Вступ...................................................................................................................4
Розділ 1. Економічна сутність реалізаціїтоварів та порядок формування валового прибутку торговельного підприємства.....................................................7
Розділ 2. Економіко-правовий аналіз та огляд нормативної бази та спеціальної літератури..............................................................................................14
Розділ 3. Коротка організаційно-економічна характеристика підприємства..............................................................................................................21
Розділ 4. Загальний аналіз реалізаціїтоварів................................................25
Розділ 5. Факторний аналіз реалізаціїтоварів..............................................28
Розділ 6. Аналіз доходів підприємства..........................................................30
Розділ 7. Аудит реалізаціїтоварів..................................................................34
Розділ 8. Аудит валового прибутку торговельного підприємства..............................................................................................................40
Висновки і пропозиції ....................................................................................43
Список використаної літератури...................................................................46
Додатки
Вступ 3
Розділ 1. Реалізація продукції (товарів, послуг) як основне джерело доходів підприємства 6
1.1. Економічна сутність реалізації продукції (товарів, послуг) підприємством 6
1.2. Методика формування в обліку інформації про доходи від реалізації продукції (товарів, послуг) 8
1.3. Нормативно-правове забезпечення системи обліку, аналізу і аудиту реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 12
1.4. Організаційно-економічна характеристика ресторану “Експрес” 16
Розділ 2. Методичні основи обліку реалізації продукції (товарів, послуг) 24
2.1. Оцінка стану організації аналітичного обліку реалізації продукції (товарів, послуг) 24
2.2. Синтетичний облік реалізації продукції (товарів, послуг) 31
Розділ 3. Аналіз та аудит реалізації продукції (товарів, послуг) 36
3.1. Інформаційна база та основні методи економічного аналізу реалізації продукції (товарів, послуг) 36
3.2. Методика загального аналізу результатів реалізації продукції (товарів, послуг) 39
3.3. Основні концепції методики аудиту реалізації продукції (товарів, послуг) 46
Висновки та пропозиції 50
Список використаної літератури 53
Додатки 561
ВСТУП 3
1. РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОДУКЦІЇ (ТОВАРІВ, РОБІТ, ПОСЛУГ) ЯК ОСНОВНЕ ДЖЕРЕЛО ДОХОДІВ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Економічна сутність реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) підприємством 5
1.2. Методика формування в обліку інформації про доходи від реалізації продукції (товарів, послуг) 10
1.3. Нормативно-правове забезпечення системи обліку, аналізу і аудиту реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 14
2. МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОБЛІКУ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ (ТОВАРІВ, ПОСЛУГ, РОБІТ) 17
2.1. Техніко-економічна характеристика підприємства 17
2.2. Визначення ціни реалізованих товарів та наданих послуг 23
2.3. Документальне оформлення операцій з реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 26
2.4. Критична оцінка стану обліку реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 31
ВИСНОВКИ 37
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41
ДОДАТКИ
ВСТУП 6 Розділ І. Реалізація товарів та торгова націнка в господарській діяльності підприємства. 9 1.1. Економічна сутність реалізаціїтоварів та торгової націнки. 9 1.2. Економіко-правовий аналіз та огляд нормативної бази та спеціальної літератури 14 Розділ ІІ. Організаційно-економічна характеристика ТОВ “D&V-інвест”. 20 Розділ ІІІ. Розробка системи фінансового та управлінського обліку реалізаціїтоварів та торгової націнки. 27 3.1. Поняття, класифікація та завдання обліку реалізаціїтоварів та торгової націнки. 27 3.2. Документування господарських операцій, пов’язаних з рухом товарів, аналітичний облік товарів. 30 3.3. Фінансовий і податковий облік реалізаціїтоварів та торгових націнок 52 3.4. Управлінський облік реалізаціїтоварів та торгових націнок. 62 Розділ ІV. Проектування системи економічного аналізу та аудиту реалізаціїтоварів та торгових націнок 70 4.1. Принципи побудови системи економічного аналізу 70 4.2. Аналізреалізаціїтоварів. 74 4.3. Методика проведення аудиту реалізаціїтоварів та торгових націнок. 82 4.4. Узагальнення результатів проведеного аудиту товарів та торгових націнок. 97 Розділ V. Автоматизація обліково-аналітичних робіт в управлінні реалізацією товарів та торговими націнками 100 5.1. Характеристика сучасних АРМБ. Аналіз пакетів прикладних програм (ППП) автоматизації бухгалтерського обліку 100 5.2. Застосування прикладного програмного забезпечення “1С: Бухгалтерії 7.7” для обліку реалізаціїтоварів та торгових націнок 105 ВИСНОВКИ 115 Список використаних джерел 119 Додатки 122
Вступ 3
Розділ 1. Наукові основи підвищення економічної ефективності сільськогосподарського виробництва 6
1.1. Суть економічної ефективності сільськогосподарського виробництва 6
1.2. Методика визначення економічної ефективності сільськогосподарського виробництва 9
