|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Контрольна з культури
Антична культура стародавньої Греції, Риму. 2
Розвиток та становлення українського театру. 8
Франсуа Рабле (біографія і творчість). 11
Список використаної літератури 14
-
Історія мистецтва та архітектури
МИСТЕЦТВО ФРАНЦІЇ ХІХ – ПОЧАТКУ XX СТ. 4
1. Культурно- історичні реалії XIX ст. та художня концепція романтизму. 4
2. Академічне мистецтво. Творчість Д. Енгра 5
3. Творчість Т. Жеріко 6
4. Творчість Е. Делакруа. 7
5. Імпресіонізм історія поняття та основні риси художнього бачення 8
6. Творчість Е. Мане 9
7. Творчість О. Ренуара 10
8. Творчість К. Моне 11
9. Постімпресіонізм – умовність поняття, що об'єднує індивідуальні спроби художнього синтезу 12
10. Творчість Вінсента ван Гога 13
11. Творчість П. Гогена 14
МИСТЕЦТВО АНГЛІЇ XIX – ПОЧАТКУ XX СТ. 15
1. Творчість Д. Констебла 15
2. Творча спілка прерафаелітів 16
3. Творчість Д. Россетті 17
4. Стилізаторські тенденції. Творчість У. Морріса 18
МИСТЕЦТВО НІМЕЧЧИНИ XIX – ПОЧАТКУ XX СТ. 19
1. Товариство назарейців 19
2. Творчість Ф.О. Рунге 20
3. Творчість К. Д. Фрідріха 21
4. Напрям "Бідермейєр" 22
5. Реалістичний напрям. Творчість Адольфа фон Менцеля 23
6. Символізм. Творчість Густава Клімта, Арнольда Бекліна 24
МИСТЕЦТВО ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ 25
1. Естетичні принципи італійського бароко XVII ст. 25
2. Болонський академізм та його видатні представники 26
3. Художня реформа М. Караваджо та її вплив на європейське мистецтво 27
4. Творчість Рембрандта 28
5. Пейзаж в голландському мистецтві XVII ст. Творчість Я. Рейсдала 29
6. Побутовий жанр в голландському живописі XVII ст. 30
7. Творчість П.П. Рубенса 31
8. Творчість Д. Веласкеса. 32
9. Архітектурно-парковий ансамбль Версалю 33
10. Творчість Н. Пуссена та розвиток класицизму в європейському мистецтві ХVIІ ст. 34
11. Творчість Е. Делакруа. 35
12. Творчість К. Моне 36
13. Творчість Вінсента ван Гога 37
14. Стиль "модерн" та його національні різновиди й напрями 38
Література 39
-
Шпаргалки Історія мистецтва та архітектури
МИСТЕЦТВО ФРАНЦІЇ ХІХ – ПОЧАТКУ XX СТ. 4
1. Культурно- історичні реалії XIX ст. та художня концепція романтизму. 4
2. Академічне мистецтво. Творчість Д. Енгра 5
3. Творчість Т. Жеріко 6
4. Творчість Е. Делакруа. 7
5. Імпресіонізм історія поняття та основні риси художнього бачення 8
6. Творчість Е. Мане 9
7. Творчість О. Ренуара 10
8. Творчість К. Моне 11
9. Постімпресіонізм – умовність поняття, що об'єднує індивідуальні спроби художнього синтезу 12
10. Творчість Вінсента ван Гога 13
11. Творчість П. Гогена 14
МИСТЕЦТВО АНГЛІЇ XIX – ПОЧАТКУ XX СТ. 15
1. Творчість Д. Констебла 15
2. Творча спілка прерафаелітів 16
3. Творчість Д. Россетті 17
4. Стилізаторські тенденції. Творчість У. Морріса 18
МИСТЕЦТВО НІМЕЧЧИНИ XIX – ПОЧАТКУ XX СТ. 19
1. Товариство назарейців 19
2. Творчість Ф.О. Рунге 20
3. Творчість К. Д. Фрідріха 21
4. Напрям "Бідермейєр" 22
5. Реалістичний напрям. Творчість Адольфа фон Менцеля 23
6. Символізм. Творчість Густава Клімта, Арнольда Бекліна 24
МИСТЕЦТВО ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ 25
1. Естетичні принципи італійського бароко XVII ст. 25
2. Болонський академізм та його видатні представники 26
