Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Системи віддаленого банківського обслуговування» (ID:16919)

| Размер: 224 кб. | Объем: 90 стр. | Стоимость: 260 грн. | Добавлена: 02.08.2007 | Код продавца: 2 |
СодержаниеВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ХАРАКТЕРИСТИКА СИСТЕМИ ВІДДАЛЕНОГО БАНКІВСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ 7
1.1. Поняття системи віддаленого банківського обслуговування 7
1.2. Розвиток послуг Домашнього банку 11
1.2.1. Телефонний банкінг 11
1.2.2. Операції системи віддаленого банківського обслуговування «Клієнт-Банк» 14
1.2.3. Система «Інтернет-банкінг» 23
РОЗДІЛ 2. НОВА ІДЕОЛОГІЯ БАНКІВСЬКОГО СЕРВІСУ УКРАЇНИ 27
2.1. Еволюція електронного банківського обслуговування в Україні 27
2.2. Вітчизняні приклади використання системи віддаленого банківського обслуговування. Проблеми та перспективи розвитку 31
2.2.1. Система віддаленого банківського обслуговування «***банку» 40
2.2.2. Характеристика електронного банківського обслуговування на прикладі «***банку» 48
2.2.3. Система віддаленого доступу «***банку». «Клієнт-Банк» та «Інтернет-банкінг» 53
РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВИ СТИМУЛЮВАННЯ ТА РОЗВИТКУ В УКРАЇНІ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ З ДИСТАНЦІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ 58
3.1. Аналіз факторів, що стримують розвиток електронних послуг в Україні 58
3.2. Нормативно-правова основа роботи банків з електронними продуктами 64
3.3. Перспективи впровадження нових електронних послуг 70
ВИСНОВОК 81
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 85
ДОДАТКИ 89-90

Мета дослідження. Охарактеризувати систему віддаленого банківського обслуговування. Описати таке поняття, як Телефонний банкінг, операції системи віддаленого банківського обслуговування «Клієнт-Банк», систему «Інтернет-банкінг». Вивчити еволюцію електронного банківського обслуговування в Україні. Навести вітчизняні приклади використання системи віддаленого банківського обслуговування. Встановити проблеми та перспективи розвитку системи віддаленого банківського обслуговування.
Описати систему віддаленого банківського обслуговування «1банку». Дати характеристику електронного банківського обслуговування на прикладі «2банку», а також «3банку».
Розглянути перспективи стимулювання та розвитку в Україні банківських послуг з дистанційного обслуговування клієнтів. Представити аналіз факторів, що стримують розвиток електронних послуг в Україні. Розглянути нормативно-правову основу роботи банків з електронними продуктами та перспективи впровадження нових електронних послуг
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Системи віддаленого банківського обслуговування»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • БАНКІВСЬКЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ФІЗИЧНИХ ОСІБ
  • Дипломна робота на тему: «Банківське кредитування підприємства»
  • Банківське кредитування підприємства (на прикладі підприємства)
  • Фінансові джерела обслуговування банківського кредиту та сплати основної суми боргу
  • Характеристика ролі банківського кредиту в розвитку економіки України
  • Банківське кредитування: поняття, основні функції, форми та види.
  • Банківське кредитування: поняття, основні функції, форми та види.
  • Банківське обслуговування фізичних осіб та напрямки його вдосконалення
  • Банківський кредит та його характеристика
  • АНАЛІЗ ХАРАКТЕРИСТИКИ БАНКІВСЬКОГО КРЕДИТУ В РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
Cгенерировано за 0.126133 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...