-
Тейлоризм – менеджмент, як точна наука
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Тейлоризм – менеджмент, як точна наука 3
2. Адміністративний напрямок управління Анрі Файоля 7
3. Теорія суспільства та економічної організації М.Вебера 8
4. Школа людських відносин 11
5. Системний підхід до управління 14
6. Ситуаційний менеджмент 15
Висновок 18
Список використаної літератури 19
-
Процесний підхід у сучасному менеджменті туризму. Системний підхід. Ситуативний підхід
Вступ 3
1. Процесний підхід у сучасному менеджменті туризму 3
2. Системний підхід 3
3. Ситуативний підхід 4
4. Новітні управлінські концепції 11
Висновки 15
Список використаної літератури 1
-
Відмінності виробничого та операційного менеджменту
ПЛАН
Вступ 3
1. Операційний та виробничий менеджмент: спільне і відмінне 4
1.1. Сутність операційного менеджменту 4
1.2. Відмінності виробничого та операційного менеджменту. 5
1.3. Різні погляди на операційний менеджмент 6
1.4. Мета та критерії ефективності операційного менеджменту 8
Висновки 13
Література 14
-
Відмінності виробничого та операційного менеджменту
ПЛАН
Вступ 3
1. Операційний та виробничий менеджмент: спільне і відмінне 4
1.1. Сутність операційного менеджменту 4
1.2. Відмінності виробничого та операційного менеджменту. 5
1.3. Різні погляди на операційний менеджмент 6
1.4. Мета та критерії ефективності операційного менеджменту 8
Висновки 13
Література 14
-
Основні положення терії організації
Вступ 3
1. Класифікація організаційних моделей на підставі різноманітних підходів 4
2. Поняття "система", “організація” і “управління” 7
3. Еволюція концепцій організації 13
3.1. "Класічний" підхід 13
3.2. Системний (системотехнічний) підхід 20
3.3. Теорії гуманістичних організацій. Теорії організаційної поведінки 24
Висновок 32
Список використаної літератури 36
-
Основні положення нової школи управління
Вступ 3
1. Сутність кількісного підходу у менеджменті 4
2. Теорія прийняття управлінських рішень 8
3. Системний підхід: основа управління діяльністю підприємства 12
4. Процесний підхід у менеджменті 18
5. Ситуаційний підхід у менеджменті 22
Висновки 26
Література 28
-
Операційний менеджмент
1. Операційний менеджмент як різновид функціонального менеджменту 3
2. Загальний менеджмент якості (TQM) 9
3. Вдосконалення організації процеса виробництва товару або послуг (на прикладі ресторану будь-якого в м. Києві) 15
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 23
-
Сучасні тенденції розвитку менеджменту
Вступ.....................................................................................................................3
1. Сучасні теорії та підходи до менеджменту...................................................4
1.1. Системний підхід.....................................................................................4
1.2. Ситуаційна теорія.....................................................................................5
2. Розвиток сучасного менеджменту в Україні................................................10
3. Менеджмент в XXI столітті................................13
4. Застосування інформаційних технологій в менеджменті...........................18
5. Комп ютеризація системи менеджменту у продуктах БІГ-Мастер.......... 20
6. Сучасні системи підтримки прийняття рішень............................................27
Висновки..............................................................................................................29
Список використаної літератури.......................................................................31
-
Контрольна робота з операційного менеджменту
Зміст
Вступ 3
1. Операційний менеджмент як різновид функціонального мене джменту . 4
2. Загальний менеджмент якості ( TQM ). 9
3. Використовуючи дані звіту підприємства, проаналізуйте показники використання виробничої потужності цього підприємстві та запропонуйте шляхи їх поліпшення . 19
Висновки 30
Література 32
-
Операційний менеджмент
1. Операційний менеджмент як різновид функціонального менеджменту 3
2. Загальний менеджмент якості (TQM) 6
3. Використовуючи дані звіту підприємства, проаналізуйте показники використання виробничої потужності цього підприємства та запропонуйте шляхи їх поліпшення 12
Список використаної літератури 19
-
Загальний менеджмент
Вступ 3
1. Системний підхід в менеджменті. Класифікація та властивості систем. 4
2. Забезпечення своєчасності подання інформації та звітності з питань діяльності адміністративної служби. 12
3. Для формулювання стратегії проведіть СВОТ - аналіз компанії ЗАТ «Назва» 19
Висновок 28
Література 30