3. Художня реформа М. Караваджо та її вплив на європейське мистецтво 27
4. Творчість Рембрандта 28
5. Пейзаж в голландському мистецтві XVII ст. Творчість Я. Рейсдала 29
6. Побутовий жанр в голландському живописі XVII ст. 30
7. Творчість П.П. Рубенса 31
8. Творчість Д. Веласкеса. 32
9. Архітектурно-парковий ансамбль Версалю 33
10. Творчість Н. Пуссена та розвиток класицизму в європейському мистецтві ХVIІ ст. 34
11. Творчість Е. Делакруа. 35
12. Творчість К. Моне 36
13. Творчість Вінсента ван Гога 37
14. Стиль "модерн" та його національні різновиди й напрями 38
Література 39
-
Питання війни і миру в романі “Гаргантюа і Пантагрюель” Франсуа Рабле
План
ВСТУП 3
1. ЯК СТВОРЮВАВСЯ "ГАРГАНТЮА І ПАНТАГРЮЭЛЬ"ФРАНСУА РАБЛЕ. 5
1.1. Передумови написання твору та джерело надхнення 5
1.2. Періодика та умови створення твору 6
2. ПИТАННЯ ВІЙНИ І МИРУ В “ГАРГАНТЮА І ПАНТАГРЮЕЛЬ” 10
2.1. Книга перша та друга 10
2.2. Третя і четверта книги 24
ВИСНОВОК 32
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 34
Ціль роботи - позначивши не випадковість теми війни та миру у творі Рабле, простежити вплив цієї теми на протязі всього роману.
Досягнення поставленої мети припускає постановку і рішення автором роботи наступних завдань:
- розглянути основні етапи і джерела написання роману “Гаргантюа і Пантагрюель”;
- надати короткий опис біографії Франсуа Рабле;
- на основі тексту виділити моменти, які торкаються війни і миру в романі та надити їм характеристику.
Джерела і література. Проблематика роботи визначила коло потрібних джерел. У центрі уваги текст М.М. Бахтіна "Творчість Франсуа Рабле і народна культура середньовіччя і Ренесансу", а також статті різних років, у яких творчості Франсуа Рабле та його роману приділяється значне місце. Велику цінність представляють ряд біографічних документів:
Пуришев Б.И. Література епохи Відродження. Курс лекцій. – М.: «Вища школа», 1996., Пинський Л.Е. Реалізм епохи Відродження. - М., 1961., Фрейденберг О. «Поетика сюжету и жанру» . – М., 1936., Фохт Ю. Рабле, його життя і творчість. – М., 1914. та інші.
А також дві роботи іноземних письменників в перекладі деяких місць:
Boulanger Jacques, Rabelais a travers les ages. - Paris, le Divan, 1923., Sainean Lazar, L'influence et la reputation de Rabelais (Interpretes, lecteurs et imitateurs). - Paris, J.Gamber, 1930. Мета і завдання роботи зумовили таку структуру:
Структурно робота поділяється на вступ; перший розділ, у якому подається біографія Франсуа Рабле та етапи написання ним роману; другий розділ, в якому детально надається характеристика питанням війни та миру в романі, посилаючись на зміст твору; висновків, в яких підводяться підсумки і формулюються основні висновки дослідження; використаних джерел.
Методологія дослідження. В основу дослідження покладений принцип історизму, - підхід, що припускає вивчення всякого історичного явища в розвитку, конкретно - історичній обумовленості й індивідуальності, У роботі також використовувалися історико - типологічний і порівняльно - історичний методи дослідження.
Новизна і практична значимість дослідження. У курсовій роботі представлений вперше невеликий але конкретний і детальний розгляд теми війни і миру в романі “Гаргантюа і Пантагрюель”.
