Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Маркетинг. Практичне завдання» (ID:17114)

| Размер: 264 кб. | Объем: 25 стр. | Стоимость: 100 грн. | Добавлена: 21.08.2007 | Код продавца: 2 |
Содержание1. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 3
2. Дослідження маркетингового зовнішнього та мікро- середовищ 7
3. Характеристика маркетингового комплексу підприємства 14
4. Особливості управління маркетингом на підприємстві 17
5. Пропозиції щодо вдосконалення маркетингової діяльності на підприємстві 19

Література 25


Для виконання практичного завдання, перш за все, слід визначити об'єкт маркетингового дослідження. Це має бути реальне комерційне підприємство будь-якої форми власності та будь-якої сфери діяльності. Найкраще, якщо студент (його батьки, друзі тощо) працює на цьому підприємстві та має змогу зібрати там всю необхідну інформацію.
В процесі маркетингового дослідження слід у письмовій формі: 1) подати загальну орга'нізаційно-економічну характеристику підприємства (назва, місце розташування, вид діяльності, форма власності, досвід роботи, основні результати господарювання: динаміка продажу, прибутковість тощо. Обсяг - 1 друк, стор.);
2) дослідити маркетингове зовнішнє мікросередовище підприємства (безпосереднє оточення.
З цією метою доцільно ознайомитися у підручнику з питанням „Маркетингове середовище". Після цього слід визначити коло мікрооточення свого підприємства та подати його докладну характеристику (Обсяг - 1 друк, стор.);
3) дати характеристику маркетингового комплексу підприємства
З цією метою доцільно вивчити відповідні підрозділи навчального посібника з маркетингу і після цього подати характеристику товарної політики, цінової політики, політики розподілу та політики маркетингових комунікацій свого підприємства (Обсяг - 2 друк, стор.);
4) визначити особливості управління маркетингом на підприємстві Після вивчення відповідних теоретичних матеріалів подати
інформацію щодо того, хто і як виконує на вашому підприємстві маркетингові функції (навіть, якщо ці функції виконуються лише частково) (Обсяг-0,5-1 друк, стор.);
5) розробити пропозиції щодо вдосконалення маркетингової діяльності на вашому підприємстві (Обсяг - 0,5-1 друк. стор.).
Індивідуальна контрольна робота подається студентом на кафедру до початку екзаменаційної сесії. При оцінюванні роботи враховується відповідність роботи цим методичним вказівкам за структурою та обсягом, повнота висвітлення питань, рівень теоретичних напрацювань студента та його здатність застосувати набуті знання в практичній діяльності.
Якщо контрольна робота відсутня або виконана на незадовільну оцінку, студент до складання іспиту не допускається.
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Маркетинг. Практичне завдання»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Державна система стандартизації. Її структура та задачі
  • Державна система стандартизації. Її структура та задачі
  • Сутність побудови системи переважних чисел
  • Сутність побудови системи переважних чисел
  • КОНТРОЛЬНА РОБОТА З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
  • Функції і види маркетингової діяльності
  • Страхування
  • Поняття правочину. Умови дійсності правочинів
  • Поняття правочину. Умови дійсності правочинів
  • SWOT-аналіз підприємства
  • Підприємство як виробнича система, продукція підприємства
Cгенерировано за 0.113451 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...