-
Теоретичні аспекти контролінгу як інструменту консалтингових послуг
Зміст
Вступ ..........................................................................................................3
Розділ 1. Теоретичні аспекти контролінгу як інструменту консалтингових послуг .........................................................................................5
1.1. Поняття і роль контролінгу на сучасному етапі ..........................5
1.2. Контролінг як інструмент консалтингових послуг ....................10
1.3. Актуальні проблеми і перспективи впровадження системи контролінгу на підприємствах України ..............................................................13
Розділ 2. Контролінг господарської діяльності ВАТ „Молочник” як інструмент консалтингових послуг ....................................................................18
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства ..........18
2.2. Оцінка фінансово-економічного стану підприємства................22
2.3. Існуюча система контролінгу на підприємстві ..........................30
Розділ 3. Консалтингові послуги щодо зміцнення ринкової позиції ВАТ „Молочник” ..................................................................................................34
3.1. Створення служби контролінгу на підприємстві ....................34
3.2. Шляхи зміцнення фінансово-економічного становища підприємства ........................................................................................................37
3.3. Розрахунок економічного ефекту від консалтингових послуг .39
Висновки .................................................................................................43
Література ..............................................................................................46
-
Сутність стратегічного та оперативного контролінгу
ВСТУП 3
1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СИСТЕМИ КОНТРОЛІНГУ 5
1.1 Контролінг, як управлінська функція 5
1.2 Організаційна структура контролінгу 11
1.3 Стратегічний контролінг 12
1.4 Оперативний контролінг 15
2 АНАЛІЗ СИСТЕМИ КОНТРОЛІНГУ ТОВ «Назва» 16
2.1 Аналіз інструментів оперативного контролінгу 16
2.2 Аналіз інструментів стратегічного контролінгу 22
3 ПОШУК ШЛЯХІВ УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ КОНТРОЛІНГУ ТОВ «Назва» 28
3.1 Застосування інструментарію контролінгу щодо діяльності аптеки ТОВ «Назва» 28
3.2 Формування пропозицій щодо впровадження та розвитку системи контролінгу аптеки ТОВ «Назва» 31
ВИСНОВОК 36
ЛІТЕРАТУРА 38
-
ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ КОНТРОЛІНГУ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. СИСТЕМА КОНТРОЛІНГУ ПІДПРИЄМСТВА: ПОНЯТТЯ, СУТНІСТЬ, СКЛАДОВІ, МЕХАНІЗМ ВПРОВАДЖЕННЯ 6
1.1. Поняття і сутнісна характеристика система контролінгу 6
1.2. Визначення форм і показників системи контролінгу 19
1.3. Механізм впровадження системи контролінгу на підприємстві 27
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА ПІДХОДІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ КОНТРОЛІНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 35
2.1. Організація створення системи контролінгу на підприємстві 35
2.2. Оцінка підходів до організації системи контролінгу 45
2.3. Аналіз складової контролінгу на підприємстві "Дарницький вагоноремонтний завод" 55
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ КОНТРОЛІНГУ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА 67
3.1. Визначення напрямків вдосконалення системи контролінгу підприємства 67
3.2. Застосування контролінгу в сучасному бізнесі 75
3.3. Закордонний досвід формування системи контролінгу 86
ВИСНОВКИ 94
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 97
ДОДАТКИ 100
-
Напрямки аналізу у стратегічному контролінгу
Вступ 3
1. Функції та завдання аналізу у стратегічному контролінгу 4
2. Аналіз відхилень у системі стратегічного контролінга 9
3. Аналіз показників в стратегічному контролінгу 14
Висновки 15
Список використаної літератури 16
-
Контролінг підприємства оптової торгівлі.
Зміст
Вступ
1.Аналіз контролінгу підприємства оптової торгівлі
1.1.Планування по системі «контролінг»
1.2. Керування підприємством
1.3. Контролінг кадрів.
