-
ВИБІРКА В СОЦІОЛОГІЧНОМУ ДОСЛІДЖЕННІ
Вступ 3
Розділ 1. Місце соціологічних досліджень в соціології 7
1.1. Поняття та значення соцілогічних досліджень 7
1.2. Загальна характеристика методів соціологічних досліджень 22
Розділ 2. Поняття та особливості розробки програми вибірки соціологічного дослідження 32
2.1. Поняття програми соціологічного дослідження та її структурні компоненти 32
2.2. Функції програми соціологічного дослідження 40
2.3. Особливості програм у різних видах соціологічних досліджень 46
2.4. Визначення мети і завдань соціологічного дослідження 49
Розділ 3. Вибірка у соціологічних дослідженнях 54
ВИСНОВКИ 65
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 68
-
ОРГАНІЗАЦІЯ СОЦІОЛОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ
ВСТУП 3
Розділ 1. Поняття та місце соціологічних досліджень в соціології 8
1.1. Соціологічні дослідження і суспільна практика 8
1.2. Явищний та соціальний рівні аналізу соціуму. Види соціологічних досліджень 12
Розділ 2. Поняття та особливості розробки програми соціологічного дослідження 16
2.1. Поняття програми соціологічного дослідження та її структурні компоненти 16
2.2. Функції програми соціологічного дослідження 22
2.3. Особливості програм у різних видах соціологічних досліджень 24
2.4. Визначення мети і завдань соціологічного дослідження 26
Розділ 3. Основні методи соціологічних досліджень 28
3.1. Поняття та загальна характеристика методів соціальних досліджень 29
3.2. Вибірка у соціологічних дослідження 33
3.3. Аналіз документів як метод соціологічного дослідження 36
3.4. Метод спостереження у соціології 40
3.5. Експеримент у соціологічному дослідженні 46
3.6. Соціологічне опитування 52
3.7. Метод інтерв'ю 54
3.8. Метод експертних оцінок 57
ВИСНОВКИ 60
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 64
-
Класифікація соціологічних досліджень
Вступ 3
1. Сутність соціального дослідження 4
2. Методологія та техніка соціологічного дослідження 5
3. Класифікація соціологічних досліджень 7
4. Етапи організації соціологічних досліджень 12
Висновок 16
Список використаної літератури 17
-
СОЦІАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ СОЦІАЛЬНОГО ПІЗНАННЯ
ВСТУП 3
Розділ 1. Поняття та місце соціологічних досліджень в соціології 8
1.1. Соціологічні дослідження і суспільна практика 8
1.2. Явищний та соціальний рівні аналізу соціуму. Види соціологічних досліджень 16
1.3. Поняття та загальна характеристика методів соціальних досліджень 24
Розділ 2. Програма соціологічного дослідження 33
2.1. Поняття програми соціологічного дослідження 33
2.2. Функції програми соціологічного дослідження 38
2.3. Визначення мети і завдань соціологічного дослідження 44
Розділ 3. Проведення соціального дослідження 50
3.1. Методичні основи дослідження відношення молоді до наркотиків 50
3.2. Результати дослідження та інтерпретація результатів 53
ВИСНОВКИ 55
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 60
-
Вибірка та її типи. Методи соціологічних досліджень
Вступ 3
1. Соціологічне дослідження і його види 5
1.1 Типологія соціологічних досліджень 5
1.2 Сутнісна класифікація соціологічних досліджень 9
2. Метод вибіркових спостережень 11
2.1 Вибіркове дослідження 11
2.2 Види відбору при вибірковому спостереженні 13
2.3 Помилки вибіркового відбору 19
2.4 Об'єм вибірки 34
2.5 Мала вибірка 38
Висновки 40
Список літератури 42
Додаток 1 44
-
Маркетингові дослідження цінової стратегії підприємства
Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічне обґрунтування проведення маркетингових досліджень 5 1.1. Сутність, значення та система показників маркетингових досліджень цінової стратегії промислового підприємства 5 1.2. Особливості збору інформації та формування бази даних в процесі проведення маркетингових досліджень 7 1.3. Обробка інформації та прийняття рішень за результатами проведених маркетингових досліджень з приводу цінової стратегії 12 Розділ 2. Організація проведення маркетингових досліджень для розробки та обґрунтування цінової стратегії ЗАТ «Чернігівський пивзавод «Десна» 15 2.1. Організація проведення маркетингових досліджень цінової стратегії ЗАТ «Десна», формування системи показників. 15 2.2. Діагностика сприятливості маркетингового середовища ЗАТ «Десна». 22 2.3. Розробка стратегії ціноутворення ЗАТ «Десна» на основі формування системи знижок та спеціальних пропозицій. 27 Висновки 34 Перелік літератури 36 Додаток А. 37 Додаток Б 38
