Вступ 3
Розділ І Теоретичні аспекти досліджуваної теми 6
Розділ II Характеристика досліджуваного підприємства 18
Розділ III Аналіз роботи досліджуваного підприємства з наданнядодатковихпослуг 23
Розділ IV. Резерви вдосконалення роботи на ГК «__» 35
Висновки і пропозиції 39
Список використаної літератури 44
Метою роботи є розробка економічного механізму ефективного наданнядодатковихпослугпідприємствами харчування в системі готельно-туристичних комплексів.
Реалізація поставленої мети обумовила необхідність вирішення в роботі наступних задач:
- визначення місця сфери послуг в економіці України на сучасному етапі та тенденцій її розвитку;
- оцінку ролі ресторанногогосподарства в інфраструктурі туризму та визначення перешкод його розвитку;
- визначення сучасних тенденцій розвитку додатковихпослугресторанногогосподарства;
- аналіз додатковихпослугресторанногогосподарства ГК «___»;
- визначення напрямів вдосконалення додатковихпослугресторанногогосподарства ГК «___».
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи наданнядодатковихпослуг ресторану 5
1.1. Значення ресторанногогосподарства у сучасних умовах 5
1.2. Розвиток послуг кейтерингу у ресторанному бізнесі 8
Розділ 2. Аналіз організації наданняпослуг кейтерингу ресторану "Ужгород" 14
2.1. Характеристика місця, де здійснюється організація наданняпослуг з кейтерингу, контингенту споживачів, особливостей його
попиту 14
2.2. Аналіз складу, стану та ефективності використання сировинних, продовольчих та трудових ресурсів при наданні послуг з
кейтерингу 21
2.3. Аналіз логічного виконання та ефективності підготовчо-заключної роботи 25
2.4. Дослідження ефективності процесів наданняпослуг кейтерингу 28
Розділ 3. Розробка шляхів подолання недоліків та підвищення якості надання споживачам додаткових ресторанних послуг 30
Висновки 33
Список використаної літератури 36
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи наданнядодатковихпослуг ресторану 5
1.1. Значення ресторанногогосподарства у сучасних умовах 5
1.2. Розвиток послуг кейтерингу у ресторанному бізнесі 8
Розділ 2. Аналіз організації наданняпослуг кейтерингу ресторану "Ужгород" 14
2.1. Характеристика місця, де здійснюється організація наданняпослуг з кейтерингу, контингенту споживачів, особливостей його
попиту 14
2.2. Аналіз складу, стану та ефективності використання сировинних, продовольчих та трудових ресурсів при наданні послуг з
кейтерингу 21
2.3. Аналіз логічного виконання та ефективності підготовчо-заключної роботи 25
2.4. Дослідження ефективності процесів наданняпослуг кейтерингу 28
Розділ 3. Розробка шляхів подолання недоліків та підвищення якості надання споживачам додаткових ресторанних послуг 30
Висновки 33
Список використаної літератури 36
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕХНОЛОГІЯ НАДАННЯ ТА УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ 6
1.1. Порядок надання готельних послуг та сертифікація їх якості в Україні 6
1.2. Основні поняття та визначення якості в сфері готельних послуг 20
1.3. Cтан розвитку туризму та готельного господартсва м. Києва та управління якістю готельних послуг 26
1.4. Використання інноваційних технологій в готельній сфері. 37
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ УПРАВЛІННЯ ТЕХНОЛОГІЧНИМИ ПРОЦЕСАМИ НАДАННЯ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ НА ПРИКЛАДІ ЗАТ «Назва» 43
2.1. Організаційна характеристика та фінансовий аналіз діяльності ЗАТ «Назва» 43
2.2. Характеристика основних і додатковихпослуг готелю 61
2.3. Аналіз технологіїнаданняпослуг в готелі 76
РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ НАДАННЯ ПОСЛУГ У ЗАТ «Назва» 89
3.1. Удосконалення технологічної структури управління якістю послуг в готелі ЗАТ «Назва» 89
3.2. Використання новітніх технологій надання готельних послуг у роботі готелю «Назва» 99
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 114
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 118
ДОДАТКИ 125
Вступ 3
Розділ І. Загальні засади організації та сучасний готельно-ресторанного бізнесу в Україні 5
Розділ ІІ. Загальна характеристика готельно-ресторанного комплексу „Турист” 12
2.1. Загальна характеристика підприємства ГК „Турист” 12
2.2. Аналіз технологіїнадання готельних послуг 14
Розділ ІІІ. Характеристика закладів ресторанногогосподарства готельного комплексу „Турист” 18
3.1. Місце закладів ресторанногогосподарства та характеристика контингенту готельного комплексу 18
3.2. Характеристика торгових приміщень і обладнання 20
3.3. Методи та види обслуговування туристів в ресторані 27
Розділ IV. Резерви вдосконалення роботи ГК „Турист” 33
Висновки 36
Список використаної літератури 39
Додатки 41-45
Метою роботи є дослідження особливостей обслуговування в готельно-ресторанних комплексах
Вступ 3
І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «КР Сервіс» 5
1.1. Загальна характеристика туристського підприємства 5
1.2. Основні напрямки діяльності туристичного підприємства 7
1.3. Аналіз технологічних процесів в діяльності туристичного підприємства при організації нового туру 10
II. Аналіз технології гостинності на прикладі готелю «Київ» 20
2.1. Загальна характеристика підприємства 20
2.2.Аналіз технології готельних послуг 24
2.3.Визначення ріння готельних послуг 27
III. Аналіз технології ресторанних послуг на прикладі ресторану «Київ» 32
3.1. Загальна характеристика підприємства 32
3.2. Аналіз технологіїнадання ресторанних послуг 34
3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 51
Висновки 53
Перелік використаної літератури 55
Додатки 57-63 (заповлені додатки)
Предметом дослідження виступають туристичне підприємство «КР Сервіс», готель «Київ», та ресторан «Київ».
