-
Інформаційні системи:автоматизоване робоче місце економіста
План
Інформаційні системи
Типи інформаційних систем
Передумови виникнення систем підтримки прийняття рішень
Сутність інформаційної системи в економіці
Призначення і роль інформаційної системи в економіці
Структура та функції інформаційної системи управління
Організація автоматизованої інформаційної системи аналізу економіч-них нормативів банківської діяльності
Вимоги до програмного та технічного забезпечення автоматизованого робочого місця економіста
-
Системи обробки економічної інформації
Вступ 2
1. Поняття «автоматизоване робоче місце». Типи АРМів 4
2. Інформаційне забезпечення автоматизованої робочої системи 7
3. Характеристика комплексу задач обліку платників податків – юридичних осіб в автоматизованій інформаційній системі «Податки» 10
4. Інформаційне забезпечення автоматизованої інформаційної системи страхової компанії 14
5. Методика і алгоритм рішення задач з формування і виконання Державного бюджету України 16
6. Обробка інформації з обігу цінних паперів 19
7. Склад та характеристика функцій автоматизованого робочого місця (АРМ) контролера (бухгалтера) комерційного банку 22
Висновки 24
Використана література 26
-
Туристичний продукт як об’єкт управління на підприємствах туристичної індустрії
ВСТУП 3
1. ТУРИСТИЧНИЙ ПРОДУКТ ЯК ОБ'ЄКТ КЕРУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ 5
1.1. Сутність туристичного продукту як обєкта управлінської праці. 5
1.2. Характеристика впливу факторів зовнішнього середовища на процес створення туристичного продукту 8
2. ОЦІНКА ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ ЯК ОБЄКТА УПРАВЛІННЯ В ТУРІСТИЧНІЙ ФІРМІ:"СУПУТНИК" 13
2.1. Дослідження особливостей створення та реалізації туристичного продукту на підпріємстві 15
2.2. Аналіз рекламної політики підприємства щодо реалізації туристичного продукту 24
2.3. Дослідження впливу факторів зовнішнього середовища на створення туристичного продукту 27
3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНИМ ПРОДУКТОМ У ТИРИСТИЧНІЙ ФІРМІ "СУПУТНИК" 28
3.1. Обгрунтування основних напрямів удосконалення системи управління туристичної фірми "Супутник" 31
ВИСНОВКИ 37
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 39
ДОДАТКИ 41
-
К/р автоматизвція робочого місця бухгалтера і аудит
1. Інтерфейс взаємодії системи обробки облікової інформації з іншими системами на різних рівнях управління 1
2. Технологічне і організаційне середовище автоматизованого робочого місця колективного і індивідуального користування 2
3. Взаємозв"язок функцій створення і управління інформаційною системою засобами систем управління базами даних 3
4. Робота в середовищі пакету прикладних програм 1С бухгалтерія. Економічний аспект проблеми 4
5. Експертні системи в економиці. Класифікація експертних систем залежно від типу розв’язуваних задач 10
-
Удосконалення організації праці менеджера турпідприємства на основі сучасних інформаційних технологій
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРАЦІ МЕНЕДЖЕРА ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7
1.1. Організація праці менеджера на туристичному підприємстві 7
1.2. Впровадження інформаційних технологій в роботі сучасного туристичного підприємства 14
1.3. Контроль діяльності менеджера туристичного підприємства на основі інформаційних технологій 31
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА „Назва” 44
2.1. Загальна характеристика підприємства „Назва” 44
2.2. Управління персоналом на підприємстві „Назва” 52
2.3. Використання інформаційних технологій в роботі туристичного підприємства „Назва” 58
2.4. Інформаційні технології в роботі менеджера туристичного підприємства „Назва” 64
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРАЦІ МЕНЕДЖЕРА НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ „Назва” 68
3.1. Контролінг персоналу на основі інформаційних технологій як один з методів удосконалення роботи менеджера „Назва” 68
3.2. Шляхи покращення праці менеджера на основі сучасних інформаційних технологій „Назва” 75