-
СПОСТЕРЕЖЕННЯ У СОЦІОЛОГІЇ
ВСТУП 3
Розділ 1. Поняття соціологічних досліджень в науці соціології 6
1.1. Визначення практичної цінності соціологічних досліджень 6
1.2. Особливості розробки програми соціологічного дослідження 18
Розділ 2. Спостереження як метод збору наукової інформації 32
2.1. Поняття спостереження як методу наукових досліджень 32
2.2. Соціологічне спостереження 36
Розділ 3. Межі застосування методу спостереження в соціології 48
3.1. Переваги і недоліки методу спостереження 48
3.2. Області застосування соціологічного спостереження 50
ВИСНОВКИ 57
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 62
-
Аналіз проведення маркетингових досліджень споживачів
Зміст
Вступ 3
Розділ 1 Планування та проведення маркетингових досліджень 4
1.1 Поняття проведення досліджень в маркетингу 4
1.2 Роль інформації для маркетингових досліджень 7
1.3 Система аналізу маркетингової інформації 11
Розділ 2 Аналіз проведення маркетингових досліджень споживачів 13
2.1 Схема маркетингового дослідження 13
2.2 Представлення результатів дослідження 18
2.3 Проведення маркетингових досліджень на підприємстві 20
Розділ 3 Обробка маркетингової інформації 30
3.1 Збір інформації у маркетингових дослідженнях 30
3.2 Концепція системи маркетингової інформації 32
3.3 Пропозиції по удосконаленню діяльності підприємств 35
Висновок 37
Використана література 38
-
СОЦІОЛОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ВИБОРЧОЇ ПОВЕДІНКИ. ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ.
План
Вступ...............................................................................................................3
1. Принципи соціологічних дослідженнь під час виборчої кампанії.......4
2. Методи соціологічних досліджень..........................................................6
3. Кількісні методи дослідження.................................................................7
4. Метод конвент-аналізу...........................................................................11
5. Якісні методи дослідження....................................................................13
Висновок......................................................................................................15
Список використаної літератури...............................................................15
-
Маркетинговий аналіз ринку нерухомості в м. Івано-Франківську
РОЗДІЛ 1. Загальна характеристика агентства нерухомості “...”. 6
1.1 Коротка історія розвитку та діяльності АН“...” 6
1.2 Організаційна структура підприємства 7
1.3 Коротка характеристика послуг та умов діяльності підприємства 9
1.4 Аналіз економічних показників діяльності підприємства 11
РОЗДІЛ 2. Теоретико-методологічні засади маркетингового дослідження ринку нерухомості 14
2.1 Поняття та сутність ринку нерухомості 14
2.2 Суб’єкти та об’єкти ринку нерухомості 27
2.3 Особливості проведення маркетингових досліджень ринку нерухомості 36
РОЗДІЛ 3.Організація та проведення маркетингових досліджень ринку нерухомості Івано-Франківська (на прикладі агентства нерухомості “...”) 45
3.1 Організація та проведення маркетингових досліджень в АН “...” 45
3.2 Аналіз результатів дослідження ринку нерухомості Івано-Франківська 48
2.3. Прогнозування розвитку ринку нерухомості міста та його вплив на формування маркетингової стратегії АН „...” 53
РОЗДІЛ 4. Вдосконалення проведення маркетингових досліджень 62
4.1 Перспективні напрямки вдосконалення методики проведення маркетингових досліджень ринку нерухомості в Агентстві нерухомості “...” 62
4.2 Автоматизація збирання та обробки маркетингової інформації 64
4.3 Використання можливостей мережі Інтернет в маркетинговій діяльності підприємства 66
РОЗДІЛ 5. Охорона праці 85
ВИСНОВКИ 90
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 93
ДОДАТОК 1. Каталог елітних рекламних площадок України 99
-
Дослідницька діяльність дітей в початковій школі та готовність до неї вчителя
ВСТУП 3
1. РОЛЬ ДОСЛІДЖЕНЬ У ФОРМУВАННІ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА 5
2. ГОТОВНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ДОСЛІДЖЕННЯ ДІТЕЙ 8
3. ОРГАНІЗАЦІЯ І МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ ДОСЛІДЖЕНЬ НА УРОКАХ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 15
ВИСНОВКИ 23
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 25
ДОДАТКИ 27