-
Аналіз маркетингового зовнішнього середовища підприємства
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ АНАЛІЗУ МАРКЕТИНГОВОГО ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА 4
1.1. Моделі зовнішнього середовища 4
1.2. Фактори зовнішнього середовища організації 7
2. ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА (на прикладі косметичної компанії «Назва») 13
2.1. Загальна характеристика підприємства 13
2.2. Оцінка маркетингового зовнішнього середовища підприємства 16
ВИСНОВКИ 21
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 23
-
Вплив факторів зовнішнього середевища на підприємства малого бізнесу
З М І С Т:
Вступ....................................................................................................................... 3
1. Сутність малого бізнесу.................................................................................... 4
2. Загальні поняття факторів зовнішнього середовища.................................... 5
3. Фактори зовнішнього середовища прямого впливу..................................... 11
4. Фактори зовнішнього середовища побічного впливу.................................. 16
5. Вплив факторів зовнішнього середовища на прикладі підприємства........ 22
6. Шляхи зменшення негативного впливу факторів зовнішнього
середовища на підприємства малого бізнесу................................................ 24
Висновки................................................................................................................ 26
Перелік використаної літератури........................................................................ 28
-
Вплив зовнішнього середовища на процес функціонування
ЗМІСТ
ВСТУП……………………………………………………………………………… 3
РОЗДІЛ 1. Поняття зовнішнього середовища організації...................................... 5
1.1. Сутність зовнішнього середовища.................................................... 5
РОЗДІЛ 2. Характеристика та зміст елементів зовнішнього середовища…….... 9
2.1. Аналіз факторів зовнішнього середовища підприємства
торгівлі та ресторанного господарства..................................................... 9
2.2. Аналіз середовища безпосереднього оточення................................. 15
РОЗДІЛ 3. Вплив зовнішнього середовища на процес функціонування
ТОВ "КІВІТ"............................................................................................ 24
3.2. Аналіз елементів внутрішнього середовища ТОВ "КІВІТ"............. 24
ВИСНОВКИ................................................................................................................ 29
ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА...................................................................................... 30
-
Аналіз менеджменту ВАТ "Сумсільмаш"
ЗМІСТ
Вступ...................................................................................................................3
1. Загальна характеристика ВАТ "Сумсільмаш".........................................5
1.1. Спеціалізація підприємства....................................................................5
1.2. Цілі та задачі функціювання...................................................................7
2. Аналіз внутрішнього середовища ВАТ "Сумсільмаш".........................10
2.1. Вивчення структури управління підприємством...............................10
2.2. Персонал як елемент внутрішнього середовища організації............14
2.3. Загальний опис технологій, які використовує підприємство для виробництва продукції..........................................................................23
3. Дослідження зовнішнього середовища......................................................27
3.1. Основні споживачі продукції підприємства.......................................28
3.2. Аналіз конкурентного середовища......................................................30
3.3. Постачальники як один з факторів зовнішнього середовища...........34
3.4. Законодавча база щодо діяльності підприємства...............................35
4. Структура виробничого процесу..................................................................39
Висновки..................................................................................................... 43
Список використаної літератури...............................................................45
Додатки........................................................................................................46
-
Аналіз менеджменту ВАТ “Агромаш”
ЗМІСТ
Вступ....................................................................................................................3
1. Загальна характеристика ВАТ "Агромаш"......................................................5
1.1. Спеціалізація підприємства.....................................................................5
1.2. Цілі та задачі функціювання...................................................................7
2. Аналіз внутрішнього середовища ВАТ "Агромаш"......................................10
2.1. Вивчення структури управління підприємством................................10
2.2. Персонал як елемент внутрішнього середовища організації.............13
2.3. Загальний опис технологій, які використовує підприємство для виробництва продукції..........................................................................20
3. Дослідження зовнішнього середовища..........................................................25
3.1. Основні споживачі продукції підприємства........................................25
3.2. Аналіз конкурентного середовища.......................................................28
