|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Фактори, що обумовлюють якість транспортних послуг
Вступ 3
1. Транспорт: значення , сутність та різновиди 4
2. Чинники, що впливають на стан галузі 10
3. Транспортна послуга та її якість 14
Висновки. 21
-
Цінова політика і фактори впливу на прийняття рішень
ЗМІСТ
1. Цінова політика і фактори впливу на прийняття рішень. 3
1.1 Внутрішні чинники, що впливають на ціноутворення 4
1.2 Зовнішні чинники, що впливають на ціноутворення 9
2. Цінова конкуренція. Демпінг. 11
Література 17
-
Цінова політика і фактори впливу на прийняття рішень
ЗМІСТ
1. Цінова політика і фактори впливу на прийняття рішень. 3
1.1 Внутрішні чинники, що впливають на ціноутворення 4
1.2 Зовнішні чинники, що впливають на ціноутворення 9
2. Цінова конкуренція. Демпінг. 11
Література 17
-
Розміщення і розвиток автомобільної промисловості України
План
Вступ
1. Значення автомобільної промисловості в господарстві України
2. Чинники, які впливають на розміщення галузі.
3. Сучасний стан українського автопрому.
Висновок
Література.
-
АНАЛІЗ ОСНОВНИХ ЧИННИКІВ ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА ФОРМУВАННЯ ТУРИСТИЧНОГО РИНКУ
ВСТУП 3
Розділ 1. Загальна характеристика чинників, які впливають на туризм 7
1.1. Загальноекономічні чинники 8
1.2. Соціально-демографічні чинники 10
1.3. Чинники культурного порядку 12
1.4. Чинники розвитку туристичної інфраструктури 15
1.5. Податкове стимулювання як чинник розвитку туризму в Україні 19
Розділ 2. Аналіз розвитку туристичного ринку України 27
2.1. Оцінка стану туристичного ринку України 28
2.2. Шляхи розвитку українського туристичного сектору 37
2.3. Співробітництво України з ЄС у галузі розвитку туризму 48
Розділ 3. Проблеми та шляхи пожвавлення сучасного національного ринку туризму 71
3.1. Проблеми національного ринку туризму 71
3.2. Чинники пожвавлення сучасного національного ринку туризму 76
Висновки 91
Список використаної літератури 94
ДОДАТКИ 99
-
Управлінські рішення, їх суть і фактори, що впливають на їх результативність. Чинники що впливають на прийняття управлінських рішень щодо питань - виробляти чи купувати
Управлінські рішення, їх суть і фактори, що впливають на їх результативність. Чинники що впливають на прийняття управлінських рішень щодо питань "виробляти чи купувати"
Література
-
Контрольна робота контролінг
1. У чому полягає прогнозування кризового стану підприємства. 2
2. Охарактеризуйте стратегічне планування як основу функціонування стратегічного контролінгу. 11
3. Підвищення якості продукції стало стратегією багатьох підприємств, що прагнуть одержати конкурентну перевагу. Деякі менеджери таких підприємств вважають, що для того щоб зберегти або усилити свою конкурентну перевагу, їм необхідно підвищити якість виготовленої продукції. 14
Література 22
-
Податки і оподаткування
1. Чинники, які потрібно врахувати при побудові податкової системи держави 3 2. Об’єкт оподаткування та його характеристика 7 3. Ставки акцизного збору та чинники, які на них впливають 12 Список використаної літератури 17
-
Управління конкурентоспроможністю підприємства (овочева галузь)
ВСТУП 3
1 Загальна характеристика галузі 5
2 Рівень конкуренції (глобальний національний локальний) тип конкуренції основні конкуренти. 7
3 Конкурентне середовище (вплив постачальників товарів-замінників покупців потенційних конкурентів) 10
5 Державне регулювання конкуренції в галузі. 14
6 Фактори які впливають на рівень конкурентоспроможності продукції овочівництва. 15
7 Перспективи розвитку конкуренції в галузі 17
ВИСНОВКИ 19
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 21
-
Управління конкурентоспроможністю підприємства (льонарство)
ВСТУП 2
1 Загальна характеристика галузі 3
2 Рівень конкуренції (глобальний національний локальний) тип конкуренції основні конкуренти. 5
3 Конкурентне середовище (вплив постачальників товарів-замінників покупців потенційних конкурентів) 6
5 Державне регулювання конкуренції в галузі. 9
6 Фактори які впливають на рівень конкурентоспроможності продукції льонарства. 15
7 Перспективи розвитку конкуренції в галузі 16
ВИСНОВКИ 19
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 21
Cгенерировано за 0.008418 секунд
|