеВступ 2 І. Психологічні аномалії особистості та їх вираженість у дітей та підлітків 4 1.1 Аномалії особистості та їх дослідження в психології 4 1.2 Проблема аномалій особистості у віковій психології 17 ІІ. Основи психологічного вивчення аномалій особистості у дітей дошкільного і молдшого шкільного віку з ознаками ЗПР 44 2.1 Діагностичні методики 44 2.2 Затримка психічного розвитку та її прояви у дитячому віці 53 2.3 Дослідження та вивчення особистісних аномалій у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку з ознаками ЗПР в спеціальній психології 64 2.4 Психологічне дослідження аномалій мовленевої компетентності у дітей молодшого шкільного віку з ознаками ЗПР 103 2.4.1 Актуальність, мета, завдання дослідження 103 2.4.2 Методи дослідження 105 2.4.3 Результати дослідження 107 2.4.4 Висновки дослідження 110 Висновки 113 Додатки 115 Список використаної літератури 123 Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература Список використаної літератури 1. Агавелян O.K. Социально-перцептивные особенности детей с нарушениями развития. - Челябинск: ЧНМУ, 1999. 2. Айзенберг Б.И., Кузнецова Л. В. Психокоррекционная работа с детьми, имеющими нарушения психического развития: Психотерапия в дефектологии. - М.: Наука, 1992. 3. Быкова Е.В. Основы психологической работы с детьми, имеющими задержку психического развития // Психологу на заметку. - 2002. - №4. - С. 37-44. 4. Власова Т.А., Лебединская К.С. Актуальные проблемы клиническогоизучения задержки психического развития у детей // Дефектология. - 1975. - №6. - С. 8-17. 5. Выготский Л.С. Собр. соч.: В 6 т. - М.: Наука, 1983. 6. Выготский Л.С. Дети группы риска как объекты социальной охраны и социальной профилактики: Социальная профилактика отклоняющегося поведения несовершеннолетних как комплекс охранно-защитных мер - М.: Наука и Жизнь, 1993. 7. Голодун О.Г. Задержка психического развития: история, подходы, проблемы // Медицинская психология. - 2001. - Специальный выпуск №2. - С. 8-19. 8. Дети с задержкой психического развития / Под ред. Т.А.Власовой, В.И.Лубовского, Н.А.Цыпиной. - М.: Наука, 1984. 9. Дмитриева Е.Е. Об особенностях общения со взрослым шестилетних детей с ЗПР // Дефектология. - 1988. - № 1. - С. 11-15. 10. Елинская Л.К. Исследования ЗПР в трудах советских и российских психологов. // Вестник специальной психологии. - 2004. - №7. - С. 31-38. 11. Забранная С.Ж. Психолого-педагогическая диагностика умственного развития детей. - М.: Альта, 1993. 12. Козубовська І., Смук О. Психокорекційна робота з дітьми з затримками в психічному розвитку.- Ужгород: УНМУ, 2003. 13. Компенсирующее обучение в России: Действующие нормативные документы и учебно-методические материалы. - М.: МНМИ, 1997. 14. Колодич О.Б. Проблеми формування мовленнєвих умінь у молодших школярів із нормальним психофізичним розвитком та у їхніх однолітків із затримкою психічного розвитку // Дидактичні та соціально-психологічні аспекти корекційної роботи у спеціальній школі: Наук.-метод. зб.: Вип. 5 / За ред. В.І.Бондаря, В.В.Засенка. – К.: Наук. світ, 2004. – С. 231-234. 15. Корсакова Н.К., Микадзе Ю.В., Балашова Е.Ю. Неуспевающие дети: нейропсихологическая диагностика трудностей в обучении младших школьников. - М.: РПА, 1997.- 124 с. 16. Кулагина И.Ю., Пускаева Т.Д. Познавательная Деятельность и ее детерминанты при ЗПР // Дефектология. - 1989. - № 1. - С. 29-33. 17. Кучма В.Р., Платонова Л. Г. Дефицит внимания с гиперактивностью у детей России. - М.: Альма-Матер, 1997. 18. Манелис Н.Г. Формирование высших психических функций у детей сзадержанным вариантом отклоняющегося развития. Нейропсихологический анализ // Школа здоровья. - 2001. - №2. - С. 27-32. 19. Марковская И.Ф. Задержка психического развития (клинико-нейропсихологическая диагностика). - М.: Коменс-центр, 1993. - 198 с. 20. Лазоренко Т.Н. Структурные компоненты психологической адаптации 6-8 летних детей с ЗПР к обучению // Наука і освіта. - 2001. - С. 64-67. 21. Лубовский В.И. Развитие словесной регуляции действий у детей (в норме и патологии). - М.: Мысль, 1978. 22. Лубовский В.И. Общие и специальные закономерности развития психики аномальных детей // Дефектология. - 1971. - № 6. - С. 4-6. 23. Обучение и воспитание детей группы риска: Хрестоматия / Сост. В.М.Астапов, Ю.В. Микадзе. - М.: Владос, 1996. 24. Основы специальной психологии / Под. ред. В.И. Калиновской. - С.-Пб.: Нева, 2003. 25. Переслени Л.И. Психодиагностический комплекс методик для определения уровня развития познавательной деятельности младших школьников. - М.: Олис, 1996. 26. Переслени Л.И., Слободяник Н.П. Опыт использования теста Г. Витцлака при обследовании детей, поступающих в школу // Детский практический психолог. - 1996. - № 1,2. - С. 17-20. 27. Петрова В.Г., Белякова И. В. Кто они, дети с отклонениями в развитии? - М.: Психея, 1998. 28. Принципы отбора детей во вспомогательные школы / Под ред. Г.М.Дульнева и А.Р. Лурия. - М.: Наука, 1973. 29. Рубинштейн С.Я. Психология умственно отсталого школьника. - М.: Возростная психология, 1986. 30. Слепович Е.С. Игровая деятельность дошкольников с задержкой психического развития. - М.: Семья и школа, 1990. 31. Тржесоглава 3. Легкая дисфункция мозга в детском возрасте. - М.: Мысль, 1986. 32. Ульенкова У.В. Шестилетние дети с задержкой психического развития. - М.: Возростная психология, 1990.
Дополнительная информация2402
Заказ Заказать Купить «Психологічні вивчення аномалій особистості у дітей та підлітків з ознаками затримки психічного розвитку»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Затримка психічного розвитку
  • Розвиток мови розумово відсталих дітей
  • Розвиток зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку з затримкою психічного розвитку та ІІІ рівнем загального недорозвитку мовлення в умовах дитячого будинку “Малятко”
  • Психологічні аспекти розвитку мовлення у дошкільників
  • Психологічні відмінності між хлопчиками та дівчатками у підлітковому віці
  • Психологічні відмінності між хлопчиками та дівчатками у підлітковому віці
  • Психологічне формування особистості в підлітковому віці
  • Затримка психічного розвитку у дітей: поняття причини, типологія
  • Зміст корекційно-педагогічної роботи в закладах для дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку
  • Поведінкові прояви підлітків у масових шкільних заходах
Cгенерировано за 0.160478 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...