-
Підвищення ефективності діяльності менеджера туристичного підприємства по перспективному плануванню
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти підвищення ефективності діяльності менеджера туристичного підприємства по перспективному плануванню 5
1.1. Планування особистої праці менеджера 5
1.2. Сутність перспективного планування та його роль в діяльності менеджера туристичного підприємства 21
1.2. Види планів 27
Розділ 2. Аналітичні аспекти досліджуваної теми 30
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства ТОВ «Сакіс» 30
2.2. Аналіз господарської діяльності туристичного підприємства 35
2.3. Аналіз організації системи планування на туристичному підприємстві ТОВ «Сакіс» 46
Розділ 3. Напрями вдосконалення підвищення ефективності діяльності менеджера діючого туристичного підприємства по перспективному плануванню 50
3.1. Система планування на тур підприємстві та її покращення 50
3.2. Підвищення ефективності роботи менеджера по бронюванню на прикладі туристичної фірми «Сакіс» 53
Література 59-61
-
Шляхи удосконалення кадрової роботи на туристичному підприємстві
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ КАДРОВОЇ РОБОТИ В ОРГАНІЗАЦІЇ 7
1.1. Управління персоналом: поняття й підходи 7
1.2. Особливості формування і використання трудового потенціалу підприємства 20
1.3. Кадрова робота на підприємстві та методика оцінки і ефективності використання трудового потенціалу 34
2. ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ КАДРОВОЇ РОБОТИ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ„ТУР” 46
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства „Тур” 46
2.2. Характеристика кадрової роботи на підприємстві 58
3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ КАДРОВОЇ РОБОТИ НА НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ «ТУР» 67
3.1. Проблеми кадрової роботи на підприємстві 67
3.2. Пропозиції щодо удосконалення кадрової роботи на підприємстві 69
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 82
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 82
ДОДАТКИ 82-116
Мета роботи є: дослідження теоретичних і практичних аспектів кадрової роботи на туристичному підприємстві і світового досвіду в цій галузі; детальний розгляд процесу підбору кадрів, їх розвитку і мотивації; оцінка ефективності формування й використання трудового потенціалу туристичного підприємства.
-
Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності турфірми
ВСТУП 3
І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕНЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Значення інформації для маркетингової діяльності туристичного підприємства 6
1.2. Маркетингові дослідження як ефективний засіб інформаційного забезпечення маркетингової діяльності туристичного підприємства 8
ІІ. АНАЛІЗ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПРИКЛАДІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА „ВЕНЕЯ” 12
2.1. Загальна характеристика тур фірми „Венея” 12
2.2. Аналіз інформаційного забезпечення маркетингової діяльності тур фірми «Венея» 16
ІІІ. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 27
ВИСНОВКИ 32
Список використаної літератури 34
Об’єкт даної роботи - тур оператор, що здійснює свою господарську діяльність в м. Києві.
Мета роботи – дослідити та проаналізувати сутність та значення інформаційного забезпечення маркетингової діяльності туристичного підприємства на практиці та запропонувати можливі заходи вдосконалення системи інформаційного забезпечення маркетингу для ефективної діяльності та конкурентноздатності підприємства.
