|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Наслідки державного регулювання ціноутворення для конкурентного підприємства та галузі
Наслідки державного регулювання ціноутворення для конкурентного підприємства та галузі
Література
-
Контрольна робота з мікроекономіки
1. Зміна у споживанні при зміні ціни на товар. Побудова кривої попиту. Фактори, що впливають на попит домогосподрства.
2. Наслідки державного регулювання ціноутворення для конкурентного підприємства та галузі
-
Мікроекономіка
1. Зміна у споживанні при зміні ціни на товар. Побудова кривої попиту. Фактори, що впливають на попит домогосподарств. 3
2. Наслідки державного регулювання ціноутворення для конкурентного підприємства та галузі. 8
Список використаної літератури: 14
-
Контр по микроек
1. Зміна у споживанні при зміні ціни на товар. Побудова кривої попиту, факто-ри, що впливають на попит домогосподарства. 3
2. Наслідки державного регулювання ціноутворення для конкурентного під-приємства та галузі. 15
Задача №1. 23
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 25
-
Контрольна з економіки
ЗМІСТ 1
1. ЗМІНА У СПОЖИВАННІ ПРИ ЗМІНІ ЦІНИ НА ТОВАР. ПОБУДОВА КРИВОЇ ПОПИТУ. ФАКТОРИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ПОПИТ ДОМОГОСПОДАРСТВА 2
2. НАСЛІДКИ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ЦІНОУТВОРЕННЯ ДЛЯ КОНКУРЕНТНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТА ГАЛУЗІ 7
ЗАДАЧА
Функція корисності домогосподарства V = ХУ, де X - кількість товару Х, Y - кількість товару У. Якого рівня корисності досягне воно, якщо дохідстановитиме 100 грн, а ціни на блага будуть однакові та дорівнюватимуть10 грн.
ЛІТЕРАТУРА 13
-
Контрольна робота з мікроекономіки
Можливе придбання кожного варіанту окремо, 1/4 вартості роботи.
Зміст
Варіант 3 2
1. Ефект доходу й ефект заміни при зміні ціни 2
2. Витрати виробництва у короткостроковому періоді діяльності фірми, їх види та характеристика 6
Варіант 7 9
1. Зміна у споживанні при зміні ціни на товар. Побудова кривої попиту, фактори, що впливають на попит домогосподарства 9
2. Наслідки державного регулювання ціноутворення для конкурентного підприємства та галузі 19
Варіант 4 22
1. Характеристика виробничої функції з двома змінними факторами 22
2. Витрати підприємства у короткостроковому періоді: визначення, формули, графіки 27
Варіант 6 30
1. Ринкова пропозиція праці на досконало конкурентному ринку 30
2. Сутність та види цінової дискримінації 33
Список використаної літератури 41
-
Ціна та державне регулювання ціноутворення
Вступ 3
1. Ціна її суть та функції в ринковій економіці 6
2. Структура ціни та чинники ціноутворення 13
3. Обєктивна необхідність та цілі державного регулювання процесів ціноутворення 17
4. Механізм державного регулювання ціноутворення в Україні 23
5. Шляхи підвищення ефективності цінової політики в Україні 31
Висновки 47
Література 49
Додатки 55
-
Державний контроль ціноутворення. Роль держави у досягненні рівноваги цін.
Стор.
Вступ...........................................................................................................3
1. Роль цін і ціноутворення в економіці держави.......................................4
2. Історичний аспект розвитку державного впливу на ціни.......................5
3. Рівні впливу держави на процес ціноутворення......................................6
4. Форми і методи державного контролю за цінами.
Пряме і непряме регулювання цін............................................................6
5. Приклади впливу розвинутих держав на процеси ціноутворення.........9
6. Проблеми ціноутворення в Україні в перехідний період
Законодавча база.......................................................................................10
Висновок....................................................................................................13
Список використаної літератури
-
Ціни і ціноутворення в поліграфії
Вступ 4
1. Теоретичні аспекти ціноутворення 5
1.1. Загальна характеристика методів ціноутворення 5
1.2. Методика ціноутворення в поліграфічній галузі 8
2. Аналіз ціноутворення на прикладі поліграфічного підприємства 14
2.1. Загальна характеристика підприємства ДНВП 14
2.2. Аналіз фінансово-економічного стану підприємства ДНВП 15
2.3. Аналіз цін на продукцію та ціноутворення на підприємстві 19
Висновки 27
Список використаної літератури. 28
Додатки 30 - 35
Мета даної курсової роботи – проаналізувати економічну діяльність поліграфічного підприємства на прикладі підприємства ДНВП.
-
ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Економічний зміст поняття конкуренція 6
1.2. Чинники конкурентного середовища підприємства 8
1.3. Методика дослідження конкурентного середовища 12
2. ДІАГНОСТИКА КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «___» 16
2.1. Загальна характеристика підприємства 16
2.2. Аналіз маркетингового середовища підприємства 21
2.3. Діагностика конкурентного середовища 24
3. НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТНОЇ СПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 26
3.1. Стратегічні пріоритети підприємства 26
3.2. План заходів щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства 29
ВИСНОВКИ 32
ДОДАТКИ 34
ЛІТЕРАТУРА 37
Cгенерировано за 0.017204 секунд
|