-
Сучасні проблеми допиту як слідчої дії
План
Вступ 3
1. Поняття допиту як слідчої дії 7
2. Психологічні особливості допиту 15
3. Психологічні аспекти допиту віч-на-віч 28
Висновок 34
Література 35
-
Психологічні особливості діяльності по розкриттю злочинів
Зміст
Завдання 1 3
Завдання 2 6
Психологічні особливості розкриття злочинів 6
Вступ 6
1. Психологічні особливості діяльності по розкриттю злочинів 6
2. Застосування різних форм психологічних знань у діяльності по розкриттю злочинів 13
Висновки 19
Література 20
-
Психологія управління
1. Психологічні закономірності управлінської діяльності 3
1.1. Сутність поняття управління персоналом 3
1.2. Психологічні методи управління персоналом 4
2. Особливості стратегій і тактика вирішення завдання управління 7
Список використаної літератури 13
-
Юридична психологія
1. Психологічні особливості отримання необхідної інформації від свідків, потерпілих, підозрюваних і звинувачених 2
2. Судово-психологічна експертиза в кримінальному процесі 6
3. Психологічні особливості корисливого типу злочинця 11
Список використаної літератури 14
-
Контрольна робота з психології управління
1. Психологічні особливості управлінської діяльності 3
2. Особливості стратегій і тактика вирішення завдань управління 11
Список літератури 21
-
Психологічна оцінка персоналу при доборі і розставлянні кадрів як фактор успішного функціонування організації
Вступ / Розділ 1. Психологічні особливості приойму на роботу та визнання придатності до менеджерської діяльності / Розділ 2. Психологічні аспекти добору кадрів придатних до виконання певної роботи / Розділ 3. Розставляння кадрів як фактор успішного функціонування організації / Висновки / Список використаної літератури
-
Проблема неповнолітніх в юридичній психології
1. Психологічні особливості злочинності неповнолітніх 3
2. Психологія неповнолітніх – жертв злочину 6
3. Психологічні особливості допиту неповнолітніх 9
Список використаної літератури 15
-
Діяльність як умови розвитку особистості
зміст
Вступ 3
Розділ І. Діяльність основний фактор всебічного розвитку особистості 6
1.1. Значення діяльності в розвитку особистості 6
1.2. Методологічний принцип єдності свідомості і діяльності 9
1.3. Особливості перебігу діяльності дітей молодшого шкільного віку. 12
1.4.Характерні особливості учбової діяльності молодших школярів 17
Розділ ІІ. Дослідження навчальної діяльності молодших школярів 25
2.1.Дослідження спрямованності молодших школярів, як відношення до навчальної діяльності 25
2.2.Аналіз результатів дослідження 27
2.3. Рекомендації щодо інтелектуального розвитку особистості 31
Висновки 33
Список використаної літератури 36
Тест. ВИЗНАЧЕННЯ СПРЯМОВАНОСТІ ОСОБИСТОСТІ
Мета дослідження: теоретично обґрунтувати психологічні особливості і методичні аспекти впливу психологічних умов на розвиток особистості у процесі діяльності.
Завдання дослідження:
1. Проаналізувати наукову літературу з проблеми дослідження.
2. Обґрунтувати теоретичні засади дослідження ролі психологічних умов у інтелектуальному розвитку особистості в процесі діяльності.
3. Виявити психологічні особливості навчальної діяльності дітей молодшого шкільного віку у розвитку їх розумових здібностей.
4.Вивчити значення ролі навчання для розвитку психічних пізнавальних процесів і розумових здібностей дітей молодшого шкільного віку.
Об`єкт дослідження: діти молодшого шкільного віку у процесі засвоєння знань і розвитку їх розумових здібностей.
Предмет дослідження: психологічні умови ролі навчання у розвитку розумових здібностей дітей молодшого шкільного віку
-
История психологии
1. Психологічні погляди Г. Сковороди 3
2. Психологічні вчення йогів 7
3. Психологічні аспекти фетишизму 14
Список використаної літератури 18
-
История психологии
1. Психологічні погляди Г. Сковороди 3
2. Психологічні вчення йогів 7
3. Психологічні аспекти фетишизму 14
Список використаної літератури 18
-
Соціальне сприймання. Особливості сприймання та розуміння людини в суспільстві
План
1. Соціальне сприймання. Особливості сприймання та розуміння людини в суспільстві………………………………………………………………………2
2. Психологічні особливості діяльності правоохоронця в екстремальних умовах…………………………………………………………………………...8
3. Задача……………………………………………………………………14
Література………………………………………………………………….16