Під час роботи було опрацьовано велика кількість джерел, що містить інформацію щодо значення інформації для маркетингової діяльності туристичного підприємства, методики її збору та аналізу, їх сутність, організаційні моменти та етапи проведення. Так, вичерпну інформацію містять праці Ю.Б. Забалдіної у „Маркетинг туристичного підприємства”, Голубкова Е.П. „Маркетинговые исследования: теория, методология и практика”, Броннікової Т.С., Чернявського А.Г. «Маркетинг», Мотишиної М. С. „Методы и модели маркетинговых исследований”
-
Організація та планування роботи менеджера
ВСТУП 3
1. Організація роботи менеджера 4
1.1 Стилі організації роботи менеджера. 4
1.2 Розподіл часу та розміщення робочих місць 6
1.3 Принципи функціонування аграрного менеджменту 12
2. Діагностика роботи менеджера на прикладі фірми „УКРАГРОВЕСТ” 16
2.1 Характеристика підприємства фірма „УКРАГРОВЕСТ” 16
2.2 Основні функції менеджера фірми „УКРАГРОВЕСТ” 17
3. Шляхи удосконалення організації роботи менеджера 19
3.1 Проблеми кадрового менеджменту на аграрних підприємствах 19
3.2 Коректне планування та контроль у менеджменті – залог успіху 26
ВИСНОВКИ 32
Список використаних джерел 33
-
Удосконалення організації праці менеджера турпідприємства на основі сучасних інформаційних технологій
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРАЦІ МЕНЕДЖЕРА ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7
1.1. Організація праці менеджера на туристичному підприємстві 7
1.2. Впровадження інформаційних технологій в роботі сучасного туристичного підприємства 14
1.3. Контроль діяльності менеджера туристичного підприємства на основі інформаційних технологій 31
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА „Назва” 44
2.1. Загальна характеристика підприємства „Назва” 44
2.2. Управління персоналом на підприємстві „Назва” 52
2.3. Використання інформаційних технологій в роботі туристичного підприємства „Назва” 58
2.4. Інформаційні технології в роботі менеджера туристичного підприємства „Назва” 64
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРАЦІ МЕНЕДЖЕРА НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ „Назва” 68
3.1. Контролінг персоналу на основі інформаційних технологій як один з методів удосконалення роботи менеджера „Назва” 68
3.2. Шляхи покращення праці менеджера на основі сучасних інформаційних технологій „Назва” 75
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 99
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 103
ДОДАТКИ 109
-
Організація роботи менеджера туристичного комплексу
Вступ 3
Розділ 1. Організаційна функція 5
1.1. Методи керування менеджера туристичного комплексу 8
1.2. Стилі керівництва менеджера туристичного комплексу 12
Розділ 2. Вимоги до роботи менеджера 15
2.1.Влада й особистий вплив 18
2.2.Авторитет менеджера 22
2.3. Підходи до прийняття рішень 23
Розділ 3. Організація роботи менеджера туристичного комплексу 25
3.1. Основні напрямки раціональної організації праці 25
3.2. Оплата і стимулювання праці 27
3.3. Преміальна оплата праці 28
3.4. Поділ управлінської праці 30
3.5. Департменталізація 30
3.6. Технічне забезпечення і механізація роботи менеджера 34
3.7. Нормування праці. 39
3.8. Сприятливий режим і умови праці. 41
Висновок 44
Список використаної літератури 45
-
МАРКЕТИНГОВІ ПІДХОДИ ДО СТВОРЕННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ.