Розділ 2. Сучасний стан та економічна ефективність сільськогосподарського виробництва 18
2.1. Виробничі ресурси господарства та їх використання 18
2.2. Динаміка розвитку сільськогосподарського виробництва 22
2.3. Економічна ефективність сільськогосподарського виробництва 23
Розділ 3. Шляхи підвищення ефективності сільськогосподарського виробництва 30
3.1. Інтенсифікація сільськогосподарського виробництва 30
3.2. Впровадження комплексної механізації виробництва сільськогосподарської продукції 34
3.3. Хімізація сільськогосподарського виробництва 39
Висновки і пропозиції 42
Література 45
План
Вступ 3
Розділ 1. Наукові основи підвищення економічної ефективності сільськогосподарського виробництва 6
1.1. Суть економічної ефективності сільськогосподарського виробництва 6
1.2. Методика визначення економічної ефективності сільськогосподарського виробництва 9
Розділ 2. Сучасний стан та економічна ефективність сільськогосподарського виробництва 18
2.1. Виробничі ресурси господарства та їх використання 18
2.2. Динаміка розвитку сільськогосподарського виробництва 23
2.3. Економічна ефективність сільськогосподарського виробництва 25
Розділ 3. Шляхи підвищення ефективності сільськогосподарського виробництва 33
3.1. Інтенсифікація сільськогосподарського виробництва 33
3.2. Впровадження комплексної механізації виробництва сільськогосподарської продукції 37
3.3. Хімізація сільськогосподарського виробництва 42
Висновки і пропозиції 45
Література 50
Вступ
Розділ 1. Економічна сутність доходів і витрат від реалізаціїтоварів
1.1 Економічна природа формування доходів і витрат від реалізаціїтоварів
1.2 Огляд нормативних документів, що регламентують організацію бухгалтерського обліку та складання звітності доходів і витрат від реалізаціїтоварів
1.3 Характеристика ВАТ «Криворіжхліб» та аналіз показників його діяльності
Розділ 2. Організація обліку і звітності доходів і витрат від реалізаціїтоварів ВАТ «Криворіжхліб»
2.1 Організація обліку доходів і витрат від реалізаціїтоварів
2.2 Методика формування доходів і витрат від реалізаціїтоварів
2.3 Аналітичний та синтетичний облік доходів і витрат від реалізаціїтоварів
2.4 Характеристика звітності з формування доходів і витрат та порядок її складання
Розділ 3. Взаємозв’язок статей фінансової звітності та формування фінансових результатів в умовах використання ЕОМ
Висновки
Список використаної літератури
Додатки
Вступ 3
Розділ 1.Наукові основи підвищення економічної ефективності сільськогосподарського виробництва 5
1.1.Суть економічної ефективності сільськогосподарського виробництва 5
1.2.Методика визначення ефективності сільськогосподарського виробництва 8
Розділ 2.Сучасний стан та економічна ефективність сільськогосподарського виробництва 27
2.1.Виробничі ресурси господарства та їх використання 27
2.2.Динаміка розвитку сільськогосподарського виробництва 31
2.3.Економічна ефективність сільськогосподарського виробництва 35
Розділ 3.Фінансовий стан підприємства та його оцінка 38
3.1.Оцінка майнового стану та фінансової стійкості 38
3.2.Оцінка ділової активності та рентабельності 42
3.3.Оцінка ліквідності і платоспроможності 45
Висновки 46
Список літератури 48
Додатки 50
ВСТУП 3
1. Облік надходження товарних запасів на підприємствах оптової торгівлі 4
1.1. Порядок приймання товарів придбаних у постачальників 4
1.2. Облік операцій пов’язаних з придбанням товарів у постачальників 8
1.3. Облік нестачі виявленої при прийманні товарів 10
1.4. Порядок обліку розподілу і списання транспортно-заготівельних витрат пов’язаних з придбанням товарів 12
2. Облік реалізації товарних запасів 16
2.1. Методи оцінки вибуття товарів 16
2.2. Форми реалізаціїтоварів що застосовуються підприємствами оптової торгівлі 18
2.3. Облік реалізаціїтоварів зі складів і баз підприємств оптової торгівлі 19
2.4. Облік реалізаціїтоварів транзитом 23
ВИСНОВКИ 30
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 32
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФІКСОВАНОГО ПОДАТКУ ДЛЯ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ТОВАРОВИРОБНИКІВ
1.1. РЕФОРМУВАННЯ АГРАРНОГО СЕКТОРА ЕКОНОМІКИ. 7
1.2. ІСТОРІЯ СПРАВЛЯННЯ ФІКСОВАНОГО СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ПОДАТКУ 10
РОЗДІЛ2. АНАЛІЗ ПРАКТИКИ СПРАВЛЯННЯ ФІКСОВАНОГО СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ПОДАТКУ
2.1 ЕКОНОМІЧНИЙ ЗМІСТ ТА СУТЬ ФІКСОВАНОГО СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ПОДАТКУ 14
2.2. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКУ ФІКСОВАНОГО СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ПОДАТКУ ТА ЗАПОВНЕННЯ ФОРМИ РОЗРАХУНКУ. 25
2.3. АНАЛІЗ СПРАВЛЯННЯ ФІКСОВАНОГО СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ПОДАТКУ В КОСІВСЬКОМУ РАЙОНІ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ 33
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ОПОДАТКУВАННЯ СІЛЬСЬКОГОСПО-ДАРСЬКИХ ТОВАРОВИРОБНИКІВ В УКРАЇНІ
3.1. ПРОБЛЕМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕХАНІЗМІВ ФІКСОВАНОГО СІЛЬСЬКОГОСПО-ДАРСЬКОГО ПОДАТКУ 37
3.2. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ОПОДАТКУВАННЯ ТА ФІКСОВАНОГО СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ПОДАТКУ 40
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 45
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 47
ДОДАТКИ 50
Cгенерировано за 0.132865 секунд
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.