3.3. Постачальники як один з факторів зовнішнього середовища...........32
3.4. Законодавча база щодо діяльності підприємства...............................33
4. Структура виробничого процесу.....................................................................36
Висновки..................................................................................................... 39
Список використаної літератури...............................................................41
Додатки.........................................................................................................43
-
Аналіз менеджменту Відкритого акціонерного товариства “Сумсільмаш”
ЗМІСТ
Вступ...................................................................................................................3
1. Загальна характеристика ВАТ "Сумсільмаш".........................................5
1.1. Спеціалізація підприємства....................................................................5
1.2. Цілі та задачі функціювання...................................................................7
2. Аналіз внутрішнього середовища ВАТ "Сумсільмаш".........................10
2.1. Вивчення структури управління підприємством...............................10
2.2. Персонал як елемент внутрішнього середовища організації............14
2.3. Загальний опис технологій, які використовує підприємство для виробництва продукції..........................................................................23
3. Дослідження зовнішнього середовища......................................................27
3.1. Основні споживачі продукції підприємства.......................................28
3.2. Аналіз конкурентного середовища......................................................30
3.3. Постачальники як один з факторів зовнішнього середовища...........34
3.4. Законодавча база щодо діяльності підприємства...............................35
4. Структура виробничого процесу..................................................................39
Висновки..................................................................................................... 43
Список використаної літератури...............................................................45
Додатки........................................................................................................46
-
Вплив зовнішнього середовища на ефективність управління підприємства туристичної сфери
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи зовнішнього середовища підприємства 6
1.1 Сутність та значення зовнішнього середовища підприємства 6
1.2 Характеристика та основні напрямки дослідження зовнішнього середовища підприємства 10
1.3 Методи аналізу зовнішнього середовища 16
Розділ 2. Дослідження впливу зовнішнього середовища на ефективність управління підприємством туристичної сфери 22
2.1 Організаційно-економічна характеристика туристичного підприємства 22
2.2 Оцінка зовнішнього середовища підприємства 24
2.3 Визначення впливу зовнішнього середовища на ефективність управління підприємством 27
Розділ 3. Шляхи вдосконалення ефективності управління підприємством через вплив зовнішнього середовища 31
3.1 Застосування аналізу зовнішнього середовища за методикою структурного аналізу п’яти конкурентних сил М.Портера 31
3.2 Обґрунтування конкурентних стратегій для кожного напрямку діяльності підприємства у зовнішньому середовищі 39
Висновки 47
Список використаної літератури 50-52
-
Зовнішнє середовище підприємства
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ ТА ХАРАКТЕРИСТИКА ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Поняття зовнішнього середовища підприємства та його основні фактори 6
1.2. Особливості аналізу факторів зовнішнього середовища 16
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОСНОВНИХ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ТОВ „СЕЛМА” 24
2.1. Аналіз господарська - фінансової діяльності ТОВ „Селма” 24
2.2. Аналіз системи управління ТОВ Селма 26
2.3 Аналіз впливу факторів зовнішнього середовища на ефективність функціонування організації 34
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПО ОПТИМІЗАЦІЇ ВПЛИВУ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА 42
3.1. Напрямки оптимізації впливу факторів зовнішнього середовища на ефективність функціонування системи управління 42
3.2. Напрямки по удосконаленню взаємодії з факторами зовнішнього середовища ТОВ «Селма» 46
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 50
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 53
-
Аналіз конкурентного середовища підприємства
ЗМІСТ
Вступ 3
Розділ 1. Загальна характеристика підприємства 5
Розділ 2. Діагностика зовнішнього середовища підприємства 8
2.1 Аналіз факторів зовнішнього макросередовища 8
2.2 Аналіз факторів мікросередовища підприємства 12
2.2.1 Аналіз параметрів попиту на продукцію підприємства та її споживачів 12
2.2.2 Аналіз постачальників підприємства "ТИМКО" 18
2.2.3 Аналіз конкурентного середовища підприємства 21
2.3 Аналіз внутрішнього середовища організації 22
Висновки 31
Перелік використаної літератури 32
-
Аналіз конкурентного середовища підприємства
ЗМІСТ
Вступ 3
Розділ 1. Загальна характеристика підприємства 5
Розділ 2. Діагностика зовнішнього середовища підприємства 8
2.1 Аналіз факторів зовнішнього макросередовища 8
2.2 Аналіз факторів мікросередовища підприємства 12
2.2.1 Аналіз параметрів попиту на продукцію підприємства та її споживачів 12
2.2.2 Аналіз постачальників підприємства "ТИМКО" 18
2.2.3 Аналіз конкурентного середовища підприємства 21
2.3 Аналіз внутрішнього середовища організації 22
Висновки 31
Перелік використаної літератури 32