ВСТУП 3
Розділ 1. Поняття туристичного продукту в індустрії гостинності 6
1.1. Туристична послуга та туристичний продукт 6
2.2. Класифікація турів 7
2.3. Життєвий цикл туристичного продукту 9
2.4. Продуктова стратегія туристичного підприємства 11
Розділ 2. Створення туристичного продукту на прикладі діяльності туристичної фірми "Ізраїль-тур" 13
2.1. Обгрунтування створення туристичного продукту - оздоровчого туру до Ізраїлю 13
2.2. Характеристика туристичного продукту та процедура його надання 14
Розділ 3. Заходи щодо просування туристичного продукту 25
3.1. Позиціювання та просування туру 25
3.2. Рекламно-інформаційна підтримка туру 27
ВИСНОВКИ 31
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33
-
ВПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ФОРМ МОТИВАЦІЇ ПРАЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Вступ 3
Розділ 1. Суть і роль мотивації як загальної функції менеджменту 5
1.1. Суть мотивації, її основні елементи 5
1.2. Мотиваційні засоби та їх вплив на ефективність керування людськими ресурсами на прикладі туристичного підприємства
"Подорож-тур" 10
Розділ 2. Дослідження мотивації праці співробітників туристичного підприємства "Подорож-тур" 16
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства "Подорож-тур" 16
2.2. Аналіз використання трудових ресурсів 18
2.3. Діагностика мотиваційних засобів, що застосовуються на туристичному підприємстві "Подорож-тур" 23
Розділ 3. Пропозиції щодо вдосконалення мотивації праці на туристичному підприємстві "Подорож-тур" 29
3.1. Недоліки в мотивуванні працівників 29
3.2. Шляхи поліпшення мотивації праці 31
Висновки 35
Список використаної літератури та джерела 39
Додатки 42
-
МОТИВАЦІЯ В СИСТЕМАХ УПРАВЛІННЯ
Вступ 3
Розділ 1. Суть і роль мотивації як загальної функції менеджменту 6
1.1. Суть мотивації, її основні елементи 6
1.2. Мотиваційні засоби та їх вплив на ефективність керування людськими ресурсами на прикладі туристичного підприємства
"Подорож-тур" 12
Розділ 2. Дослідження мотивації праці співробітників туристичного підприємства "Подорож-тур" 21
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства "Подорож-тур" 21
2.2. Аналіз використання трудових ресурсів 23
2.3. Діагностика мотиваційних засобів, що застосовуються на туристичному підприємстві "Подорож-тур" 28
Розділ 3. Пропозиції щодо вдосконалення мотивації праці на туристичному підприємстві "Подорож-тур" 34
3.1. Недоліки в мотивуванні працівників 34
3.2. Шляхи поліпшення мотивації праці 40
Висновки 54
Список використаної літератури та джерела 58
Додатки 61
-
МОТИВАЦІЯ ЯК ЗАГАЛЬНА ФУНКЦІЯ МЕНЕДЖМЕНТУ, ЇЇ ВПЛИВ НА ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Вступ 3
1. Суть і роль мотивації як загальної функції менеджменту 6
1.1. Суть мотивації, її основні елементи 6
1.2. Характеристика теорій мотивації 12
1.3. Мотиваційні засоби та їх вплив на ефективність керування людськими ресурсами на прикладі туристичного підприємства
"Подорож-тур" 24
2. Дослідження мотивації праці співробітників туристичного підприємства "Подорож-тур" 33
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства "Подорож-тур" 33
2.2. Аналіз використання трудових ресурсів 41
2.3. Діагностика мотиваційних засобів, що застосовуються на туристичному підприємстві "Подорож-тур" 46
3. Пропозиції щодо вдосконалення мотивації праці на туристичному підприємстві "Подорож-тур" 53
3.1. Недоліки в мотивуванні працівників 53
3.2. Шляхи поліпшення мотивації праці 59
Висновки та пропозиції 73
Список використаної літератури та джерела 77
Додатки 80
-
ВИДИ СТИМУЛЮВАННЯ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
Вступ 3
Розділ 1. Суть і роль стимулювання праці та мотивації як загальної функції менеджменту 5
1.1. Суть мотивації та стимулювання, їх основні елементи 5
1.2. Стимулюючі засоби та їх вплив на ефективність керування людськими ресурсами на прикладі туристичного підприємства
"Подорож-тур" 9
Розділ 2. Дослідження стимулювання праці співробітників туристичного підприємства "Подорож-тур" 13
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства "Подорож-тур" 13
2.2. Аналіз використання трудових ресурсів 15
2.3. Діагностика мотиваційних засобів, що застосовуються на туристичному підприємстві "Подорож-тур" 18
Розділ 3. Пропозиції щодо вдосконалення стимулювання праці на туристичному підприємстві "Подорож-тур" 23
3.1. Недоліки в мотивуванні та стимулюванні працівників 23
3.2. Шляхи поліпшення стимулювання праці 24
Висновки 28
Список використаної літератури та джерела 31
Додатки 33