Аналіз контролінгу підприємства
3. Шляхи удосконалення і контролінгу підприємства оптової торгівлі
3.1. Причини зниження обсягів продажів
3.2. Вдосконалення контролінгу асортименту
3.3. Вдосконалення контролінгу цін на товари
3.4. Ефективність контролінгу пошуку покупців
Висновки
-
Методи прийняття управлінських рішень в контролінгу
Вступ 3
1. Управлінська концепція контролінгу 4
2. Застосування контролінгу для удосконалювання практичної діяльності підприємства 10
3. Використання контролінгу для прийняття управлінських рішень в ефективному управлінні підприємством 18
4. Контролінг в реальному секторі виробництва 19
Висновки 26
Використана література 28
-
Суть і завдання контролінгу
Зміст
Вступ 3
1. Основні об’єкти контролінгу - витрати та центри відповідальності 5
2. Функціональний рух інформаційних потоків оперативного контролінгу 9
3. Реалізація процедур контролінгу при визначенні впливу відхилень затрат на сировину, матеріали і чисту виручку 12
Висновки 18
Література: 20
-
Контролінг як функція менеджменту в управлінні підприємством сервісу. На прикладі Фотоательє Виробничо-комерційна фірма Центр-3
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. СИСТЕМА КОНТРОЛІНГУ ПІДПРИЄМСТВА: ПОНЯТТЯ, СУТНІСТЬ, СКЛАДОВІ, МЕХАНІЗМ ВПРОВАДЖЕННЯ 6 1.1. Поняття і сутнісна характеристика система контролінгу 6 1.2. Визначення форм і показників системи контролінгу 19 1.3. Механізм впровадження системи контролінгу на підприємстві 27 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЕКОНОМІКО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “ЦЕНТР-3” 35 2.1. Загальна характеристика підприємства 35 2.2. Діагностика фінансового стану підприємства та рівня економічної безпеки 38 2.3. Аналіз ефективності використання фінансових ресурсів підприємства 52 РОЗДІЛ 3. ПРОЕКТУВАННЯ СИСТЕМИ КОНТРОЛІНГУ НА ПРИКЛАДІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “ЦЕНТР-3” 55 3.1. Загальна схема організації системи контролінгу 55 3.2. Прогнозування потреби в фінансових ресурсах в системі контролінгу 60 3.2. Оптимізація схеми залучення кредитів у системі контролінгу 67 3.4. Маркетинговий аудит досліджуваного підприємства 76 ВИСНОВКИ 85 ДОДАТКИ 88 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 93
-
Причини виникнення та функції контролінгу
Вступ 3
Розділ 1. Теоретико-методологічні засади контролінгу 6
1.1. Сутність контролінгу як економічної категорії, його значення на сучасному етапі розвитку національних підприємств 6
1.2. Визначення категорії «контролінг» на основі аналізу альтернативних концепцій 15
Розділ 2. Поняття, сутність та причини виникнення контролінгу 18
2.1. Основні причини виникнення контролінгу 18
2.2. Функції та завдання контролінга 28
Розділ 3. Головні особовості застосування контролінгу на підприємстві 33
3.1. Принципи і сфера застосування контролінгу 33
3.2. Особливості використання контролінгу на підприємстві 37
Висновки 42
Список використаної літератури 44
-
Менеджмент туризму (Австрія)
1. Аналіз середовища туристичної галузі країни 2 1.1. Культура, рівень освіти, відношення населення до туристичної та інвестиційної діяльності 2 1.2. Загальна характеристика економіки, місце і значення туристичного сектору і потреби в інвестуванні 5 1.3. Аналіз законодавчої бази та державне регулювання інвестиційної діяльності в країні 6 1.4. Вплив політичної ситуації в країні на розвиток туристичної та інвестиційної діяльності 7 2. Аналіз реальної діяльності забезпеченості та потреб ресурсного потенціалу інвестиційної діяльності в туристичній індустрії країни 8 3. Економічні фактори стимулювання і обмеження інвестиційної діяльності в туристичну галузь країни 10 4. Сучасний стан і структура (компонентна, територіальна) інвестицій у туристичну галузь в країні 11 5. Аналіз ефективності залучених інвестицій та перспективи стимулювання інвестиційного процесу в туристичній галузі країни 14 Література 16