-
Застосування формаційного підходу до вивчення української історії
Зміст
1. Цивілізаційний спосіб розуміння історії України 3
2.Застосування формаційного підходу до вивчення української історії 7
3. Синергетичний спосіб розуміння історії та його можливості в дослідженні історії українського народу 11
Список використаної літератури 13
-
Застосування формаційного підходу до вивчення української історії
Зміст
1. Цивілізаційний спосіб розуміння історії України 3
2.Застосування формаційного підходу до вивчення української історії 7
3. Синергетичний спосіб розуміння історії та його можливості в дослідженні історії українського народу 11
Список використаної літератури 13
-
Співвідношення еволюції та революції у розвитку людства
Вступ 3
1. Прогрес та регресс в історії суспільства. Рушійні сили історії 4
2. Проблема сенсу історії в філософії ХІХ-ХХ ст. 10
Висновки 18
Список використаних джерел 19
-
Елементи художньої літератури на уроках історії.
Зміст.
Вступ 2
1. Література в Стародавньому Світі. 4
1.1. Художня література в Єгипті. 4
1.2. Художня література Дворіччя. 6
1.3. Художня література стародавньої Індії. 9
1.3. Література стародавнього Китаю. 11
1.4. Художня література Древньої Греції. 14
1.5. Література в Римі. 19
1.6. Літературна спадщина древньої цивілізації. 22
2. Елементи художньої літератури на уроках історії. 24
2.1. Основні цілі використання художньої літератури на уроках історії. 24
2.2. Місце художньої літератури на уроці історії і принципи її добору. 26
2.3. Класифікація творів художньої літератури для уроків історії. 27
2.4. Методика використання художньої літератури на уроці історії. 28
Висновок 32
Література. 34
-
Елементи художньої літератури на уроках історії.
Зміст.
Вступ 2
1. Література в Стародавньому Світі. 4
1.1. Художня література в Єгипті. 4
1.2. Художня література Дворіччя. 6
1.3. Художня література стародавньої Індії. 9
1.3. Література стародавнього Китаю. 11
1.4. Художня література Древньої Греції. 14
1.5. Література в Римі. 19
1.6. Літературна спадщина древньої цивілізації. 22
2. Елементи художньої літератури на уроках історії. 24
2.1. Основні цілі використання художньої літератури на уроках історії. 24
2.2. Місце художньої літератури на уроці історії і принципи її добору. 26
2.3. Класифікація творів художньої літератури для уроків історії. 27
2.4. Методика використання художньої літератури на уроці історії. 28
Висновок 32
Література. 34
-
Первісна, давня та середня історія України за археологічними джерелами
Вступ 3
1. Археологічні джерела первісної і давньої історії України 4
2. Трипільська культура – найяскравіша археологічна культура доби енеоліту 7
3. Археологічні джерела історії античних держав південного Черномор'я 9
4. Археологічні джерела вивчення історії Київської Русі 11
Висновки 15
Список використаних джерел 17
-
Історія політекономії.
1. Історія політичної економії, основний розділ економічної історії та історії економічних вчень
2. Політична економія А. Маршалла
3. Соціально-економічні ідеї революційного народництва
Література:
-
Історія політекономії.
1. Історія політичної економії, основний розділ економічної історії та історії економічних вчень
2. Політична економія А. Маршалла
3. Соціально-економічні ідеї революційного народництва
Література:
-
Історія політичної економії, основний розділ економічної історії та історії економічних вчень
Зміст
1. Історія політичної економії, основний розділ економічної історії та історії економічних вчень 3
2. Політична економія А. Маршалла 5
3. Соціально-економічні ідеї революційного народництва 9
Література: 13
-
Історія політичної економії, основний розділ економічної історії та історії економічних вчень
Зміст
1. Історія політичної економії, основний розділ економічної історії та історії економічних вчень 3
2. Політична економія А. Маршалла 5
3. Соціально-економічні ідеї революційного народництва 9
Література: 13
-
РОЛЬ МІСТА В ІСТОРІЇ ЛЮДСТВА
Вступ 3
1. Загальна роль міст у історії людства 5
2. Основні риси розвитку міст в історії України 8
Висновки 11
Література 13