-
Контрольна робота з курсу «Інноваційний менеджмент»
1. Концепція економічної інтеграції 3
2. Ціноутворення на інноваційну продукцію 14
2.1. Ціноутворення на продукт, розроблений у результаті інноваційного процесу 14
2.2. Ціноутворення на науково-технічні розробки 18
3. Наведіть приклади інновацій у сфері виробництва мобільних телефонів 20
Література 29
-
Інноваційний менеджмент
1. Концепція економічної інтеграції 3
2. Ціноутворення на інноваційну продукцію 14
2.1. Ціноутворення на продукт, розроблений у результаті інноваційного процесу 14
2.2. Ціноутворення на науково-технічні розробки 18
3. Наведіть приклади інновацій у сфері виробництва мобільних телефонів 20
Література 29
-
ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ
1. Концепція економічної інтеграції 3
2. Ціноутворення на інноваційну продукцію 7
3. Приклади інновацій у сфері виробництва мобільних телефонів 13
Список використаної літератури: 19
-
Інноваційний менеджмент
1. Концепція економічної інтеграції 3
2. Ціноутворення на інноваційну продукцію 7
3. Наведіть приклади інновацій у сфері виробництва мобільних телефонів 11
Задача 13 14
Сертифікат, куплений туристичною фірмою за 250 грн. матиме 2,5 року викупну вартість 750 грн. Визначити щорічну дохідність інвестиції, виходячи зі схеми складного процента. Пояснити отримані результати розрахунку.
Перелік використаної літератури 15
-
Інноваційний менеджмент
1. Концепція економічної інтеграції - 3 -
2. Ціноутворення на інноваційну продукцію - 8 -
3. Інновації у сфері виробництва мобільних телефонів - 13 -
Список використаної літератури - 19 -
-
Інноваційний менеджмент
1. Концепція економічної інтеграції - 3 -
2. Ціноутворення на інноваційну продукцію - 7 -
3. Інновації у сфері виробництва мобільних телефонів - 11 -
Список використаної літератури - 15 -
-
Управління персоналом
1. Охарактеризуйте підходи до здійснення підбору персоналу. Наведіть приклади 3
2. Охарактеризуйте поняття "етапи та види адаптації персоналу". Наведіть приклади 8
3. Охарактеризуйте поняття "етапи та форми виробничих конфліктів". Наведіть приклади 11
4. Охарактеризуйте основні стилі керування організацією. Наведіть приклади 17
ЛІТЕРАТУРА 20
-
Методи менеджменту якості
1. Охарактеризуйте метод розгортання функції QFD 2
2. Охарактеризуйте принцип менеджменту якості "орієнтація на споживача". Наведіть приклади 3
3. Охарактеризуйте сім інструментів контролю якості. Наведіть приклади 4
4. Охарактеризуйте основні форми, види мотивації персоналу та мотивуючи фактори. Наведіть приклади 8
Література 16
-
Пластикові картки, їх види та їх впровадження в Україні
Вступ 3
1.Еволюція ринку електронних платіжних карток 4
2. Електронні гроші і електронний бізнес 8
3. Пластикові картки, їх види та їх впровадження в Україні 14
Висновки 20
Продаж мобільних телефонів, як це відбувається в електронному магазині. 22
Література 25
-
Система управління якістю
1. Дайте трактування поняттям «система управління», «настанова з якості», «план з якості». В яких аспектах використовуються ці терміни стосовно сфери управління якістю? 3
2. Стандарт ISO 9001:2000 вимагає управляти всіма ресурсами, необхідними для належної діяльності організації. Поясніть, які категорії ресурсів при цьому передбачаються стандартом? Охарактеризуйте їх роль в системі управління якістю. Наведіть приклади 4
3. Опишіть види документів, які використовують у системах управління якістю. Поясніть їх роль, та наведіть приклади 7
4. Надайте визначення терміну «продукція» та наведіть узагальнені категорії продукції. Поясніть їх та наведіть відповідні приклади 14
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 17