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 99
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 103
ДОДАТКИ 109
-
Автоматизоване робоче місце менеджера
1. Інформаційні пошукові системи в діяльності менеджера 3
2. Програмне забезпечення автоматизованого робочого місця менеджера 5
3. Автоматизована система управління: призначення особливості функціонування та структура. Система Project Expert Smarket 16
Використана література 20
-
Автоматизоване робоче місце фінансиста
Вступ 2
Основні принципи автоматизації економічних процесів 3
Призначення та характеристика автоматизованого робочого місця «квитування» 8
Особливост формування модулю «акціонерний капітал» в середовищі підтримки прийняття рішень Рroject Expert 10
Висновки 16
Література 17
-
Розвиток підприємництва та підвищення якості тур продукту (послуг) на прикладі туристичного підприємства (бакалавр)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ (ПОСЛУГ) В УМОВАХ РИНКОВИХ ПЕРЕТВОРЕНЬ УКРАЇНИ
1.1. Основні напрямки підтримки розвитку підприємництва в сфері туризму України 5
1.2. Система якості туристичного продукту (послуг) 19
1.3. Нормативно - правова база, що регулює підприємництво в туризмі та якість туристичного продукту (послуг) в умовах конкурентного середовища 27
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА. ЯКІСТЬ ЯК ОСНОВА ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЙОГО ДІЯЛЬНОСТІ
2.1 Коротка характеристика підприємницької діяльності туристичного підприємства « » 32
2.2 Аналіз та оцінка процесу управління якістю туристичного продукту (послуг) в підприємницькій діяльності туристичного підприємства « » 42
2.3. Вплив системи контролю на підприємницьку діяльність туристичного підприємства « » 46
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА « » НА ОСНОВІ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПОСЛУГ
3.1 Визначення проблем у підприємницькій діяльності туристичного підприємства « » на основі процесу управління якістю 52
3.2 Формування напрямків розвитку підприємницької діяльності на основі підвищення якості туристичного продукту (послуг) 55
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 63
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 65
ДОДАТКИ 68
-
УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ЦЕНТРУ (НА ПРИКЛАДІ)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 7
1.1. Конкурентоспроможність як економічна категорія 7
1.2. Фактори впливу на конкурентоспроможність підприємства 14
1.3. Складові системи управління конкурентоспроможністю підприємства 18
1.4. Методичне забезпечення оцінки конкурентоспроможності підприємства 31
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ЦЕНТРУ НА РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ 43
2.1 Аналіз ринку туристичних послуг України 43
2.2 Аналіз внутрішнього середовища туристичного центру „ ” 68
2.3 Оцінка конкурентоспроможності туристичного центру „ ” 81
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ЦЕНТРУ « » 90
3.1. Обґрунтування стратегічних напрямків розвитку туристичного центру 90
3.2. Удосконалення організаційної структури управляння туристичного центру « » 96
ВИСНОВКИ 111
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 117
ДОДАТКИ 123
-
КОНТРОЛЬНА РОБОТА З МЕНЕДЖМЕНТУ ОРГАНІЗАЦІЙ
Вступ
1. Вимоги до організації робочого місця менеджера.
2. Засоби механізації управлінської праці.
3. Аналіз і оцінка робочого місця (на прикладі одного з
керівників організації) .
Висновки та пропозиції.
-
Проблеми і шляхи розвитку інформатизації управління. Інформація та її роль в процесі управління
Вступ 3
1. Методологічні основи дослідження інформаційної економіки 3
2. Основні фактори розвитку інформаційної економіки в сучасних умовах 9
3. Передумови і можливості інформаційного забезпечення діяльності підприємства 13
4. Інформаційне забезпечення діяльності підприємства на основі побудови його інформаційно-керуючої системи 17
Висновки 30
Список використаної літератури 31