Мета роботи полягає в аналізі технологіїнадання туристичних послуг
Вступ 3
І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «...» 5
1.1. Загальна характеристика туристського підприємства 5
1.2. Основні напрямки діяльності туристичного підприємства 8
1.3. Аналіз технологічних процесів в діяльності туристичного підприємства при організації нового туру 11
II. Аналіз технології гостинності на прикладі готелю «...» 23
2.1. Загальна характеристика підприємства 23
2.2.Аналіз технології готельних послуг 28
2.3.Визначення ріння готельних послуг 31
III. Аналіз технології ресторанних послуг на прикладі ресторану «...» 36
3.1. Загальна характеристика підприємства 36
3.2. Аналіз технологіїнадання ресторанних послуг 37
3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 52
Висновки 55
Перелік використаної літератури 57
Додатки 59
Вступ 3
І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «Лад-Тур» 5
1.1. Загальна характеристика туристського підприємства «Лад-Тур» 5
1.2. Основні напрямки діяльності туристського підприємства: 7
1.3. Аналіз технологічних процесів діяльності туристського підприємства при організації нового тур маршруту 8
II. Аналіз технологій надання готельних послуг на прикладі готелю «Дніпро» 21
2.1. Загальна характеристика підприємства «Дніпро» 21
2.2. Аналіз технологіїнадання готельних послуг 27
2.3. Визначення рівня готельних послуг 31
III. Аналіз технологій надання ресторанних послуг на прикладі ресторану «Дніпро» 35
3.1. Загальна характеристика підприємства «Дніпро» 35
3.2. Аналіз технологій надання ресторанних послуг 37
3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 46
Висновки 51
Перелік використаної літератури 53
Предметом дослідження виступають туристичне підприємство «Лад-Тур», готель «Дніпро», ресторан «Дніпро».
Мета роботи полягає в аналізі технологіїнадання туристичних послуг.
При написанні роботи були використані статистичні матеріали, статті з періодичних видань, підручники, збірники.
Структурно робота складається зі вступу, трьох основних розділів, висновку, списку використаних джерел та додатків.
ВСТУП 2
1. Основи організації обслуговування ресторанногогосподарства 4
1.1. Сутність та економічне значенняресторанногогосподарства 4
1.2. Характеристика основних типів підприємств громадського харчування 6
1.3. Стандарти обслуговування ресторанногогосподарства 9
2. Організація обслуговування в ресторані 12
« » 12
2.1. Загальні відомості про підприємство 12
2.2. Концепція обслуговування ресторанів « » 14
3. Перспективи розвитку якості обслуговування ресторанногогосподарства України 16
3.1 Сучасний стан українського ринку ресторанних послуг 16
3.2. Mystery Shopping як система підтримки якості обслуговування 19
3.3. Схема запровадження системи сервіс-менеджменту у ресторані « » 23
3.4. Розробка програми стандартизації обслуговування ресторанів « » 28
ВИСНОВКИ 31
ЛІТЕРАТУРА 32
Додаток 1 33
Вступ 3
І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «Акр-тур» 5
1.1.Базова характеристика туристського підприємства 5
1.2. Структура управління туристським підприємством 6
1.3. Основні напрямки діяльності туристичного підприємства 7
1.4. Аналіз технологічних процесів в діяльності туристичного підприємства 10
1.5. Технологія формування нового туристського маршруту 14
II. Аналіз технології гостинності на прикладі готелю «Мир» 21
2.1. Загальна характеристика підприємства 21
2.2.Аналіз технології готельних послуг 24
2.3.Визначення ріння готельних послуг 30
III. Аналіз технології ресторанних послуг на прикладі ресторану «Мир-шоу» 35
3.1. Загальна характеристика підприємства 35
3.2. Технологія надання ресторанних послуг 36
3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 53
Висновки 56
Перелік використаної літератури 58
Додатки 60
Cгенерировано за 0.190991 секунд
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.