Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Комплексний аналіз впливу реклами на поведінку споживача» (ID:17935)

| Размер: 85 кб. | Объем: 37 стр. | Стоимость: 105 грн. | Добавлена: 05.10.2007 | Код продавца: 2 |
СодержаниеВСТУП 2
1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА РЕКЛАМИ 4
1.1. ІСТОРИЧНА ДОВІДКА 8
1.2. ФАКТОР СПОЖИВЧОГО ПОВОДЖЕННЯ 10
2. НЕОБХІДНІСТЬ ДОСЛІДЖЕНЬ В ІНТЕРЕСАХ ЗБУТУ ТА РЕКЛАМИ 14
2.1. ДОСЛІДЖЕННЯ СТОСОВНО ДО СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ ТА РЕКЛАМИ 17
2.2. СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ 21
2.3. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОДАЖУ ТОВАРІВ 25
2.4. РОЗРОБКА РЕКЛАМНОЇ ПРОГРАМИ 29
ВИСНОВОК 35
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ 37
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Комплексний аналіз впливу реклами на поведінку споживача»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Теоретико – методологічні аспекти попиту споживачів на товари (послуги
  • Стратегічні напрямки вдосконалення системи регулювання міжнародного бізнесу
  • Реклама
  • Рекламна діяльність
  • Зв’язки з громадськістю, ПР
  • Психологічний вплив телевізійних засобів масової інформації на жіночу аудиторію
  • Методи та форми організації реклами продукції ЗАТ «Весна» на місці продажу
  • Організація та форми бібліотечної реклами
  • Види реклами та їх ефективність
  • Друкована реклама
  • Реклама на електронних ЗМІ
Cгенерировано за 0.143717 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...