-
Особливості підготовки і проведення екскурсії на тематику – творча Одеса
ЗМІСТ
Вступ...............................................................................................................3
1. ТЕХНОЛОГІЯ ПІДГОТОВКИ ТА ПРОВЕДЕННЯ ЕКСКУРСІЇ.........5
1.1. Структура екскурсії..................................................................5
1.2. Робота творчої групи по підготовці нової екскурсії.............6
1.3. Етапи підготовки екскурсії......................................................7
1.4. Методика проведення екскурсії...............................................8
1.4.1. Методичні прийоми показу....................................................10
1.4.2. Методичні прийоми розповіді...............................................16
1.4.3. Особливі методичні прийоми................................................20
2. ЛІТЕРАТУРНА ОДЕСА.........................................................................22
2.1. Одеса та одесити........................................................................22
2. 2. Характеристика епохи 20-30-х рр. ХХ ст...............................24
2.3. Життя та творчість Ісака Бабеля...............................................26
2.4. Життя та творчість Юрія Олеші...............................................29
2.5. Життя та творчість Валентина Катаєва..................................32
2.6. Життя та творчість Костянтина Паустовського......................34
2.7. Екскурсійний маршрут “Літературна Одеса 20-30-х рр. ХХ ст.” (ПРОЕКТ)........................................................................................................34
Висновок............................................................................................40
Список використаної літератури.....................................................41
-
Творчість письменників рідного краю ХХ ст. (Рівенська обл., м. Острог)
Вступ 3 1. Творчість Мелетія Смотрицького 5 2. Творчість Герасима Смотрицького. Видання Острозької Біблії 10 3. Твори Дем’яна Наливайка 12 4. Діяльність Єлисея Плетенецького 13 5. Творчий шлях митців Острожчини – І.Вишенського, Л.Зизанія, К.Острозького, А.Римши, В.Суразького, Х.Філарета 14 Висновки 16 Література 18
-
Розвиток української байки
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Байка як один з найдавніших жанрів словесного мистецтва 5
1.1. Поняття про байку 5
1.2. Структура байки. 5
1.3. Характерні ознаки байки. 6
Розділ 2. Історія розвитку жанру 7
2.2. Місце російської байки в історії світового байкарства 8
2.3. Байка Древньої Греції 9
2.4. Загадка Езопа. 10
Розділ 3. Розвиток української байки 15
3.1. Творчість Г.Сковороди 15
3.2. Петро Гулак-Артемовський 16
3.3. Творчість Левка Боровиковського 17
3.4. Творчість Євгена Гребінки 18
3.5. Творчий доробок Леоніда Глібова 19
Людей і лають, і мордують 21
Розділ 4. Байка в шкільному курсі зарубіжної літератури 25
Висновки 29
Список використаної літератури 30
Додатки 31
-
Байка в світовий літературі
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Байка як один з найдавніших жанрів совесного мистецтва 5
1.1. Поняття про байку 5
1.2. Структура байки. 5
1.3. Характерні ознаки байки. 6
Розділ 2. Історія розвитку жанру 7
2.1. Місце російської байки в історії світового байкарства 8
2.2. Байка Древньої Греції Загадка Езопа 9
Розділ 3. Розвиток української байки 15
3.1. Творчість Г.Сковороди 15
3.2. Петро Гулак-Артемовський 16
3.3. Творчість Левка Боровиковського 17
3.4. Творчість Євгена Гребінки 18
3.5. Творчий доробок Леоніда Глібова 19
Людей і лають, і мордують 21
Розділ 4. Байка в шкільному курсі зарубіжної літератури 25
Висновки 29
Список використаної літератури 30
Додатки 31
-
Байка в світовий літературі
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Байка як один з найдавніших жанрів совесного мистецтва 5
1.1. Поняття про байку 5
1.2. Структура байки. 5
1.3. Характерні ознаки байки. 6
Розділ 2. Історія розвитку жанру 7
2.1. Місце російської байки в історії світового байкарства 8
2.2. Байка Древньої Греції Загадка Езопа 9
Розділ 3. Розвиток української байки 15
3.1. Творчість Г.Сковороди 15
3.2. Петро Гулак-Артемовський 16
3.3. Творчість Левка Боровиковського 17
3.4. Творчість Євгена Гребінки 18
3.5. Творчий доробок Леоніда Глібова 19
Людей і лають, і мордують 21
Розділ 4. Байка в шкільному курсі зарубіжної літератури 25
Висновки 29
Список використаної літератури 30
Додатки 31
-
Розвиток української байки
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Байка як один з найдавніших жанрів словесного мистецтва 5
1.1. Поняття про байку 5
1.2. Структура байки. 5
1.3. Характерні ознаки байки. 6
Розділ 2. Історія розвитку жанру 7
2.2. Місце російської байки в історії світового байкарства 8
2.3. Байка Древньої Греції 9
2.4. Загадка Езопа. 10
Розділ 3. Розвиток української байки 15
3.1. Творчість Г.Сковороди 15
3.2. Петро Гулак-Артемовський 16
3.3. Творчість Левка Боровиковського 17
3.4. Творчість Євгена Гребінки 18
3.5. Творчий доробок Леоніда Глібова 19
Людей і лають, і мордують 21
Розділ 4. Байка в шкільному курсі зарубіжної літератури 25
Висновки 29
Список використаної літератури 30
Додатки 31
Cгенерировано за 0.007914 секунд
|