Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Контрольна з маркетингу в туризмі» (ID:16153)

| Размер: 20 кб. | Объем: 17 стр. | Стоимость: 60 грн. | Добавлена: 31.05.2007 | Код продавца: 2 |
Содержание1. Опишіть методику маркетингового дослідження конкурентоспроможності турпродукту 3
2. Поясніть сутність кожної із стратегій встановлення ціни на новий товар 6
3. Назвіть основні вимоги, яким повинен відповідати цільовий сегмент підприємства 8
Задача. 15
1. Оцінка стратегічного положення пропозиції фірми «Ідел» на кожному з цільових сегментів.
А. Українські сім’ї, що прагнуть недорогого відпочинку на морських курортах – сегмент досить привабливий (середній рівень) по прибутковості та позиція фірми найкраща згідно конкурентоспроможності організації. Тобто при середній прибутковості фірма буде постійно мати замовлення від цієї групи клієнтів.
Б. Спортивні клуби, що організують збори для своїх команд на курортах Туреччини в період не сезону – досить непривабливий збоку прибутковості та позиція фірми краща за середню збоку конкурентоспроможності організації. Тобто фірма може спокійно розширювати свій бізнес на цьому сегменті, але не очікувати великого прибутку.
В. Любителі гірськолижного відпочинку – бізнес привабливий нижче середнього рівня та ця позиція гірша за середню з приводу її конкурентоспроможності. Тобто цей сегмент ринку вже переповнен конкурентами та буде давати невеликі об’єми прибутку, при великому ризику втратити конкурентні позиції на цьому сегменті.
Г. Підприємства та організації, що купують тури на відпочинок для своїх співробітників – найбільша прибутковість та ця позиція одна з найгірших серед конкурентів. Тобто великий прибуток тягне за собою великий ризик втратити конкурентні позиції фірми.
Список використаних джерел 17

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Контрольна з маркетингу в туризмі»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • СУТЬ МАРКЕТИНГУ В ГОТЕЛЬНОМУ, КУРОРТНОМУ ТА ТУРИСТИЧНОМУ СЕРВІСІ
  • ПІДВИЩЕННЯ ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГУ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ В УМОВАХ СТАНОВЛЕННЯ РИНКОВИХ ВІДНОСИН В УКРАЇНІ
  • ПІДВИЩЕННЯ ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГУ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ В УМОВАХ СТАНОВЛЕННЯ РИНКОВИХ ВІДНОСИН В УКРАЇНІ
  • Статистичні таблиці: загальні поняття, види, правила побудови, оформлення
  • Сучасні тенденції розвитку маркетингу туристського підприємства
  • Контрольна робота з маркетингу туризму
  • Оцінка конкурентної спроможності туристичного підприємства
  • Організація та проведення дослідження споживачів туристичних послуг
  • Еволюція концепції маркетингу
  • Способи підвищення використання оборотних коштів
  • Контрольна з культури України
Cгенерировано за 0.110077 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...